29.

522 34 0
                                    

Po pozdravení spousta hostů na plese jsme se konečně dostali k baru, kde si Yoongi objednal skleničku,jak říkal, a mě objednal Piña Coladu. Netušil jsem, jak to bude chutnat, ale když jsem to ochutnal, bylo to vynikající. Yoongi lehce pozvedl jeho sklenku a pronesl malý soukromí proslov. Začalo mi připadat,  jako kdyby si lidé v místnosti povídali o mě a Yoongim.

 Když jsme dopili naše nápoje, Yoongi se ke mě nahnul a pošeptal. „Smím prosit?"  Natáhl ke mě dlaň a já do té jeho vložil tu svou. Pomalu jsme, došli až na parket, kde stálo několik dalších dvojic a všichni jsme čekali na hudbu. „Yoongi, budeš mě vést, že ano?" Yoongi přikývl a uklonil se mi. „Jimine, jdi do pukrle." Chvíli jsem přemýšlel, co mám dělat a následně jsem opravdu do pukrle šel. Narovnal jsem se, lehce zrychleně jsem dýchal, ruku jsem položil na jeho rameno a když se rozezněla hudba, kterou zde představoval orchestr, tak jsme začali ladně tančit valčík.

 Po tanci jsem okamžitě utekl k baru a poprosil o další Piña Coladu. Yoongiho někdo zdržel nedaleko parketu a já si tam jen tak v klidu popíjel svůj koktejl. Za chvíli ke mě však přišel, muž ve středním věku a poprosil mě o tanec. Váhavě jsem jeho nabídku přijal. „Od chvíle, co jste jen přijela jsem na vás mohl oči nechat. Jste tou nejkrásnější ozdobou mého plesu." Červenal jsem se nad všemi těmi lichotkami, kterými mě zahrnoval po celou dobu našeho tance. ,,Doprovodila by jste mě prosím ven? Mám chuť na cigaretu." Ohlédl jsem se za sebe. Yoongi si přisedl ke stolu k muži, se kterým před chvílí stál před parketem. Na jeho otázku jsem tedy odpověděl záporně a poděkoval mu za tanec. Přišel jsem ke stolu, kde mě Yoongi hned začal představovat. S posazením ke stolu mi Yoongi objednal další koktejl tentokrát mochito. 

You are a boy?  {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat