47.

476 31 0
                                    

V prvním obchodu mi Yoongi koupil troje šaty, včetně těch zamluvených. Z částek, které Yoongi v jednotlivých obchodech platil, mi zrak přecházel. Jak mi může koupit deset šatů, když jedny stojí okolo milionu wonů. Když má tolik peněz, aby mi kupoval tak drahé šaty, proč jezdí v tom starém autě, které se asi za chvíli rozpadne? Ze svého účtu jsem si vybral našetřený milion wonů a chtěl je dát Yoongimu, aby za mě tolik neutrácel. Co když si na to vzal třeba půjčku? Yoongi mé peníze nakonec opravdu nepřijal. Takže jsem mu navrhl, že budu platit letenky a když se nijak nevyjádřil, bral jsem to jako uzavřenou věc. Nesmí za mě takhle utrácet přece je jen učitelem na mé škole a nic jiného nedělá. 

Po nákupu jsme zaparkovali auto nedaleko jednoho parku, aby jsme se prošli. Procházeli jsme se a já u jedné budovy uviděl klavír. Začal jsem se usmívat a tahal tam Yoongiho. „Koukej." Sedl jsem si odborně za klavír a jedním prstem začal ťukat začátek melodie Twinkle Twinkle. Když jsem po dvaceti vteřinách přestal Yoongi mi zatleskal. Usmál jsem se a zvedl se. Chtěl jsem jít, ale za klavír usedl Yoongi. Nemohl jsem uvěřit tomu, co se právě dělo. Yoongi na klavír hrál na klavír skladbu, která nevím jak se jmenuje, ale je hodně známá. Typl bych si, že je od Beethoven, Mozarta či tak. Musíme sem chodit častěji. Pomyslel jsem si a soustředěně poslouchal. Yoongi dohrál a zvedl se. „To bylo krásné." Objal jsem ho. „Proč jsi neřekl, že umíš hrát?" On jen mykl rameny a usmál se na mě.

Zamířili jsme domů, kde jsme si dali velice pozdní oběd. „V úterý odlétáme." Oznámil Yoongi zničeho nic. „Už v úterý?" Vyjekl jsem. To mi to nemohl říct dřív? „Potřebuji koupit ty letenky, kam že to vlastně letíme?" Yoongi mi vysvětlil, že   momentálně jeho rodina bydlí v Japonsku. Zapnul jsem si u Yoongiho počítač a poprosil jej o heslo. Vyhledal jsem lety do Japonska. Bylo tam málo míst a téměř žádné u sebe. Zeptal jsem se Yoongiho jestli by mu nevadilo, že by jsme seděli odděleně. „Letenky jsou už zařízeny." Odvětil suše.

You are a boy?  {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat