•9 Eylül

528 60 2
                                    

Cevabı gelen sorumu, aradan geçen dakikalar sonra test kitabımın üzerine geçirdim. Çözümüne baktığımda bazı yerlerde kafam karışsa da tekrar başından gözden geçirince anlamıştım.

sevdabuyusufiruze: Teşekkür ederim, (18.23)

sevdabuyusufiruze: Yapmasaydın kafayı yiyecektim. (18.23)

marstakibela: Mühim değil (18. 23)

marstakibela: Seni hırpalayan her şeyden nefret ettiğimi söylemiştim sanırsam. (18.23)

sevdabuyusufiruze: Evet, söylemiştin. (18.23)

marstakibela: Bu yüzden sorunlarından seni arındırmak (18.24)

marstakibela: Benim için bir şereftir. (18.24)

marstakibela: ;) (18.24)

sevdabuyusufiruze: Bugün yine (18.24)

marstakibela: Bugün yine sana âşığım, evet. (18.24)

Görüldü, sevdabuyusufiruze.

Avucumun içini alnıma yaslayarak mesaja bakmaya devam ettim. Normalde bu kadar utanan bir kız değildim ama bu isimsiz bela, beni nasıl utandıracağını çok iyi biliyordu. Ne yazacağımı bile unutturmuştu. Hatırlamak adına, elimi alnımdan elmacık kemiğimin üzerine kaydırdım. Parmaklarım ısınan yanaklarımda oyalanırken ne yazacağım aklıma gelmişti.

sevdabuyusufiruze: Şey aslında başka bir şey diyecektim ben (18.27)

sevdabuyusufiruze: Bugün yine centilmensin, diyecektim. (18.28)

marstakibela: Güzelim, iltifat için teşekkür ederim ama (18.28)

marstakibela: Centilmenden öte sevdâlıyım sana (18.29)

marstakibela: Bunu bilsen ytewr (18.29)

Görüldü, sevdabuyusufiruze.

Bir şey yazmadan beklediğim zaman, odamın kapısı açıldı. Annem kapıda göründüğünde kafasıyla ayağa kalkmamı istedi. "Haydi kızım yemek hazır," İstediği gibi tabanlarımı yere bastım. "Tamam anne, geliyorum." O odanın önünden ayrıldı sözüme karşılık olarak. Ev terliklerimi ayağıma taktığımda, dört duvarın arasından sıyrılıp anneme yardım etmek amacıyla mutfağa adımladım.

Mutfağa girdiğimde babam sofraya oturmuştu çoktan. Mutfak dolaplarında ilerleyip alt bölgesini göz önüne serdim. İçinden cam sürahiyi kulpundan kavrayarak çıkardım. Su sebilinin yanına gidip boş cam kutuyu suyla doldurdum.

Annemle sofraya oturduğumuz sıra cebimdeki telefon titredi. Gözüm babama değdi, devam ediyordu yemeğini yemeye. Mesajı, bu anı fırsat bilerek açtım.

marstakibela: yeter* (18.35)

marstakibela: Kuzenim tarafından kumpasa düşürüldüm de (18.35)

Yazıyor..

marstakibela: Ama iyiyim :)) (18.36)

Yazıyor..

marstakibela: Gözlerine bakmadan ölmeye niyetim yok. (18.36)

Görüldü, sevdabuyusufiruze.

Delirdim Uğruna | Texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin