•29 Ağustos

655 64 7
                                    

Okulun ve sınıfın bunaltıcı havasından beni, boş dersimiz kurtarmıştı. Bugün Aylin ve Şeyda da yoktu okulda, o yüzden tek başıma  oturuyordum okulun bahçesine montlenmiş çardakta. Dizime yasladığım test kitabından aklıma takılan soruları arayıp buldum. Matematik sorusunu anlayabilmek için tekrar tekrar okuyup her defasında yanlış sonuca erişmek, beynimi; içinden kıvılcım çıkartacak duruma getirmişti. Yanlış bulduğum kaçıncı sonuçtu sayamayarak siyah silgiyi, yıpranmış kağıdın zeminine sorudan hırsımı çıkarmak isterce bastırdım.

Çehreme dağılan saçlarımı kulak ardı ettim, yılmayarak kalemimi yeniden kıstırdım parmaklarımın arasına. Formülleri uyguladım, teker teker, yeniden. Bu  kez cevabı bulmayı başardığımda kalemi test kitabının üzerine fırlattım.

Tek elimin parmaklarını avucuma gömerek havaya kaldırdım. "İşte bu be!"

İlkin kıkırdasam da sonrasında dışarıda olduğumu hatırlayarak utandım fakat testime geri gömüleceğim vakit kulaklarımın kuytularını bildirim sesi doldurdu. 

marstakibela: Azmin sonu zaferdir, sözünü boşa çıkarmayan güzel bir Firuze.(14.26)

Kafamı kaldırıp etrafımda göz gezdirdim lâkin bunu pek de belli etmeden yapmaya çalıştım.

sevdabuyusufiruze: Soruya o kadar kinlenmiştim ki bugün de çözemeseydim uyuyamazdım. (14.27)

marstakibela: Hocalara sorsaydın keşke, en azından bu kadar yormazdın naif zihnini. (14.27)

sevdabuyusufiruze: Bugün matematikçiler okulda değillerdi hem sorunun formüllerini biliyordum, sadece biraz karıştırmışım. (14.28)

marstakibela: Pekâla. (14.28)

sevdabuyusufiruze: Pekâla. (14.29)

Etrafıma biraz daha bakındığımda sadece bizim sınıftan birkaç kişi daha bahçedeydi, gerisinde boştu bahçe.

sevdabuyusufiruze: Sen derste değil misin? (14.30)

marstakibela: Dersteyim. 14.30)

sevdabuyusufiruze: Ve dersi dinlemek yerine bana mesaj atıyorsun.. (14.30)

marstakibela: Tam da öyle yapıyorum. (14.31)

sevdabuyusufiruze: Neden? (14.31)

marstakibela: Nedenini açıkladığımı hatırlıyorum. (14.31)

marstakibela: Ama yeniden dile getirmemi istiyorsan da çekinmem, seni sevdiğimi bir kez daha söylemekten. (14.32)

Görüldü, sevdabuyusufiruze.

sevdabuyusufiruze: Benimle konuşmak sana bir şey kazandırmayacak, dersi dinle lütfen..( 14.34)

Anında görüldü olan mesajıma, iç geçirdim.

marstakibela: Seninle konuşmak, senin düşündüğünün aksine bana çok şey kazandırıyor. (14.34)

marstakibela: Bunu söylemekten de hiç çekinmeyeceğim. (14.35)

marstakibela: İlk kazandığım şeyi de söyleyeyim sana. (14.35)

marstakibela: Senin bana yazdığın mesajdaki her bir harfte, (14.35)

marstakibela: Zamanının bir parçasını bana ait kılıyorsun, efsunlu Firuze. (14.36)

marstakibela: En güzeli de ne biliyor musun? (14.36)

Merakıma bir kez daha yenik düşerek yanıtladım mesajını.

sevdabuyusufiruze: Ne? (14.37)

marstakibela: Bilmiyorum, bir gün yüreğinde kol gezer mi sevgim? (14.37)

marstakibela: Ama şunu biliyorum ki (14.38)

marstakibela: Zihninin içinde dolanarak gelen her cümle, gelen bir hece bile gözünde -ne kadardır bilmem ama- bir değerim olduğunu gösteriyor, bu sevdana düşmüş adama. (14.39)

marstakibela: Bu düşünce bile sevindiriyor yüreğimi. (14.39)

marstakibela: Gerisini sen düşün, sevda büyüsü. (14.40)

Delirdim Uğruna | Texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin