•31 Ağustos

585 53 5
                                    

marstakibela: Şaşkın şaşkın etrafında süzme öyle, (18.32)

marstakibela: Beni ancak kalbinde bir yerim olursa görebilirsin. (18.32)

marstakibela: Ama böyle güzel bakarsan kıyamayıp çıkacağım karşına (18.33)

Yazdıklarını okurken az evvel açılan ağzımı kapattım. Korkmaya başlamıştım artık. Sürekli nerede ne yaptığımı biliyordu ve bu sadece okul içindeyken de değildi.

sevdabuyusufiruze: Sen sapık falan mısın? (18.35)

sevdabuyusufiruze: Hem, nereden biliyorsun ağladığımı? (18.35)

Görüldü yazısını gördüğümde cevabını büyük bir merakla bekledim. Ya tamamen sallamıştı konuşmak için, ya beni takip eden bir psikopattı ya da özel güçleri vardı. Böyle bir dünyada her seçeneği düşünmek, kadınlara bir yük gibi binmişti çünkü hiçbir şey yapmasak bile canımızdan olabiliyorduk.

marstakibela: Sapık olarak nitelendirmen üzdü biraz açıkçası ama öyle gibi gelmesi doğal. Sonuçta kimliğimi gizliyorum. (18.36)

marsatakibela: Küçük bir tesadüf diyelim ağladığını nereden bildiğime de. :) (18.36)

sevdabuyusufiruze: Bak ben (18.37)

sevdabuyusufiruze: Daha fazla konuşmak istemiyorum. Sen benim hakkımda birçok şeyi bilirken benim adını bile bilmemem istememe yetiyor. (18.38)

marstakibela: Firuze, seni kendime nasıl inandıracağımı bilmiyorum, (18.38)

marstakibela: Ama yemin ederim kötü bir niyetim yok.

Ona inanmamak elimde olan bir şey değildi. Gerçi, inanmam için bir neden bile yoktu. Aylin'e çevirdim bakışlarımı mesajından. Uyuyakalmıştı, sanırım söylediğinden daha da yorgun düşmüştü bedeni.

sevdabuyusufiruze: İnanmam için bir delil gösterirsen belki,

sevdabuyusufiruze:  Ama inandırıcı olmalı.

Görüldü.

Delirdim Uğruna | Texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin