sevdabuyusufiruze: Sen olsan merak etmez miydin? (16.02)
sevdabuyusufiruze: İnsanlık hali işte (16.02)
Diye savuşturmaya çalıştım. Gönderdiği fotoğrafta oldukça güzel bir yüze sahip olduğu belliydi. Gözleri bile açık değilken hoş duruyordu mânâsızca. Saçlarının alnına gelişigüzel dağılması bile güzeldi. Nasıl merak etmezdim ki? Canlı canlı görmeyi herkes isterdi.
marstakibela: Ben olsam tabii ki beni merak ederdim :))) (16.03)
sevdabuyusufiruze: Kendini beğenmişlik sezdim (16.03)
sevdabuyusufiruze: Hiç hoş değil
:( (16.03)Görüldü.
sevdabuyusufiruze: Gerçi kendini beğensen yüzünü gizlemezdin (16.04)
sevdabuyusufiruze: Affedersin (16.04)
Görüldü.
Birkaç saniye cevap vermesini bekledim, göndermeyince çıkıp telefonu kenara koydum. Çalışma masamın üzerinde yığınla duran kitaplarımdan çözeceklerimi ayırıp ders programımı uygulamaya başladım. Konu tekrarı yapıp soruları okurken zihnimi karıncalandıran bir düşünce mevcuttu. Bana kırılmış mıydı? Esasen kırılmasını gerektirecek bir şey söylememiştim ama görüp de cevaplamayınca aklıma takılıvermişti.
sevdabuyusufiruze: Marstaki Bela, seni kırdım mı? (17.25)
marstakibela: Sadece düşündürdün (17.25)
marstakibela: Karşına çıkmayı.. (17.25)
marstakibela: Ama neden önce yanına gelmedim biliyor musun Firuze? (17.25)
marstakibela: Ne kadar hoşuma gitse de, sana açılan herkesi reddediyordun. Benim sevgimi neden kabul edecektin ki? (17.26)
marstakibela: Hep bu durdurdu ayaklarımı. (17.26)
marstakibela: Ama buradan sana kendimi, hislerimi hissettirebileceğimi düşündüm. (17.26)
Yazıyor..
Yazarken görüldü olmaması için çıktım mesaj kısmından. Bu sayede ana sayfaya düşmüş bulundum. Yeni bir burç yorumu silsilesi çarptı irislerime. Kaydırmalı olarak tüm burçlar vardı. Önce kendiminkini okudum. Sonra onun da burcunu söylediğini hatırlayıp postu yana kaydırdım, yorumu buldum.
ASLAN
İnatçılık seviyeleri oldukça yüksektir. Güven duygusunu bulmaya çalışan aslanlar, oldukça seçicidirler. Ayrıca bir kişiyi sevdilerse ondan kopmaları imkansızdan da ötedir.
Bildirim paneline düşen mesajını okuyabilmek adına sayfanın yarısını kapladım yeni bir sayfayla.
marstakibela: Biraz olsun başarabilseydim keşke. (17.26)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delirdim Uğruna | Texting.
Historia Corta|TAMAMLANDI.| marstakibela: Bir gün (14.10) marstakibela: Sana ne kadar deli olduğumu anlayacaksın (14.10) marstakibela: O zamana dek, cümlelerimin önünde diz çökmesine izin ver. (14.11)