Aylinler'le mesajlaştıktan sonra daha doğrusu söyleseydim, sözümden itibaren internetimi kapatmış, oturuyordum. Test çözesim de kitap okuyasım da yoktu. Odanın içinde, parkenin üzerinde pineklemekteydim. Yatağıma yatamamıştım bile. Kahverengi zeminde uzattığım ayaklarımı bir sağa bir sola sallıyor, ananaslı çoraplarımdaki ananasları sayıyordum.
Saymayı bıraktığım ananaslardan sonra parkelerin birleşim çizgilerini de başlamıştım saymaya. En sonunda dayanamayıp telefonumu elime alarak Instagram'a girip anasayfamda parmağımı kaydırdım. Çoğu kişi çayını, kahvesini yanına alarak hikaye atmıştı. Bir tane kız vardı ki art ardına yirmiyi geçkin fotoğrafı, lüzumlu lüzumsuz doldururdu, yine öyleydi şaşırtmamıştı beni. Kafam zaten doluydu, çekemeyecektim hiç. Bu yüzden hızlı hızlı bastığım ekranda geçilecek başka hikaye kalmayınca burçları yorumlayan sayfanın yeni burç yorumuna rast geldim.
Aslan burcu sevginin, saygının kıymetini bilir. En önemlisi samimidir ve tutamayacağı sözler vermez. Bir Aslan burcu hayatınıza girdiyse ve ona bağlandıysanız kolay kolay vazgeçemezsiniz. Aslan burçları bugün hayatının itiraflarından sayacakları bir itiraf alacaklardır sevdikleri tarafından.
İlk önce Merih'in sahip olduğu burcu okuduğumda son cümleyle beraber kaşlarım havalandı. Tesadüftür diyerek kendi burcumu okumaya başladım.
Başak burçları girdiği ortama güneş gibi doğar ve parlarlar. Daima naiftirler, taze çiçekten farksızlardır. Başak burcu kadını, bugün aşkına çok büyük bir şans verecektir. Hatta belki de vermiştir.
Havada olan kaşlarım tezat bir hale gelerek çatılmışlardı. Nasıl ama ya? Neden ikimizin burçları da bugünü işaret ediyordu ki? Hep temizlik, titizlik diyen burç yorumlarım bugünlerde hep aşk meşk diyordu. Hem de tutturuyordu. Deli gibi iki saattir baktığım telefonun ekranı zaman aşımına uğrayarak kapanmıştı. Aklımda kurduğum şeyleri, yok ya bu kadarını da yapmamıştır desem de kendime, duramadım yazdım Merih'e.
Firuze: Merih, sana bir şey söyleyeceğim. (18.51
Merih: Söyle Firuze'm (18.51)
Firuze: Ya, takip ettiğim bir burç sayfası var (18.52)
Firuze: Normalde bana temizlikten başka bir şey yazmazdı (18.52)
Firuze: Ama son zamanlarda yazılan şeylerde hiç temizlikle alakalı bir şey yok (18.52)
Firuze: Nedense hep aşk konularından bahsediyor (18.53)
Firuze: Bu konunun seninle bir alakası var mı? (18.53)
Firuze: İçimden bir ses öyle söylüyor, yoksa böyle bir durum özür dilerim, günahını almış olacağım (18.53)
Merih: UİDKYSJYDJYFKUDKUFUKFMİD (18.54)
Merih: Bu kadar zeki bir kızı karım yapmak için yürek yedim galiba (18.55)
Merih Evet güzelim, benim elimden çıkan yorumlar onlar (18.55)
Merih: Sana bir adım daha yaklaşmak için sayfaya azıcık admin olmuş olabilirim (18.56)
Firuze: İnanmıyorum jxykydfthjydjyd (18.56)
Merih: İnan Firuze, inan. (18.56)
Merih: Çünkü seni deli gibi seviyorum. (18.56)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delirdim Uğruna | Texting.
Historia Corta|TAMAMLANDI.| marstakibela: Bir gün (14.10) marstakibela: Sana ne kadar deli olduğumu anlayacaksın (14.10) marstakibela: O zamana dek, cümlelerimin önünde diz çökmesine izin ver. (14.11)