•14 Eylül

523 60 0
                                    

İsmini gördüğüm an kalbimin göğüs kafesime uyguladığı baskı, dışarıya çıkmak istediğine işaret gibiydi. Tekrar tekrar okudum. Bu nasıl bir büyüydü? Gitgide ona bağlanmamı ve ilgi duymamı sağlıyordu. İlk yazdığı sıralar bana, uğrunda ne kadar delirdiğimi bir gün anlayacaksın demişti. Kendiyle birlikte beni de delirttiği gün mü olacaktı, o gün?

marstakibela: Şu an sesinden duymayı istedim ismimi... (18.17)

marstakibela: Sonra döndüm dedim ki kendi kendime (18.17)

marstakibela: Nasıl fantastik hayaller bunlar Merih (18.17)

sevdabuyusufiruze:  Gerçek ismin değil mi? (18.17)

Ellerimin tuhaf titreyişi, asabımı bozarken derin bir nefes almaya çalıştım.

marstakibela: Ne kadar imkansız gösterdiysem djjshkjdjs (18.18)

marstakibela: Ama ne yapayım, en başta gizemli olma isteğime tezat geliyordu söylemek (18.18)

marstakibela: Şu aşamaya saklamak güzel oldu ;) (18.18)

sevdabuyusufiruze: Merih (18.18)

marstakibela: Efendim iki gözüm (18.18)

marstakibela: Ne güzelmiş ismimi senden okumak (18.18)

sevdabuyusufiruze: Şey (18.19)

İsteme niyetimi anlamasından korktuğumdan biraz bekledim, nasıl anlatacığımı düşündüm.

sevdabuyusufiruze: Soyadını da söylesene (18.20)

marstakibela: Kimliği getireyim (18.20)

marstakibela: Yarın nikah tarihi al sen (18.20)

marstakibela: djsjjfjdkdkd (18.20)

sevdabuyusufiruze: Dalga geçme de söyle işte ya merak ediyorum (18.21)

marstakibela: Beni merak etmen yüreğimi yerinden çıkaracak (18.21)

marstakibela: Gerçi sende ya (18.21)

Görüldü.

marstakibela:  Aksoy soyismim (18.22)

Görüldü.

marstakibela: Neden iliklerime değin, beni kırmak istemeyip okulda aramayacağını hissediyorum (18.22)

marstakibela: Aşkın kanıma karışmış (18.23)

marstakibela: Cevap vermen için yazmıyorum, sadece çok sevdiğimden (18.24)

marstakibela: Kendini cevaplamak zorunda hissetme diye söylüyorum (18.24)

sevdabuyusufiruze: Ne söylenir bilmiyorum ki (18.24)

sevdabuyusufiruze: Çok güzel yazıyorsun ama  (18.24)

Yine onu heyecanlandıracağını düşündüğüm bu cümleyi kurup mesajları terk ettim. Ben de çok değişik duygular içerisindeydim, anlam veremediğim bir şekilde. Arama kısmına girdim ve Merih Aksoy yazdım. Çıkan altı sonuçtan biri kadındı. Diğerleri de yaşça büyük veya küçük insanlardı.

Ancak bir tanesi vardı ki karanlıkta çekilmiş, sadece yüzünün sağ kısmı azıcık seçilen bir fotoğrafa sahipti profili. Takipçisi ise iki bine yakındı fakat bir tane bile fotoğrafı yoktu. Bu hesabın ona ait olduğunu düşündüm ve arayacağımı bilip beni merak ettirmeye bayıldığından gizlemişti.

Diğer kullandığım hesaplardan da bir aratırken fazla hayalperest olduğum kanısına vardım.

Saklanmayı huy edinmiş biri, neden herhangi bir yerde fotoğrafını bıraksındı ki.

Delirdim Uğruna | Texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin