Dün gece ikiye değin test çözmüştüm. Beynim çok yorulsa da bu seneyi başarıyla bitirip kurtulma isteğiyle yanıp tutuşuyordu. Bu nedenle içimde büyük ders çalışma kuvveti hissettiğim zaman, kullanmadan edemiyordum.
Sabah her günkü gibi kalkıp okula gitmiştim ve orada da derslerle haşır neşir olmuş, eve gelmiştim. Az önce yediğim yemeğin tadını bile çıkaramamıştım, konuların yetişmeyeceğine duyduğum stresten. Bu süre zarfında ondan mesaj gelmemişti. Belki de yazdığından beridir, yüreğim ona inandığından beri de olabilir, endişem sönmeye başladığından bir süre de olsa konuşmak iyi geliyordu. Varlığını aramak, çok garipti.
Elime geçirdiğim telefonumla yatağıma uzandım. Eş zamanda birkaç sosyal medya hesabına göz attım. Kızların grupta konuştuğu bir bildirimle bana bildirilirken sıkıntıyla ofladım. Sınav senesi tüm öğrencilerin genel tavrı olmalıydı, hiçbir şey yapmaktan keyif almamak.
Ama şaşırtıcıydı ki mesaj atmadığında düşündüğüm tek şey, onunla konuşurken eğlenmemdi. Komodinin üzerinde duran suluğa uzanarak kafama diktim içerisinde barınan suyu. Sonra masama geçip matematik testi çözmeye başladım.
Dakikalar geçerken bir soruya takılıp kalmıştım. Beni epey uğraştımıştı fakat yine de bir sonuca varamamıştım. Yine bir sıkıntıyla arkama yaslanınca yatağımın üzerinde bıraktığım telefonumdan ses yükseldi. Hızlı adımlarla ulaştım ona ve ekrana can verdim.
marstakibela: Naber güzelim (18.12)
marstakibela: Arkadaşlarla ders çalıştık da tüm gün ondan yazamadım (18.12)
marstakibela: Hem sen de çalışırsın diye düşündüm :) (18.12)
marstakibela: Çalışmana engel olmak istemem (18.12)
sevdabuyusufiruze: Evet çalışıyordum (18.12)
sevdabuyusufiruze: Ama şu soru sağ olsun devam edemiyorum :((( (18.13)
marstakibela: Hangi dersmiş o? (18.13)
marstakibela: Belki yardımım dokunur (18.13)
sevdabuyusufiruze: Matematik (18.13)
sevdabuyusfiruze: Niye bu kadar zor (18.13)
marstakibela: Soruyu gönderir misin? (18.14)
Mesajı okur okumaz çalışma masama yanaştım ve lanet sorunun fotoğrafını çekip ona attım. Gördükten birkaç dakika geçtikten sonra gelen mesaj da bir fotoğraftı. Ayrıntılı bir şekilde zor kısmını anlatmıştı ve gayet güzel çözmüştü. Defterin yanında görünen eli, dikkat çekiciydi. Şu ana kadar alnını, kapalı şekilde gözlerini, saçlarını ve elini görmüş bulunuyordum. Yine de onu hayal etmek güçtü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delirdim Uğruna | Texting.
Historia Corta|TAMAMLANDI.| marstakibela: Bir gün (14.10) marstakibela: Sana ne kadar deli olduğumu anlayacaksın (14.10) marstakibela: O zamana dek, cümlelerimin önünde diz çökmesine izin ver. (14.11)