•15 Eylül

513 54 0
                                    

marstakibela: Ee, bulabildin mi bana dair bir şey? (19.10)

Zihnime yüklenen sinirle beraber okuduğum kitabın kapağını kapattım. Tıkladım mesaj yazma yerine.

sevdabuyusufiruze: Alay mı ediyorsun Merih?(19.10)

sevdabuyusufiruze: Hiç komik değil (19.11)

sevdabuyusufiruze: Gülmedim! (19.11)

marstakibela: Hgfjysjdkuf (19.11)

sevdabuyusufiruze: Gülmesene ya (19.11)

marstakibela: Güzelim ya, nasıl da alınmışsın (19.12)

marstakibela: Sonuna kadar haklısın, birisi bana yazsa ben de merak ederdim (19.12)

marstakibela: Ama istiyorum ki beni tamamen, yanına geldiğimde gör (19.13)

sevdabuyusufiruze: Peki, buna da peki (19.13)

Telefonumun ışığını kapatıp okumayı yarım bıraktığım kitabın ferah yapraklarını araladım yeniden. Saf bir aşkı konu alan kitapta kadının adamın gözlerine bakışını o kadar taze anlatmıştı ki kendimi satırlarda kaybedercesine okuyordum.

Uzandığım yatakta midemin ağrıdığını hissettiğimde yüzümü buruşturup ayaklandım. Mutfağa gidip bir bardağa süt ve balı karıştırdım ve elimde tuttuğum karışımı içe içe geri döndüm odama. Okuduğum kitabı yerine kaldırarak not tuttuğum defterlerimi gözden geçirmeye başladım. Yakın zamanda başlardı yazılılarımız, aksatmamalıydım derslerimi.  Yatağımın üzerinde çalışıyordum, sırtım ısınsın da midem geçsin diye. Telefonumun ışığı yanıp dönünce defterde olan dikkatim anında yerle bir oldu.

marstakibela: Firuze (19.34)

Görüldü, sevdabuyusufiruze.

marstakibela: Kızgın mısın bana? (19.34)

sevdabuyusufiruze: Ne oldu Merih? (19.35)

marstakibela: Adımı senden gördükçe bu dünyaya geldiğim için şükrediyorum. (19.35)

marstakibela: Bir şey olmadı (19.36)

marstakibela: İyi olduğunu öğrenmeden bir saat bile geçiremiyorum.(19.36)

Bu kadar iyimser bir yüreğe sahip olması güzeldi. Sadece beni avucuna almak için mi böyle davranıyor diye düşünmüyor da değildim bazen. Ama sonra duygularını hissettirdiği düşüyordu dimağıma.

sevdabuyusufiruze: İyiyim başımın tatlı belası, iyiyim. (19.37)

Ona karşı kötü kalamıyordum.

marstakibela: Bu bela var ya bu bela (19.37)

marstakibela: Ölür be senin uğruna! (19.38)

Kaşlarımı huysuzca çattım. Konuyu değiştirme girişiminde bulundum.

sevdabuyusufiruze: Sen nasılsın? (19.38)

marstakibela: İyiyim ama yardım edersen daha iyi olacağım. (19.39)

sevdabuyusufiruze: Ne yapacağım? (19.39)

marstakibela: Telefon numaranı verir misin? (19.40)

sevdabuyusufiruze: Ne yapacaksın telefon numaramı? (19.40)

marstakibela: Adını, her şeyin gibi onun da beni büyülediği adını rehberimde görmek istiyorum. (19.40)

marstakibela: Yakının gibi hissetmek istiyorum, gül güzeli Firuze (19.41)

Delirdim Uğruna | Texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin