Үдэшлэг

8.1K 348 21
                                    

Улирал бүр BIG3 entertainment ээлж дарааллан Айдолуудад зориулсан томоохон үдэшлэг зохиож түүгээрээ өөрсдийнхөө онцлог , хэв маягийг гайхуулсан тайз засалтаас авахуулаад  дебют хийх гэж буй бэлтгэгдэгч нарын үзүүлбэр, стилистүүд зэргээрээ нууцхан өрсөлддөг билээ.

Хэдий тийм ч энэ цэнгүүний нууцлалд бүрэн итгэж болох учир айдол бүхэн нэг үдэш алдартны амьдралаасаа салж дураараа дургиж, хайртай хүнтэйгээ бүгдийн дунд ил зугаацаж, дуртай зүйлээрээ гоёхын төлөө хуруу даран хүлээнэ.

JYP entertainment SUMMER party 2017

Ойн чөлөөнд том ,том задгай асар засаж эргэн тойрон элдэв өнгийн неон  гэрлээр чимэглэсний сацуу тэг голд нь бүхэнд харагдах тайз байрлана .

Аан тийм , дотуур хувцастай зөөгч охид царан дээрээ ороож бэлдсэн өвс санал болгож байгааг мартаж болохгүй.

Шөнө дунд бүгд назгайрч энд тэндгүй өвсний үнэр ханхалж эхлэхэд тайзан дээр тод гэрэл тусаж арьснаасаа ялгарахгүй цагаан хувцсаар чимсэн охин дээр бүгдийн харцыг аваачлаа.

- JYP энтэртаймэнтийн шинэ гарах охидын хамтлагт дэбют хийх Хан Еэжи-г хүлээж авна уу..

Үзүүлбэрийн туршид түүнээс харц салгах нэгэн байсангүй. Охид үе үе нэгэндээ шивнэнэ.

-Бурхан минь, ах эгч нартаа өөрийгөө  таниулж байж  их зантай өлөгчин шиг л харагдаж байхшив.

-Үүнийхээ оронд шалдан дуулахгүйдээ ,сэтгэгдэл төрүүлэх гээд ядчихсан юм.

-Би ч бас дэбютийн өмнө үдэшлэг дээр үзүүлбэр үзүүлж байсан ч ийм яадгаа алдсан тайчигч шиг байгаагүй юмдаг.

Атаархлын шивнээ. Ихэнхи нь түүнийг энэ чигээрээ дэбют хийвэл өөрсөд дээр нь ирэх олон нийтийн анхаарлыг булаана гэдгээс айж байлаа.

Энэ үеэр YG-н асарт :

Чэрин \CL\ инээнгээ оргилуун дарс шимж :

-Саяны трэйний ч гал дүрэлзүүлчих шив, дараагийн хундагыг түүнд зориулнаа!

Сынхён вискинээс томхон балгаснаа Жиёон -д хандан :

-Харин л дээ. Тэр надад нэг хүнтэй маш адилхан санагдлаа.. Тэр магадгүй ирээдүйн бяцхан "луу" ч юм билүү ?

-Намайг хэн нэгэнтэй харьцуулах чинь таалагдахгүй л байна шүү .

-Би тэр ширүүн харц , тайзан дээрх уур амьсгалыг чи бас түүнээс өөр хэнээс ч мэдэрж байгаагүй . . Үнэн шүү.. гэснээ  жуумалзан "Бас чамайг хэн нэгнийг ийм шуналтайгаар ширтэж байгааг ойрд хараагүй юм байна "

[POISON] completedWhere stories live. Discover now