Chapter 17

112 13 0
                                    

(ναι αυτές τις μέρες εχω κολλήσει με long3. Πρόβλημα?? :Ρ)

Stama's pov

Που είναι αυτό το ηλιθιο? Την πήρα 10 φορές και ακόμα να εμφανιστεί. Εχω να την δω απο τότε που ειχα καλλιτεχνικά... Για μισό. Ο Δημήτρης μου ζήτησε το πρόγραμμα της. Τον ρώτησα γιατί αλλα δεν μου απάντησε ποτέ. Λες να την πήρε μαζί του?

Παλι καλά που είναι εδω ο Αχιλλέας γιατί παρόλο που την απεχθάνομαι και την μισώ... Είναι η κολλ μου ρε και την αγαπώ...

«Που είναι ρε Αχιλλέα...»

Μην αγχώνεσαι είμαι σίγουρος οτι είναι καλα»

Καλα ρε εγω του λεω για την αλλην που αγνοείται από το πρωί και αυτός βλέπει ποδόσφαιρο?

Αντρές...

«Ρεε πας καλα πως γίνεται να είσαι τοσο αδιάφορος»

«Αφού είναι με τον Δημήτρη τι φοβάσαι?»

«Και εσύ που τι ξέρεις αυτό?»

Κοκκαλωσε όταν κατάλαβε οτι το άκουσα. Δεν ήθελε ο Δημητράκης να το μάθω? ;)

Αμα δεν την εχει πατήσει μαζί της τώρα θα το κάνει στην πορεία... 100%

«Δεν το έμαθες απο μενα»

«Πωωω φοβάσαι τον Δημήτρη?» ειπα χασκογελωντας

«Σε λίγο κάποια αλλη θα φοβάται»

«Και ποια είναι αυτή?» είπα παιχνιδιάρικα

Σηκώθηκε και με έσπρωξε στον καναπέ ανεβαίνοντας πάνω μου

«Κατάλαβες ποια?»

«Για βοήθησε με λίγο»

Αντί για απάντηση πήρα ενα παθιασμένο φίλη

«ΡΕ GET A ROOOOOOM» (Ναι το ξέρω το εχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές δεν ηταν ποτέ αστείο και δεν θα γίνει ποτέ..)

ΈΛΕΟΣ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΕ ΝΑ ΈΡΘΕΙ! ΔΗΛΑΔΉ 10 ΛΕΠΤΆ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΡΧΌΤΑΝ!! ΕΧΩ ΑΝΆΨΕΙ ΓΑΜΩΩΩ

«Γεειιιι Σταμα βρέθηκε η Βασιλεία...» είπε και φάνηκε οτι ξενέρωσε όπως και εγω...

«Το ξέρω το ξέρω είμαι θεα.. Αντε Αχιλλέα σπίτι σου»

«Δεν φτάνει που έμεινα με το πουλί στο χέρι εξαιτίας σου με διώχνεις κιολας?»

«Προτιμάς να μείνεις ή να μην έχεις. Δικιά σου απόφαση!»

«Καλα καλα φεύγω. Τα λεμε αύριο» είπε και με φίλησε στο μέτωπο...

Είπα οτι την μισώ ετσι??

Vasileia's pov

Πόσο μου αρέσει να χαλάω στιγμές... Ειναι ενα απο τα hoby μου...

the weirdoWhere stories live. Discover now