Dimitris' pov
Πρέπει να το παραδεχτώ... Αυτό το κορίτσι με τρελαίνει...
ΑΛΛΗΛΟΎΙΑ
Σκάσε Jimmy! Αλλά με αυτά που κάνει μου δείχνει πως δεν της αρέσω... Μάλλον για αυτό με τρελαίνει... Είναι η μόνη που με απορρίπτει συνεχώς...
Για αυτό δεν θα το μάθει ποτέ... Δεν το έχω με την απόρριψη... Που καταντήσαμε... Να φοβάμαι να μιλήσω σε κορίτσι...
Ηρέμησε ρε, καταθλιπτικό θα γίνεις στο τέλος! Απλά πάνε και πες το. Αν δεν νιώθει το ίδιο με σένα move on with life
Από ποτέ ξέρω αγγλικά? Τέσπα! Λοιπόν αφού ήταν το τελευταίο μάθημα και την έφαγα την ωριαία αυτό σημαίνει!!
FIFA TIMEEEE
[...]
Λίγο ακόμα! Λίγο ακόμα! Πωωω ρε φίλε ούτε ένα goal δεν μπορώ να βάλω!
Και ξαφνικά η πόρτα...
Ανοίγω και μπουκάρει μέσα η Βάσια... Ναι μπορείς να μπεις μέσα σαν στο σπίτι σου...
Όχι ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα...
«Τι κάνεις εδώ?» είπα αδιάφορα... Τουλάχιστον προσπάθησα...
«Οι άλλοι βγήκαν για τελευταία φορά. Στεναχωρίθηκα που δεν θα είναι μαζί μέχρι την πρωτοχρονιά»
«Ναι και τι κάνεις εδώ ξανά λέω»
«Αα δεν με θέλεις εδώ? Καλά sorry για την ενόχληση συνέχισε αυτό που έκανες πριν σε ενοχλήσω» είπε πηγαίνοντας προς την εξώπορτα..
Όχι κοπελιά...
«Έι έι πλάκα έκανα ηρέμησε! Κάτσε»
«Μετά λέτε ότι εμείς δεν καταλαβαινόμαστε εύκολα. Εξήγα μου λίγο τι θέλεις!»
Τώρα τι της λες? Να εσένα αλλά θέλω να το τελειώσω αυτό το συναίσθημα? Όχι...
«Θες να φάμε κάτι πείνασα» είπα και πήγα προς την κουζίνα
«Τώρα μιλάς την γλώσσα μου» είπε και έτρεξε προς το ψυγείο.
Πάλι καλά δεν ξανά ρώτησε...
«Επειδή δεν βλέπω τίποτα το σπουδαίο στο ψυγείο σου θα παραγγείλω πίτσα και πριν ρωτήσεις σου κάνω την χάρη να πληρώσεις εσύ»
«Έχω και άλλη επιλογή?»
«Μπα οπότε θα τα υποστείς... Μου έλειψε να σε τυραννάω η αλήθεια είναι...»
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the weirdo
Genç KurguΗ Βασιλεία είναι το φρικιό του σχολείου. Πάει πρώτη λυκείου και δεν εμπιστεύεται πολλά άτομα λόγο του τραύματος που έχουν δημιουργήσει τα άτομα που αγαπούσε. Έχει μόνο δύο αληθινούς φίλους, αλλά πόσο θα κρατήσουν; Λατρεύει την μουσική, αφού νιώθει ό...