Tolis' pove
Μπήκα μεσα στο δωμάτιο και είδα ποσο γαλήνια κοιμάται. Ο Αλεξ μου ελεγε ότι με ήθελε αλλα εγω δεν το πίστευα γιατι τη θεωρούσα κολλ μου. Έπρεπε να την δω με αλλον για να το καταλάβω.
Έκλεισα την πόρτα αργά για να μη ξυπνήσουν και πηγα στο δωμάτιο μου. Μου λείπει πολύ ο Αλεξ. Έναν αληθινό φίλο είχα και τον έχασα. Καλα η Βασιλεια είναι σε χειρότερη κατάσταση βέβαια. Δεν έχασε φίλο. Τον αδερφό της έχασε.
Ουτε που κατάλαβα ποτε κοιμήθηκα.
Stama's pove
Ξύπνησα γιατί άκουσα την πόρτα να ανοίγει. Το άτομο που ανοιξε την πόρτα δεν μπήκε μέσα. Η αναπνοή του ακουγόταν ήρεμη και σταθερή. Μετά από κάνα τρίλεπτο η πόρτα έκλεισε και τα βήματα του άρχισαν να σβήνουν με το πέρασμα των δευτερολέπτων. Λογικά ηταν ο Τόλης και κατα λάθος μπήκε στο δικό μας δωμάτιο αντί για το δικό του.
Ναι το παραδέχομαι μου αρεζε ο Τόλης. Εβαλα μέχρι και το αλεξ να του το πει χωρίς να καταλάβει ότι του το είπα εγώ αλλα ποτέ δεν πήρα απάντηση. Λογικά με είχε εγκλοβίσει στο friend-zone και για να μην με στεναχωρήσει ο Αλεξ δεν μου το είπε τωρα πλέον δεν μου αρέσει. Και να του αρέσω δεν θα κολλήσω σε κάτι που ξέρω πως θα καταλήξει. Με μένα να έχω αισθήματα για αυτόν και αυτός να παίζει με αυτά.
Μετα από λίγο με πήρε ο ύπνος
Vasileia's pove
Ξύπνησα 10 η ώρα. Σε 5 μέρες ξεκινάνε τα σχολεία και εγω ξυπνάω τοσο νωρίς. Πολυ κακο αυτό. Έβγαλα τα ρούχα του Τόλη και έβαλα τα χθεσινά μου αφού δεν ήξερα οτι θα μείνω στο σπίτι του.
Πηγα στο σπιτι χωρίς να ειδοποιήσω κανέναν (σταμα, τόλη) και είδα την μανα μου να πίνει καφέ με την γειτόνισσα.
«Που ήσουν ανησύχησα»
«αν ανησυχούσες θα έπαιρνες κανα τηλέφωνο μην μου λες ψέματα»
«δεν ήθελα να ενοχλήσω»
«μην μου το παίζεις στοργική μητέρα γιατι δεν είσαι καλη στην υποκριτική. Αα επίσης με την Σταμα ψάχνουμε σπίτι και θα φύγω απο αυτο το χοιροστάσιο. Επιτέλους θα φυγουν ολα σου τα παιδιά απο το σπίτι σου οπως το ήθελες έτσι και αλλιώς»
Είπα και πήγα στο δωμάτιο μου. Δεν με ενδιαφέρει που ήταν η γειτόνισσα εκει. Έπρεπε να μάθει με τι τέρας κάνει παρέα.
Αλλαξα εβαλα αυτα⬇️⬇️
YOU ARE READING
the weirdo
Teen FictionΗ Βασιλεία είναι το φρικιό του σχολείου. Πάει πρώτη λυκείου και δεν εμπιστεύεται πολλά άτομα λόγο του τραύματος που έχουν δημιουργήσει τα άτομα που αγαπούσε. Έχει μόνο δύο αληθινούς φίλους, αλλά πόσο θα κρατήσουν; Λατρεύει την μουσική, αφού νιώθει ό...