Stama's pove
Πήγαμε μαζι με τον Αχιλλέα μια βόλτα στο κέντρο. Πήγαμε να φάμε και λέγαμε αυτά που λέγαμε συνήθως, το ποσό μισούμε το σχολείο, για το πόσο θα θέλουμε να ζούμε στα 90s.. (εχω πρήξει την βασιλεία με το θέμα 90s που μόλις ακούει αυτήν την λεξη δυσανασχετεί ><)
«να σε ρωτήσω κατι?»
«δεν μπορώ να κανω και διαφορετικα»
«Για ποιον λόγο μισιούνται οι αλλοι τοσο πολυ?»
«Δεν ξέρει ο φίλος σου τον λόγο?»
«Οχι και δεν μπορεί να καταλάβει την στάση της»
«καλα λενε ότι εσείς τα αγόρια είστε μοσχάρια»
«Ναι αλλα χωρίς αυτα τα μοσχάρια εσεις οι φυσιολογικές δεν μπορείτε να ζήσετε»
«Πιστεψε με παλιοτερα μπορεί να ήμουν έτσι αλλα κάποια στιγμή οι άνθρωποι βαριούνται τις επαναλήψεις»
«Δεν πιστεύω την αγάπη σαν επανάληψη. Οι ενθουσιασμοι ειναι αυτο που λες. Μέχρι στιγμής ολοι αυτο έχουμε μέχρι κάποια στιγμή να βρουμε αυτον που ψάχνουμε»
«Έκατσες πολυ ωρα για να το σκεφτείς αυτο?»
«Χα χα! Δεν είμαι και τόσο ηλιθιος. Η μόνη ηλιθιότητα που εχω κάνει είναι να έχω κολλητό μου το άλλον XD»
«Σωστόσσσς»
«Βασικά πλακίζω (το ξερω πως δεν είναι έτσι chilll) Παρόλο που ολες τον φωνάζετε player ή οπως στον διάολο τον λέτε»
«Παιδάκι με ειδικές αναγκες?»
«Ασε με να ολοκληρώσω! Ειναι ενα άτομο που έχει πονέσει πιο πολύ απο όλους... Και πίστεψε με είμαι σίγουρος»
«Δεν ξέρεις την Βασιλεία τότε... Anyway ασ' το το drama αυτών των δυο. Μεταξύ μας τώρα... Δεν τους shipάρεις ρε... Αυτη η έχθρα που εχουν μεταξύ τους νομίζω πως κάποια στιγμή θα τους ενώσει»
«Ποτε δεν ξες. Απλα με τον συγκεκριμένο λιιιγο δύσκολο για σχέσεις και τέτοια. Επειδη βράδιασε και αυριο έχουμε σχολείο, τι λες για μια βόλτα μέχρι το σπίτι σου?» είπε με τα μάτια του κουρασμένα αλλα προσπαθούσε να μου το κρύψει
Δεν ειπα τίποτα απλά ένευσα και με πήγε μέχρι το σπίτι. Τελικά υπάρχουν καλύτεροι φίλοι που θα μπορούσα να εχω απο οτι με τον Τολη... Ο Τολης με το που τον είπα την αλήθεια δεν μου ξανα έστειλε ούτε σε μένα ούτε στην Βασιλεία. Αυτο δεν ειναι φιλιά
YOU ARE READING
the weirdo
Teen FictionΗ Βασιλεία είναι το φρικιό του σχολείου. Πάει πρώτη λυκείου και δεν εμπιστεύεται πολλά άτομα λόγο του τραύματος που έχουν δημιουργήσει τα άτομα που αγαπούσε. Έχει μόνο δύο αληθινούς φίλους, αλλά πόσο θα κρατήσουν; Λατρεύει την μουσική, αφού νιώθει ό...