Chapter 24

112 11 0
                                    

Το είπε και το έκανε... Όχι όχι Βασιλεία κρατήσου... Δεν θα κλάψεις αλλά ούτε θα σπάσεις τα μούτρα της Φωτεινής... Ήρεμα...

Προχώρησα από δίπλα της χτυπώντας τον ώμο της για να πάρει το μήνυμα. Δεν με ενδιαφέρει..

«Ξέρεις τι είναι περίεργο αλλά δεν θυμάμαι να σε ρωτήσα» είπα την ώρα που περπατούσα και είμαι σίγουρη πως με άκουσε.

Καλά θα περάσουμε και σήμερα...

«Είσαι καλά?»

«Ναι απλά προχώρα και κάνε σαν να μην σε νοιάζει... Θα τελειώσουμε πιο εύκολα με αυτήν την ιστορία αν υπάρχει επίπεδο..»

«Ωραία το έχουμε»

Πάλι καλά που έχω την Στάμα αλήθεια, αλλά αυτή και επίπεδο λίγο δύσκολο..

Και μπροστά μου ο Τόλης με την Στέλλα...

«Μου έλειψε ο αδερφός σου. Ήταν πολύ καλή παρέα... Μήπως όμως ήθελε κάτι παραπάνω? Ή ήταν αφοσιωμένος στον Δημήτρη?»είπε γελώντας.

«Γιατί δεν πας να ρωτήσεις τον ίδιο... Ή μήπως δεν έχεις τα κότσια να τον ρωτήσεις και μιλάς με ένα χρόνο μικρότερο κορίτσι για τα ψυχολογικά σου προβλήματα?»

«Κοπελιά δεν φοβάμαι κανέναν»

«Και να φοβάσαι και να μην φοβάσαι την μπουνιά θα την φας οπότε»

«Τουλάχιστον την τρώω με το κεφάλι ψηλά»

«Ναι αλλά μετά πέφτει» είπα και πήγα να φύγω αλλά..

Ναι με σταμάτησε η τσιριχτή φωνή της... Αχχ αλήθεια πρωινιάτικα αυτήν θα ακούω? Δεν κλείνει από κάπου?

«Αυτό που προσπαθείς να αλλάξεις και από το απροστάτευτο κοριτσάκι που ήσουν προσπαθείς να γίνεις bad girl με ξεπερνάει. Λένε ότι δεν μπορείς να γίνεις κάτι που δεν είσαι».

«Ναι όπως εσύ αστεία μην προσπαθείς»

«Ναι εμμ ασ..»

«Προτού συνεχίσεις δεν πολύ θέλω να μιλήσω... Είμαστε στο 2020 που το να είσαι gay δεν είναι τίποτα. Για ποιον λόγο φοβόμουν να το πω? Οπότε πάρτε τον μπούλο» είπα και έφυγα σε style diva μαζί με την Στάμα.

Γεννήθηκα έτσι κοπελιά... Δεν προσπαθώ να γίνω ;)

Η Αλήθεια όμως είναι ότι φοβάμαι... Ναι εντάξει είμαστε στο 2020 αλλά αυτό δεν σταματάει τον άλλον από το να κρίνει...

Και όλα αυτά επειδή η άλλη θέλει τον Δημήτρη και νομίζει ότι παίζει κάτι μεταξύ μας. ΔΗΛΑΔΉ ΠΑΕΙ ΚΑΛΆ? ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΉΤΡΗ?

the weirdoWhere stories live. Discover now