Του φάνηκε περίεργο που συμφώνησα τοσο γρήγορα. Θελω να μαθω κιθάρα εντάξει! Απο οτι κατάλαβα θα είναι και δωρεάν. Ετσι και αλλιως τι θα ήθελε αυτος απο μένα?'θα το μάθεις στην πορεία' σκέφτηκα τα λόγια του ξανά. Τι θα χρειαστεί αυτος απο μένα... Μετα απο λίγο ανοιξε την πόρτα για να φύγει και πριν κλείσει η πόρτα σχηματίστηκε ενα χαμόγελο στα χείλη του... Έχει και ωραίο χαμόγελο την τρελά μου....
Εμμ... Ας κάνουμε σαν να μην το είπα ποτε αυτό και μα συνεχίσουμε τις ζωούλες μας. Ωραία ιδεα ε?
Από τις σκέψεις μου με έβγαλε το κουδουνι αφού κοπανούσε τόση ώρα.
ΤΟ ΚΑΤΆΛΑΒΑ ΟΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΦΎΓΩ ΒΟΥΛΩΝΕ!Μετα απο την ωραία μου έκρηξη πήγα στην αίθουσα μαθηματικών. Εχω με την Σταμα μάθημα. Τωρα περιμένεις να πω γιουπι έτσι? Πολλα θες -.-
Κάτσαμε στο τελευταίο θρανίο μέχρι που κάποιο παιδάκι μας κοπανάει το θρανίο με αποτέλεσμα να τρανταχτούμε. Ήταν απότομο και απρόβλεπτο.
«Βρε βρε βρε... Μήπως ενα κοριτσάκι που ο Θεός να σε κάνει έκατσε στο θρανίο μου?»
Αλήθεια τώρα? Πρέπει να είναι και στο τμήμα μου
«Βρε βρε μήπως ενα π*τανακι που ο Θεός σε έκανε χάθηκε και χρειάζεται βοήθεια» ειπα και την έδειξα τον δρόμο για το πρώτο θρανίο που ήταν άδειο...
«Να σου εξηγήσω λιγο την κατάσταση» είπε και ήρθε κοντά μου
«Αυτό εδώ το σχολείο είναι η δικιά μου περιοχή. Οποτε να τηρείς και τους κανόνες»
«Ααα τη μαρκάρεις κιολας?»
«Τι?»
«Κατουράς γύρω γύρω για να δική σου?» (ταμαμ=αξία<3)
«Εχεις μπλέξει άσχημα Βασιλεια»
«Και εσυ κοριτσάκι που δεν θυμάμαι το όνομα σου... Τοσο αδιάφορη είσαι. Κάτσε ψαξ' το» είπε η Σταμα. Πως άντεξε και ηταν σιωπηλή εδω και τοση ώρα δεν ξερω. Θαυμα:")
Μετά από κανα τρίλεπτο που με κοιτούσε επίμονα πηρε το μήνυμα και έκατσε μπροστά.
Ο καθηγητής έγραφε κατι στον πίνακα για εξισώσεις και τέτοια. Αναγκάστηκα να τα γράψω γιατί τα χρειάζομαι...
_________________________________________
Επιτέλους πάει σχολείο για αυτην την εβδομάδα. Μόλις βγήκα στην αυλή για να φύγω είδα τον Δημήτρη και μια... Λοιπόν ακαδημαϊκή μόρφωση εχουμε εμείς εδω οπότε θα την πούμε... Κυριούλα με 'Π' κεφάλαιο.. Και ναι εννοώ την Φωτεινή να τρίβετε πάνω του.
YOU ARE READING
the weirdo
Teen FictionΗ Βασιλεία είναι το φρικιό του σχολείου. Πάει πρώτη λυκείου και δεν εμπιστεύεται πολλά άτομα λόγο του τραύματος που έχουν δημιουργήσει τα άτομα που αγαπούσε. Έχει μόνο δύο αληθινούς φίλους, αλλά πόσο θα κρατήσουν; Λατρεύει την μουσική, αφού νιώθει ό...