Πηγα σπίτι και έβαλα μουσική στο ηχείο μου. Εβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα στην ντουζιέρα.
Καυτό νερό έτρεχε πανω στο σώμα κάνοντάς με να χαλαρώσω. Τι μέρα και αυτή. Δηλαδή αν έγιναν αυτα στον αγιασμό, τι θα γίνει ολο τον χρόνο?
Μολις τελείωσα το μπάνιο πηγα έβαλα τις πιτζάμες μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι. Για πρώτη φορά δεν ήθελα να κοιμηθώ. Επεξεργαζόμουν το τι συνέβη σήμερα.
1ο) ο Κολλητός μου με πρόδωσε με τον χειρότερο τρόπο που θα μπορούσε.
2ο) ο Αχιλλέας απο ότι κατάλαβα βάρεσε τον Τολη επειδή πείραξε την σταμα
3ο) ο Δημήτρης βάρεσε τον Τολη οταν μίλησε ασχημα για μένα και ασχολήθηκε για το αν ειμαι καλά...Το τελευταίο δεν ξέρω γιατί έκατσα και χρέωσα τις πολύτιμες ώρες μου. Είναι απλα ένας στόκος.. Ναι ναι απλα ένας στόκος.
Περίμενα την Σταμα να έρθει... Δεν πρόκειται να κοιμηθώ αν δεν έρθει. Αργεί ομωσσς! Θα τη παρω τηλ
"που εισ..."
"Είμαι στο δρόμο έρχομαι"
Και μου το κλείνει. Συνήθως εγω είμαι αυτη που το κάνει αυτο. Δεν μου γλιτώνει μολις έρθει. Θα φάει την ανάκριση στα μουτραααα
«Α μπα? Τον βρήκες τον δρόμο?»
«Σορρυ ήταν επείγον»
«Για εξήγα το μου και μενα αυτό το επείγον»
«μπορούμε αύριο?»
«Οχι κοπελιά δεν μου γλιτώνεις εμένα»
«Πωωω καλα λοιπόν. Πήγα στον Αχιλλεα και μιλούσαμε για το αν ειχα κάτι να κανω μετα απο το αγιασμό γιατι έλεγε να βγούμε. Εγω είπα οχι γιατί όντως δεν είχα κάτι και το κανονίσαμε. Ελα που μας άκουγε ο Τόλης. Άρχισε μα με λεει π*τανα και πως τον παράτησα για αυτόν και με τράβηξε απο το χέρι βάζοντας πολυ δύναμη και πόνεσα. Ο Αχιλλέας το κατάλαβε οτι δεν ηθελα να του μιλήσω μάλλον και του ειπε να με αφήσει. Αυτός δεν άκουσε και θύμωσε και πήγε να με φιλήσει. Ο Αχιλλέας θύμωσε και έγινε αυτό που έγινε. Ωραία? Μπορώ να πάω για ύπνο τωρα?»
ESTÁS LEYENDO
the weirdo
Novela JuvenilΗ Βασιλεία είναι το φρικιό του σχολείου. Πάει πρώτη λυκείου και δεν εμπιστεύεται πολλά άτομα λόγο του τραύματος που έχουν δημιουργήσει τα άτομα που αγαπούσε. Έχει μόνο δύο αληθινούς φίλους, αλλά πόσο θα κρατήσουν; Λατρεύει την μουσική, αφού νιώθει ό...