Vasileia's pov
Δεν το πιστεύω αυτό που βλέπω... Δεν υπάρχει περίπτωση να το έκανε αυτό στο ίδιο της το παιδί.
«Με βρήκες Βάσια μου... Δεν ξέρω αν θα προλάβω να σου πω αντίο αλλά σε αγαπάω. Δεν στο είπα πότε γιατί όπως όλα τα αδέρφια το δείχνουν με πράξεις. Τώρα δεν μπορώ να σου το δείξω αλλιώς... Μόνο οι λέξεις με βοηθούν πλέον».
Δεν το πιστεύω... Ο αδερφός μου στο πάτωμα μέσα στα αίματα. Κάλεσα το ασθενοφόρο. Θέλω να ζήσει.. ΕΊΝΑΙ Ο ΑΔΕΡΦΌΣ ΜΟΥ!!!!
Ούτε που κατάλαβα πότε έφτασε η αστυνομία. Με σήκωσαν και με οδήγησαν έξω από το σπίτι βάζοντας μια κίτρινη κορδέλα γύρω από το σπίτι.
Στην συνέχεια ήρθε το ασθενοφόρο και το πήρε. Πήγα να ανεβώ μαζί του αλλά δεν με άφησαν. Προσπάθησα να τους πείσω αλλά σπαταλούσα χρόνο. Κάθε δευτερόλεπτο είναι κρίσιμο για αυτόν. Υπέκυψα και έκανα ένα βήμα πίσω αφήνοντας τον αδερφό μου να φύγει αλλά τουλάχιστον έτσι υπάρχουν πιθανότητες να ζήσει.
Έμεινα εκεί περιμένοντας για τις ερωτήσεις που θα μ' έκαναν οι αστυνομικοί για την υπόθεση.. Δεν είχα άλλο κλάμα για να ρίξω. Ένιωθα τα μάγουλά μου ξηρά έχοντας στο μυαλό μου συνέχεια στον Άλεξ.
Άκουσα μια μηχανή από πίσω... Έχει το θράσος να έρχεται εδώ; He is so dead...
Dimitris' pov
Φτάσαμε απ' ότι κατάλαβα στο πατρικό σπίτι της Βασιλείας. Είναι το μόνο πιθανό μέρος που δεν ψάξαμε. Για μισό λεπτό τι κάνει η αστυνομία εδώ; Που είναι η Βασιλεία;
Την είδα κουλουριασμένη στον κήπο του σπιτιού. Κοιτούσε το γκαζόν με ένα κενό βλέμμα. Τι έγινε εδώ;
Πήγα κοντά της αλλά ούτε που με κοίταξε. Κάνει λες και είδε τον θάνατο με τα μάτια της. Έκατσα δίπλα της χωρίς να πω τίποτα. Περίμενα να μου πει αυτή τι έχει. Αν θέλει βέβαια...
«Τι έπαθες Βασιλεία; Δεν ξέρεις πόσο αγχώθηκα όταν δεν σε είδα στο κρεβάτι σου» είπε η Στάμα αλλά δεν πήρε ποτέ απάντηση.
«Πες τον να φύγει τώρα γιατί θα τον σκοτώσω. Αυτός φταίει για όλο αυτό που έγινε» είπε γυρνώντας μου την πλάτη και άρχισε να κλαίει.
«Πες μου τι έπαθες» αλήθεια θέλω να μάθω
«ΕΊΠΑ ΦΎΓΕ»
«ΚΑΛΆ ΑΛΛΆ ΆΜΑ ΦΎΓΩ ΤΏΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΆΡΧΩ ΠΟΥΘΕΝΆ ΣΤΗΝ ΖΩΉ ΣΟΥ»
«ΑΥΤΌ ΘΈΛΩ»
Είμαι τόσο ηλίθιος. Έκατσα και ασχολήθηκα με ένα σκατόμωρο. Τέλος ο καλός Δημήτρης. Αντε γιατί πολύ αέρα του έδωσα.
YOU ARE READING
the weirdo
Teen FictionΗ Βασιλεία είναι το φρικιό του σχολείου. Πάει πρώτη λυκείου και δεν εμπιστεύεται πολλά άτομα λόγο του τραύματος που έχουν δημιουργήσει τα άτομα που αγαπούσε. Έχει μόνο δύο αληθινούς φίλους, αλλά πόσο θα κρατήσουν; Λατρεύει την μουσική, αφού νιώθει ό...