Έχει περάσει ενάμιση μήνας και τίποτα το ενδιαφέρον έγινε αυτήν την περίοδο. Αποφεύγω τους πάντες. Κάποια στιγμή προσπαθούσα να κάνω το ίδιο και με την Στάμα μα δεν τα κατάφερα οπότε τα παράτησα. Είναι η μόνη που μιλούσα πλέον.
Ο Άλεξ πήγε να μείνει στο σπίτι της Ελεονόρας αφού άλλαξε την κλειδαριά. Ένιωθε άβολα όταν ήταν μαζί μας. Τώρα θα μου πεις γιατί να νιώθει αφού είναι gay? Και εγώ αυτό αναρωτιέμαι αλλά ντρέπομαι να τον ρωτήσω... Μπορεί να είναι και μια δικαιολογία για να φύγει από εδώ... Από πάντα ήθελε να νιώθει ανεξάρτητος.
Anyway τώρα πλέον όλα πήγα στο φυσιολογικό. Το μόνο που αποτελεί εξαίρεση είναι ότι η Φωτεινή, η Στέλλα και ο Τόλης (οι οποίοι με το που μάλωσα με τον Δημήτρη "ξαφνικά" μάλωσαν και χώρισαν και τώρα λογικά η Στέλλα τρίβεται στον Δημήτρη) δε ασχολούνται άλλο μαζί μου. Βασικά ο Τόλης προσπαθεί να μου μιλήσει αλλά δεν θέλω. Δηλαδή τι? Τον παράτησε η γκόμενα και τώρα του έλειψε η παρουσία μου? Άλλαξα μέχρι και αριθμό τηλεφώνου από το πόσο μου τα έπρηξε!
Ωραία μιας και τελείωσα το κήρυγμα πρέπει να βάλω σκοπό να σηκωθώ. Ούτε κοπάνες κάνω πλέον... Θέλω έναν ύπνο που να με κάνει να ξεχάσω το όνομά μου.
Μην αγχώνεσαι Βασιλεία μου σήμερα είναι η τελευταία μέρα σχολείου. Αύριο είναι παραμονή Χριστουγέννων! Με γλυκά και δώρα...
Αυτό θα έλεγε ο πεντάχρονος εαυτός μου. Το μόνο πράγμα που μου αρέσει στα Χριστούγεννα είναι ο ύπνος. Τώρα πλέον δεν έχω το πνεύμα τον Χριστουγέννων μέσα μου.
Ειδικά τώρα που η Στάμα θα πάει να περάσει την μία εβδομάδα των γιορτών με τον Αχιλλέα.Με κάλεσε βέβαια να έρθω μαζί τους αλλά δεν θέλω να πονάει το χέρι μου από την πόση ώρα θα κρατάω το φανάρι. Άσε που μαλώνουν όλη την ώρα και νιώθω άβολα.
Λογικά θα πάω να τα περάσω με τον Άλεξ. Έτσι και αλλιώς είναι η μόνη μου οικογένεια και επίσης είναι single! Δύο σε ένα!
«Μαρή θα σηκωθείς επιτέλους? Θα αργήσεις αν μείνεις για λίγο ακόμα εδώ και εγώ δεν θα κάτσω να σε περιμένω»
«Πω καλά σταμάτα το κήρυγμα!Πάω!»
Σηκώθηκα και με τα χίλια ζόρια ετοιμάστηκα και φύγαμε για το σχολείο
Το πρόγραμμα σήμερα είναι τέλειο. Μάλλον φταίει επειδή είναι της Παρασκευής και επηρεάζομαι αλλά έχει χημεία, μαθηματικά, βιολογία, γυμναστική, αρχαία (κανείς δεν είναι τέλειος) και φυσική... Καλά δεν το χαλάει μόνο τα αρχαία...
VOUS LISEZ
the weirdo
Roman pour AdolescentsΗ Βασιλεία είναι το φρικιό του σχολείου. Πάει πρώτη λυκείου και δεν εμπιστεύεται πολλά άτομα λόγο του τραύματος που έχουν δημιουργήσει τα άτομα που αγαπούσε. Έχει μόνο δύο αληθινούς φίλους, αλλά πόσο θα κρατήσουν; Λατρεύει την μουσική, αφού νιώθει ό...