1.

288 9 2
                                    

Ten pocit keď človek sa zobudí a prvé čo započuje je šum mora a fúkanie vetra na pláži. Vedľa ucha iba zazvoní budík a vaša mama vám vtrhne do izby. „Vstávame mladá dáma, ide sa do školy. Dneska je posledný deň školy a ty si ukončila školu, tak sa postav z tej postele a obleč sa, dneska ťa veziem ja.” keď mama odišla z izby tak som sa iba naspäť vyvalila na posteľ a pozrela som sa na telefón kde som mala asi tri správy od Layli. Layla je moja najlepšia kamarátka a všetko robíme spoločne. Vstala som a oblieka som si svoje koncoročné slávnostné oblečenie. V kľude som mohla ísť aj svojim autom ktoré mi zachoval môj otec. Môj otec mi zomrel a tri krát hádajte kto to bol. Bol to Brian O'Conner. Áno prsne tak, som Kaytlin O'Connerova. Nehanbím sa za to kto som a koho priezvisko nosím, môj otec bol totiž hrdina na ktorého som bola hrdá. Budete prekvapení pretože Layla je dcéra Dominica Toretta. Bol to najlepší priateľ môjho otca a tak tiež aj brat mojej mami, asi preto som aj s Laylou ako sestry pretože sme rodina. Tento rok ukončujeme školu a začíname nový život s veľa super zážitkami. Verím že hneď ako ukončíme školu tak sa budú diať šialené veci. Mamin brat Dominic mi povedal že krásu som zdedila po mame ale hlavu a celkovo povahu mám po otcovy. Nebránim sa tomu pretože viem že to je pravda, milujem totiž autá zo silným motorom a to isté aj Layla ktorá je úplne na tom rovnako, krása po mame a celkovo povaha po otcovy. Zabudla som vám povedať že Letty (Dominicova priateľka a teraz už vlastne manželka) nieje Laylina biologická matka. Laylina biologická matka zomrela pri jednej akcii tak isto ako môj otec. Dominic sa ju snažil zachrániť no jediného koho sa mu podarilo zachrániť bola Layla a jej matku zastrelili. Layla vlastne svoju matku nepoznala, videla ju iba na fotkách a z jej otca rozprávania. Jej matka prackvala ako agentka rovnako ako môj otec. Najradšej počúvam ako sa môj otec vlastne zoznámil s Dominicom, vtedy chcel Dominic zabiť môjho otca lebo bol poliš. No zistil že miluje moju mamu a preto sa z nich stali najlepší priatelia. Spoločne si pomáhali a všetko si vraveli až kým neprišiel deň kedy Letty z ničoho nič zmizla, ale to už nieje podstatne. Pozrela som sa na hodiny a bolo 7:40 a otváracia časť začínala o 8:50. Od školy s mamou bývame asi pol hodinku a preto sme už pomaly vyrážali a v hlavnom meste sme sa zastavili pre Laylu ktorá vyzeral celkom dosť vtipne v tom slávnostnom obleku. „Ahoj Layla, preboha no ty vyzeráš!” začala som sa brutálne smiať a v tom má iba Layla odrela do ramena päsťou. „Ow!” dosť to zabolelo a začala som si šúchať rukou po mieste kde ma udrela. „Nazdar pipka.” povedala a v ústach prežívala žuvačku a smiala sa na mne. Keď sme dorazili tak sme si nasadili naše maturitné čiapky a rozlúčili sme sa s mojou mamou ktorá si išla sadnúť k Dominicovi a Letty ktorý už sedeli v tretej rade. Asi sa čudujete prečo nešla Layla s nimi. Aj ja som bola prekvapená keď mi pred večerom napísala či ju po ceste nezoberieme. Že vraj jej otec nedovolil ísť s ňou lebo si musel niečo aj s Letty vybaviť. S Laylou sme si sadli na svoje miesta vedľa našich ďalších kamarátov ktorým sme povedali aby nám držali miesta. Pomaly ale isto sa blížili koniec roka a pre nás koniec školy na trvalo. Už sme iba čakali na príhovor od riaditeľa ktorý akurát pristúpil k pultu a začal rozprávať. „No milí moji študenti, maturanti a milí rodičia a ich príbuzný. Rád by som ešte povedal pár slov, ale ako sa tak pozerám na našich maturantov ktorý tento rok úspešne ukončili našu školu s veľa vyznameniami, tak som sa rozhodol tento príhovor ukončiť skôr. Práve preto vám chcem iba zaželať krásne prázdniny pre našich študentov ktorý u nás zostali aby doštudovali a zároveň sa rozlúčiť a zablahoželať našim super a zároveň najlepším študentom na našej škole ktorých sme mali na našej škole. Už to nebudem naťahovať a prajem tie najlepšie prázdniny aké ste kedy mali a veľa úspechov v živote. Ku koncu sa chcem spýtať našich maturantov či si pamätajú nás koncoročný pokrik?” z davu sa iba ozval jedno veľké áno a v tom sme iba všetci zakričala náš pokrik maturantov ktorý ukončili túto školu. „Aleee, oleee, už niesme v tejto škole!!” všetci sme vyhodili svoje klobúky a začali nám všetci tlieskať. Už sme oficiálne ukončili školu, bol to úžasný pocit. S Laylou sme prišli ku našemu autu kde nás už čakali všetci. Dominic bol opretý o svoj Mustang, bol to ten najstarší typ.

Tokyo Drift  Where stories live. Discover now