23.

40 3 0
                                    

Keď sme vošli do klubu tak sme sa rozdelili do dvojíc a išli sme každý svojim smerom. Ja som bola s Jungkookom a mali sme zo sebou sluchadká cez ktoré sme komunikovali s ostatnými. Keď som sa začala obzerať okolo seba započula som ako do sluchadka niečo povedala Layla. „Kayt, už ho asi vidím!“ „Kde je?!“ „Je v zadnej časti baru a rozpráva sa s nejakými babami.“ „Dobre, Rosé, Mia a Namsun!“ „Áno Kayt?!“ „Ideme na to!“ „Dobre!“  potom som už iba sledovala s Jungkookom baby ako sa blížia k tomu typkovi. Mia a Namsun sa mu prihovorili a zdá sa že náš plán zatiaľ klape. Rosé sa zatiaľ tvárila ako oni dve, no moc sa mu neprihovárala. „Rosé, prihovor sa mu aj ty, niečo sa ho spýtaj!“ povedala som do sluchadka. Videla som však na Rosé že sa v tej pozícií necíti dobre. „Kayt, myslíš si že bude Rosé v pohode, zdá sa že to nejako nezvláda.“ Povedal Jungkook a pozrel sa na mňa s vydeseným pohľadom. Pozrela som sa na neho a potom zase na Rosé. Nedokázala som to, nedokázala som sa pozerať na to ako to Rosé znáša. Bola nervózna a mi sme si nemohli dovoliť to aby sme zlyhali. „Rosé, poď ku nám, sme na druhej strane oproti vám.“ Povedala som do sluchadka a potom som už iba sledovala ako sa Rosé postavila zo sedačky. V tom ju však ten typek chytil za zápästie. „Kde ideš maličká, nepáči sa ti pri mne?!“ spýtal sa hlbokým hlasom a ešte sa do toho uškeril. Rosé dostala strach. Bolo to zlé, veľmi zlé. „Rosé, povedz mu že ideš si iba odskočiť a prídi ku nám!“ povedala som do sluchadka. Potom som už iba počula ako to Rosé povedala a pomaly ju pustil a ona si to nasmerovala na WC. Potom sa však stratila v dave. „Kde išla?!“ spýtal sa Jungkook lebo sme ju nevideli a už mala byť dávno pri nás. V tom som si všimla že s Rosiného smeru kadiaľ prišla tak prišiel jeden z jeho SBSkárov a niečo mu hovoril. Niečo sme aj mierne počuli v sluchadkách.  „Pane, čo mám s ňou spraviť?“ „Nechávam to na tebe, ale nech to nikto nepočuje!“ keď tom povedal tak aj Namsun s Miu sa na seba pozreli no snažili sa zachovať chladnú hlavu a začali sa ho vypytovať nejaké veci. V sluchadku som započula však plač a rozhodla som sa nájsť zdroj. „Jungkook, ostaň tu, idem nájsť zdroj toho plaču, ty zatiaľ pozoruj baby, aby sa im nič nestalo!“ „Kayt, idem s tebou!“ ozval  sa Taeyong v sluchadku a prišiel rýchlo ku mne. Ja som mu len prikývla a išli sme nájsť Rosé. Dúfali sme len že sa jej nič nestalo. V tom som si aj uvedomila že už nepočujeme žiaden plač. „Tae, pohni si!“ povedala som a rýchlo sme sa ponáhľali ku záchodom a snažili sme sa nájsť Rosé. Nikde nebola. V tom som započula buchot. Ukázala som Taeyongovi na dvere odkiaľ ten buchot vyšiel. Pomaly začal otvárať dvere. Bola tam Rosé a ležala na zemi zo zviazanými ústami, rukami a nohami. Rýchlo sme k nej pribehli a začali sme ju rozväzovať. Keď sme boli hotový tak nám Rosé zatiaľ všetko povedala čo sa stalo. „Nechápem Kayt, išla som za vami a v tom ma ten SBSkár schmatol a vtiahol ma sem. Zviazal ma a nechal ma tu!“ povedala dosť vystrašene a dosť plakala. Tae si ju k sebe pritiahol a objal ju z celej sily. „Kayt, vráť sa na svoju pozíciu, myslím si že už prišiel na to že sa niečo deje!“ povedal Tae a ja som mu len na to prikývla a išla som na svoje miesto. Všetko zatiaľ išlo podľa plánu, no v tom mi prestalo fungovať sluchadko a Jungkookovi tiež. „Kayt, myslím si že sme asi boli odhalený!“ povedal Jungkook a v tom sa ten typek postavil a odstrčil od seba Namsun a Miu. „Do riti!“ povedala som a išla som za ostatnými ktorý už nervózne pozorovali čo sa bude diať. Hongjoong sa už chcel ísť rozbehnúť po ňom no ja som mu povedala nech počká, chcela som totiž vedieť čo spraví. Ak by však jednej z nich ublížil tak by som zakročila ja a už by ani nevedel kde sa nachádza oltár. ZABILA BY SOM HO ZA TO!!! V tom som iba videla ako chytil Namsun a Miu pod krky. Jednu podal jeho SBSkárovy ktorý na jej hlavu začal mieriť zbraňou. Už som nemohla, musela som zakročiť. „Prestaň!!!“ zakričala som na celí klub a v tom sa na mňa ten hajzel otočil. „Ouuu, že ma to nenapadlo hneď. O´Connerova dcéra. Vedel som že v tomto bude nejaký....smrad!!“ povedal a zhlboka sa nadýchol pred tým než to posledné slovo povedal. „Pusti ich, veď ti nič nespravili!“ „Oooo, Kayt, Kayt, Kayt!! Zabudla si že viem kedy sú v určitých veciach ľudia zamotaný a kedy nie? Ouuu, prepáč, ty si bola ešte dieťa keď sa to všetko zbehol, však?!“ povedal a začal sa smiať na celí klub. Všetci v klube boli vystrašený a ja somnevedela čo mám robiť. „Čo chceš za ne?!“ „Chcem ten spis Kayt, len ten skurvený spis!!!!“ začal kričať a hneď na to zobral do rúk zbraň a namieril ju na Miu ktorú držal v zajatí. „Daj mi ten spis a môžeme sa dohodnúť!“ povedal vážne a začal sa smiať. Začala som rozmýšľať, dúfala som že na niečo prídem a preto som chvíľku mlčala. No v tom do mňa drgol Hongjoong ktorý už priam plakal. „Dobre, dohodnime sa! Ja ti tento víkend prinesiem ten spis a ty och pustíš!“ „Ouuu, dobre O´Connerova! Túto sobotu sa stretneme pri starej elektrárni, ale kým mi nedáš ten spis, tak ani ja ti nedám tieto dve zlatíčka!“ začal sa smiať ešte viac a ja už som cítila na svojom líci slzy. Bola som bezmocná. No v tom ma napadla zase posledná vec. „Vymeň ich za mňa!“ v tom sa  na mňa pozrela Jungkook a aj ostatný. „Kayt neblbni, nesmieš to spraviť!“ začala do mňa drgať Jungkook aj s Mingim, no ja som len stála a čakala na jeho odpoveď. „Hmmm. Takže ty chceš položiť život za tieto dve nádhery? Zaujímavé! Nečakal by som že po 7 rokoch budem mať na starosti život ďalšieho z rodiny O´Connerových. Tvoju ponuku prijímam!“ keď tom povedal tak som do rúk rýchlo strčila Mingimu a Jungkookovi papieriky a išla som jeho smerom. Keď už som bola pri dievčatách tak im nakázal aby ich pustili a v zapätí na to ma chytili a zviazali mi ruky. Už sa to deje zas a znova, no tento krát som už bola naozaj v ohrození života. Pozrela som sa naposledy na ostatných. Jungkook s Mingim sa na mňa pozerali asi najhorším spôsobom ktorý existoval. Trpela som keď som ich videla v takom stave, ale radšej dám svoj život za život dvoch osôb namiesto toho aby som ich stratila. Ostatný tiež boli vystrašený a baby plakali. Hongjoong s Taeom, Jadenom, Daimonom a Jiminom sa už tiež na mňa pozerali ako na šialenca a v ich tvárach som videla strach a smútok. Baby akurát prišli do bezpečia k ostatným a Namsun sa hodila s plačom Hongjoongovi do náruče. „Nebojte sa, budem v poriadku, len spravte to čo povedal!“ povedala som naposledy a odviedli si ma preč.

FUUH po dlhej dobe nová časť s Tokyo drift🤣😅 dúfam že sa vám páči táto časť. Som zvedavá čo Kayt zamýšľa. Myslím si že len tak bezhlavo by sa nedala zajať namiesto báb. Čo myslíte, má nejaký plán?🥰🥰🥰❤️❤️

Tokyo Drift  Where stories live. Discover now