6.

98 7 0
                                    

Jeho pohľad bol v celku zvláštny, cítila som z neho vôňu ktorú som nikdy pred tým necítila. Zdá sa že chlapec vie čo sa dievčatám páči. V tom sa však otočil za Jiminom a pozrel sa na neho pohľadom ktorý som ešte nepoznala, ale typovala by som že to mal byť pohľad tak zvaný: „Kto sme a čo tu robíme?” nečudovala by som sa keby sa ho to spýtal. „Jimin kto to je a prečo sú s vami?” Bang, čo som povedala že sa to spýta. „Sú tu nové, chcel som im ukázať ako to tu funguje tak som sa s nimi zoznámil a stali sme sa kamaráti, sú to super baby.” povedal Jimin a oprel sa z prekríženými rukami zase o aito. V tom sa zase otočil na mňa a prezrel si mňa a aj Laylu. „Vy dve ste boli na letisku včera však?” spýtal sa a trochu odfrkol. „Ouuu mám byť teraz prekvapená že si nás pamätáš?” odvrkla Layla ako vždy a ja som bola ticho. V tom ku Layle prišiel ten čierny chalan, bol fakt zlatý. „Nemáš nejako moc veľké ústa cica?” spýtal sa jej a zobral jej paličku z úst a dal ju do úst sebe. „A ty niesi náhodou moc drzí keď mi berieš niečo čo ti nepatrí a ešte k tomu z mojich úst?” v tom sa iba ten čierny zasmial a vrátil jej paličku naspäť. Layle bolo jedno že ju mal v ústach a tak si ju vrátila naspäť do úst. „Inak volám sa Jaden, Jaden Smith. A ty sa voláš ako cica?” spýtal sa Layli a ona ostala v pohode a oprela sa o auto. „Ja sa volám Layla, Layla Torettova.” „Počkať, ty sa voláš ako ten slávny závodník čo všetkých oberal o autá, ako ten Dominic Toretto?” „Hej, je to totiž môj otec.” zdá sa že chalan sa nám tu zabuchol do Layli. Mám však pocit že Layla tiež, takto sa správa iba keď sa jej niekto páči, myslím tak povýšenecky. Neberiem jej to, veď ten Jaden je pekný. „Jaden neflirtuj toľko, musíme sa pripraviť, dneska chcem trochu prevetrať motor.” povedal jeho kamarát a znova sa na mňa pozrel. „Však dobré, počkaj nech sa zoznámime.” povedal Jaden a oprel sa s Laylou o auto a pozrela sa na mňa. „A ty sa ako voláš?” chcela som to povedať ale Layle to vyskočili z úst skôr ako som sa odvážila ja. „To je Kayt, je to moja kamarátka a zároveň moja rodina.” ale nakoniec aj tak ďalšie slovo dostal šikmo oký krásavec. „Počuj Layla, či ako sa to vlastne voláš. Mám taký pocit že jej jazyk neodrezali a dokáže to povedať sama.” „ Uuuu tak sorry že som niečo vôbec povedala.” v tom sme sa veštci začali smiať. „Áno, Layla je trochu dosť ukecaná a vo všetko má predbehne, takže skôr než niečo poviem ja tak to povie ona za mňa.” „Tak to je zaujímavé, a ako sa voláš celím menom?” spýtal sa ma ten chalan a pozeral sa mi priamo do očí. „Keď ti to poviem tak budeš prekvapený.” „No povedz, ja to chcem vedieť.” zrazu sa ozval Jimin ktorý už mal pri sebe dve baby. „Kámo, fakt budeš prekvapený kto to je, normálne ti z toho spadne sánka ako nám všetkým.” „Jimin pýtal sa ťa niekto na niečo? Tam sa hraj s dievčatami. Tak mi to už povieš Kayt?” „Najskôr mi ty povedz svoje meno, lebo ja ťa poznám už dlhšie ako si myslíš.” „A odkiaľ ma poznáš, veď sme sa videli len raz a ani to sme sa nerozprávali a videli sa na diaľku na letisku.” „Myslím si že si pamätáš na dievča do ktorého si vsotil keď si bol v Kalifornii pres asi necelím týždňom!?” „Ouuu, prepáč to si bola ty? Hmmm. Ten svet je tak malí.” povedal ironicky a poškriabal sa po brade. „Nebuď trápny dobre, ublížil si mi a ešte sa sa ani neotočil a neospravedlnil si sa mi.” „ Dobre, dobre, tak prepáč. Povieš mi už to celé meno?” „ No dobre ale ja som sa pýtala na tvoje meno.” bolo to celkom vtipné ako sme sa tam dohadovali a všetci sa na nás pozerali. „Bože Kayt už mu to povedz.” ozval sa Jimin ktorý mal byť asi radšej ticho. „Jimin niečo som ti povedal!” povedal naštvane a znova sa obrátil na mňa s pohľadom ktorý mi naznačoval aby som iž odpovedala, no ja som chcela vedieť jeho meno. „Ach bože, tak dobre volám sa Jungkook, teraz ty.” „No tak dobre Jungkook, ja sa volám Kaytlin O'Connerova, dúfam že ti to stačí.” Jungkook ostal bez slov ale nebol v takom úžase ako ostatný aj keď som na ňom videla že bol dosť prekvapený. „Takže Kaytlin O'Connerova, čo ťa sem aj s tvojou kamarátkov privádza do Tokya?” „ Sme tu s Laylinim otcom na dovolenke, v podstate aj na nejaký účel ale ten vám nepovieme.” „Tak dobre ako myslíš.” povedal a trochu sa usmial. Bol zlatý keď sa usmieval. „Dobre chalani je čas sa ísť zabávať tak šup na štart.” zavelil Jimin a v tom som si všimla že Layla išla spolu s Jadenom k jeho autu. Zrazu iba so mňa niekto šťuchol. „Ideš so mnou?” spýtal sa ma Jungkook a podal mi ruku. „Ale ja tu mám svoje auto.” „Neboj sa chalani tu ostávajú, ty ideš so mnou do auta trochu popreháňať protivníka.” chalani mi iba prikývli a ja som už potom neváhala a išla som s Jungkookom do auta. Mal úžasné auto, páčil sa mi jeho štýl. Keď sme nasadli do auta tak sa cezo mňa Jungkook natiahol a priputal ma. „To som mohla spraviť aj ja sama.” odvrkla som a hneď sa na mňa Jungkook pozrel a usmial sa. „Ale ja viem že by si to nespravila a preto chcem aby si bola v bezpečí a aby sa ti nič nestalo.” ostala som zakončená, vôbec ma ten chalan nepozná a on sa ešte o mňa bojí, tak to je sila. Z auta som sa iba random pozrela na tú hnusnu babu a toho jej priateľa. Obidvaja sa na mňa pozreli. Taeyoung na mňa však žmurkol a ona sú to všimla. Vsotila do neho a odišla preč s tým že sa pozerala na mňa. Zadá sa že Taeyonga to netrápilo a ďalej sa venoval rozhovoru s kamarátmi. Keď sme prišli na štart tak sa vedľa nás ocitol nejaký blázon. Mala som však strach a zdá sa že Jungkook si to všimol. „Neboj sa, bude to pre nás ako prechádzka ružovým sadom.”„Haha, strašne vtipné.” v tom sa pred nás postavila baba ktorá držala šatku, Jungkook aj s tým blaznom začali pridávať na plyn. Všade okolo hukali ľudia a motory sa zahrivali. Pozeral som sa na Jungkooka a všimla som si jeho svaly keď držal volant. V tom som iba započula odpočítanie a vyrazili sme v plnej rýchlosti do zákrut. Jungkook vedela ako na toho hajzla má ísť a tak to celé vyhral. Všetci sme sa radovali a Jungkook bol milostivý a tomu trtkovy nechal auto. To auto bolo síce dosť pekné, ale Jungkook oň nemal záujem, jeho zaujímalo len jedno. Prekonať sám seba a zároveň a Taeyonga. Zrazu sme však započuli šírení a mi sme sa čo najrýchlejšie museli dostať odtiaľ preč. Nastúpila som do svojho auta a rýchlo som chcela naštartovať no nešlo mi to. V tom má iba niekto rýchlo schmatol z auta a vtiahol ma do svojho. Bol to Jungkook. „Jungkook a čo Layla?!” „O ňu sa báť nemusíš je s Jadenom, už sú dávno vonku odtiaľto.” Jungkook rýchlo pridal na plyn a ja už som iba videla ako sa vzdialujeme od môjho auta ktoré bolo našťastie automat a zamikalo sa samo. Bolo aj dobre odpracované. „Jungkook, ale ja sa potom musím vrátiť po svoje auto.” „Kayt neboj sa, vrátime sa, ale najskôr im musíme utiecť.” v tom iba Jungkook začal pridávať a za nami som uvidela blikať modro červené svetlá. Policajti nám boli v pätách, no Jungkook vedel ako na nich a tak zašiel do jednej uličky kde zabočil do malé garáž a tam iba zhasol motor. Bola to malá dielňa a vyzerala byť opustená. Jungkook rýchlo zavrel garáž a už sme iba počuli ako okolo nás prešli policajné autá. „Bože utiekli sme im.” povedal som a úplne mi odľahlo, no stále som mala v hlave čo je s mojim autom. Jungkook našiel nejaký vypínač a zasvietil v garáž svetlo. Ja som sedel vadľa auta no Jungkook mi podal ruku aby som sa postavila. „Neseď na tej zemi, budeš chorá a ešte k tomu špinavá.” povedal a pomohol mi oprášiť si ryfle. „Dobre, už je to v pohode.” oprel sa o autá a prešiel si do svojich trochu spotených vlasov. „Kedy odtiaľto pôjdeme preč?” „Ostaneme tu cca pol hodinku a potom sa vrátime naspäť po tvoje auto dobre?” „Tak dobre.” „Poď si ale sadnúť do auta, je tu trochu chladno a v aute je teplo.” spolu s Jungkookom sme si sadli do auta a ostali sme sami v nejakej garáži spolu v aute kde sa čoraz viac ochladzovalo.

Tak čo hovoríte na túto časť? 😍😍🥰Snažím sa vspomenúť vždy na to čo sa mi sníva a opísať to do detailov, tak dúfam že vám to neprekáža😈💙💙💙

Tokyo Drift  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora