26.

46 5 0
                                    

Jungkook:

Po asi dvoch hodinách sme aj s Daimonom, Namsun a Taehyoungom zišli zase dole do miestnosti zo zakresleným plánom na tabuli. Nedokázal som sa nepozrerať na otcovu foktu. Vytiahol som z ryflovej bundy fotku ktorú mi dal Taehyoung. Pohladil som ju a sadol som si na stoličku. Rozmýšľal som nad veľa vecami, ale hlavne nad Kayt. Čo asi moja Kayt teraz robí?

Layla:

Obvolali sme všetkých tých ktorý boli až moc ďaleko a nedokázali sme ich kontaktovať osobne. Verila som že všetko sa na dobre obráti. No však bol tu jeden háčik! Ako je možné že v tomto pláne bol zahrnutý aj Jungkookov zosnulý otec?! Asi sa čudujete odkiaľ to viem, viem to od môjho otca. Povedal mi čo sa všetko stalo a bolo mi hneď Jungkooka ľúto, no teraz mám obavy. Aktuálne sa nachádzame pred jednou starou bytovkou na ktorú sme našli pri pláne adresu. Bolo to síce zašifrované no Luke vedel ako na to. Pozreli sme sa na známky pri dverách a hľadali sme podľa jedného mena. No meno sme tam nenašli. Bola tam však prázdna priehradka na menovku a tak sme to ryskli a zazvonil sme presne na ňu. V tom sa ozval hlas. „Kto je tam?!” „Tu je Toretto, Kang si to ty?” chvíľku bolo ticho no potom sa znova ozval. „Choďte zo zadu!!” povedal a mi sme išli do zadnej časti ku kontajnerom. Čakali sme tam si 5 minút a potom sa v uličke zjavil nejaký typek. „Rád ťa vidím Toretto.” povedal tichu zachrapčaným hlasom a vynoril sa z tmy do svetla lampy. Neverila som vlastným očiam, naozaj to bol Jungkookov otec. Otec k nemu podišiel bližšie a podal si s ním ruku. „Prečo si sa nám nikdy neozval?!” „Mal som na to dôvod Dominic.” v tom som si však všimla ako po ňom vyštartoval Jimin. „HEJ, A MAL SI AJ DÔVOD NECHAŤ JUNGKOOKA SAMOTNÉHO A BEZ OTCA!!!!!” v tento moment Jiminovy z očí vyletelo niekoľko sĺz. Kang chvíľku bol ticho, zdá sa že nebol moc nadšený z toho ako po ňom Jimin vyšiel, ale za to mal Jimin pravdu. Prečo nechal svojho syna bez otca a ešte v hentakych podmienkach. „Jimin, za to že som nechal Jungkooka bez otca ja nemôžem. Chcel som sa k nemu vrátiť, no keď ma vláda a polícia vyhlásili za mŕtveho tak som to nemohol spraviť. Zavreli by ma do basi na doživotie a Jungkook by bol ešte v horších podmienkach ako je teraz. Jimin, ja som sledoval každý jeden jeho krok. Vždy som ho chránil. Vspomínaš si na deň pri jedných pretekoch že po vás začali strieľať?! Bál som sa O VLASTNÉHO SYNA!! NEVIEŠ, AKÉ TO JE POZERAŤ SA NA NEHO AKO VYRASTÁ BEZ TOHO ABY PO JEHO BOKU BOL OTEC!!! Boli to Jimin, keď vieš že tvoj syn je v takom stave akom je.” Jimin sa ešte viacej rozplakal. Kang ku nemu podišiel na čo Jimina objal a on mu začal plakať do ramena. Bolo mi naozaj ľúto že všetko fungovalo takýmto spôsobom. Všetci sme sa rozprávali ešte asi necelých 10 minút no museli sme už ísť, čas nás tlačil a my sme museli dostať Kayt z pazúrov toho diabla. S Kangom sme vošli do podzemnej garáže, kde sme uvideli neskutočne množstvo áut.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Otec si hneď začal obzerať to červené a normálne som vydela ako nad ním slintá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Otec si hneď začal obzerať to červené a normálne som vydela ako nad ním slintá. Kamg si vybral svoje auto a my sme zatiaľ vyšli von a nastúpili do tých svojich. Som však úprimne zvedavá na Jungkookovu reakciu keď uvidí svojho otca. Bojím sa že to nedopadne zrovna najlepšie.

Ahojte, prepáčte že som nevidala na tomto príbeh časť skôr, ale mala som toho dosť veľa. Dúfam že sa vám dnešná časť páčila a pevne verím že sa tu ešte nájdu ľudia ktorý tento príbeh čítajú. 🥰🥰🥰😅Ďakujem vám veľmi pekne za každý Vote 🌟 a za každý komentár 💬.

A keďže dneska oslavujem tých svojich 18 rokov, tak vám tu sľubujem že sa pokúsim dopísať tento príbeh do konca Augusta. 💙💙💙 ILY❤️❤️❤️

Tokyo Drift  Where stories live. Discover now