Kayt...počuješ ma?” bola som ticho, ani som mu poriadne neodpovedala iba som mu prikývla hlavou. „Ide o to, že každý by chcel aby si sa vrátila. Nič iné nechcem a za ten celý čas som ja aj s ostatnými rozmýšľali ako ťa odtiaľ dostať. Záleží mi na tebe Kayt.” pozrela som sa na neho zo zaslzenými očami a on mi zotrel z mojich líc slzy. „Vážne Jungkook? Záleží ti na mne?” „Áno Kayt, spravil by som pre teba hocičo.” keď to povedal tak som sa k nemu naklonil a pobozkala som ho. „Dobre, tak poďme domov, chcem už vidieť ostatných.” „Chceš sa vymeniť? Vyzeráš byť dosť unavená a nechcem aby si skončila rovnako v nemocnici ako Taehyoung.” „Tak dobre, vymeníme sa.” s Jungkookom som sa vymenila a ani neprešlo 5 minút a už som spala ako malé bábo. Keď už sme boli blízko garáž tak ma Jungkook zobudil. Posadila som sa normálne na sedačku a trochu som sa upravila aby som nevyzerala ako strašidlo. Potom sme zastavili a čakali kým sa otvoria dvere do garáž. Dvere nám otvoril Jimin a keď ma uvidel v aute tak začal kričať od radosti. „OMG ľudia Kayt sa vrátila, je tu z Jungkookom!” začal kričať na celú garáž a všetci v ten moment vyleteli dole z poschodia. Ani som poriadne nevystúpila z auta a Layla sa na mňa vrhla. „Bože môj Kayt, ty žiješ, a si bez škrabancov a modrin, ako je to možné?” „Vieš, nakoniec sa ukázalo že Taeyoung není zlí chalan, za všetko môže len jeho otec. A s Rosé a mňa sa stali kamarátky. Dokonca som spoznala aj dvoch super chalanov, jeden sa vola Hongjoong a druhý sa vola Mingi.” „Mingi je hajzel!” ozval sa Jungkook spoza mňa na čo som sa na neho hnusne pozrela. „Aký máš dôvod o ňom toto povedať Jungkook?” spýtala som sa ho dosť naštvane. „Myslíš si že som sprostý a nevidel som ako po tebe ide? A keď už tak nemal opustiť Taehyounga keď bol v tom najhoršom, opustil svojho bratranca ktorý bol pre neho ako brat!” začal vrčať na čo som sa znova nahnevala a odišla som hore na poschodie. „Jungkook, čo to malo znamenať?” „Nerieš to Jimin, je to len medzi mnou a ňou. Mám dôvod sa hnevať a teraz už aj žiarliť. Kayt je teraz moja a nedovolím aby mi ju niekto znova zobral.” „Počkať, vy ste akože spolu?” „Ako sa to zoberie, ako sme sa stretli v nemocnici a dali sme sa dokopy tak sa len hádame.” „Jungkook daj jej čas, bola medzi inými ľuďmi, nevieš čím všetkým si tam musela prejsť.” „Máš pravdu Jaden, nechcem nech si troška zvykne a potom sa s ňou porozprávam.” keď sa všetci dorozpravali tak sme išli ku nám do vili. Dominic ma tam už čakal, no nevyzeral moc nadšene. „Ahojte všetci a ahoj KAYT. Potrebujem sa s tebou porozprávať, hneď teraz! Vy ostatný zatiaľ choďte dozadu, mate tam uteráky a už sa aj pečie mäso, dajte na to pozor.” ako to dohovoril hend som išla za ním a ešte som sa obzeral za Laylou ktorá mi ukozovala nech som kľudná. Ja som jej len na to prikývla a odišla som za Dominicom. Vošli sme do vnútra a sadli sme si na gauč. „Takže Kayt, dneska mi volala tvoja mama. Musel som jej klamať že si v poriadku a že si išla s Laylou na chvíľku obzrieť ešte nejaké časti mesta. Ani nevieš ako som sa o teba bál a aký som bol vytočený keď som zistil že si kvôli Layle ostala u neznámich ľudí. Čo mi na toto chceš povedať Kayt?” bola som prekvapená že to hovorí tak kľudne a tak som sa rozhodla mu povedať všetko čo som za ten čas zažila u Taeyonga doma. Keď si ma Dominic vypočul a zistil že každý hľadá ten spis, tak napísal správu Lukeovi aby ten spis zničil alebo ho schoval na najstrážnejšie miesto aké pozná. Dominic už chcel ukončiť náš rozhovor, no potom som si vspomenula na toho typka zo závodu ktorý mi povedal o mojom otcovi. „Dominic?” „Áno Kayt?” „Ešte sa stala jedna vec, ide o jedného typka ktorého som spoznala na závodoch on mi totiž povedal-.” „On ti povedal že tvoj otec žije však?” keď to Dominic vyslovil tak som ostala dosť prekvapená. Odkiaľ to vedel, povedala mu to Layla? „Odkiaľ to vieš?” „Layla mi niečo v spomínala, a aj Jungkook mi povedal toho dosť veľa. Dokonca mi aj povedal že ťa chce dostať odtiaľ preč, no ja som nechcel aby sa aj jemu niečo stalo. Ja som totiž vedel že ty si stým poradíš Kayt.” „Ďakujem Dominic.” „Nemáš mi za čo ďakovať, ďakujem ja za to že si súčasťou môjho života, pripomínaš mi tvojho otca keď si so mnou. Máš proste jeho povahu.” „Ďakujem. Inak, chcela by som vedieť čo tým myslel ten chlap že môj otec žije?” „Pozri sa, vieš veľmi dobre že tvoj otec už nežije, myslím si že práve polícia s tým chlapom komunikuje cez email tvojho otca aby ho dostali za mreže. A ak je to ten človek ktorý spôsobil tento zmätok v ktorom si sa ocitla aj ty a aj Layla, tak nech sa teší na to že starý Dominic sa rád vráti naspäť.” s Dominicom sme sa zasmiali a tlapli sme si na to. Potom som sa išla prezliecť do plaviek a išla som za ostatnými do bazénu. Bláznili sme sa tam vyše dvoch hodín a aj sme sa dobre najedli. Potom už ostatný museli odísť lebo bolo neskoro večer. Keď som sa osprchovala tak som si ľahla do postele. Layla zaspala ako zabitá a ja som si ešte spravila s ňou pár selfíčok, aspoň jej mám čo dávať na instagram keď bude mať narodeniny. Potom som si pozrela správy v telefóne a nasla som tam niekoľko správ od Hongjoonga, Mingiho, Rosé, Taeyonga a aj malého Taehyounga ktorý mi napísal či som v pohode došla domov. Ja som mu odpísal že žijem a že ma všetci privítali s otvorenou náručou. Potom som už nejakým spôsobom zaspala za telefónom a nestihla som odpísať ani Mingim ktorý mi napísal dosť dlhú slohovku, ktorú som však ani ne dočítala.
No a je to tu, Kayt sa vrátila naspäť ku svojej partií, no má veľkú traumu z toho ako sa rozhodnúť medzi Mingim a Jungkookom, čo si myslíte, s kým by mala naozaj byť? Do komentu mi napíšte odpoveď. 🥰🥰🥰🥰
YOU ARE READING
Tokyo Drift
ActionKaždý pozná rýchlo a zbesilo Tokyjská jazda. Teraz to je niečo podobné len je to pokračovanie s ich deťmi z filmu rýchlo a zbesilo. Postavy budú hrať: Layla- Backy G Kaytlin- to som ja Jeden Smith Jungkook-BTS Jimin-BTS Taeyong-NCT Rosé- BlackPink...