Keď som nastúpila do auta tak som sa začala pozerať na tlačítka ktoré som mala na volante a na palubovej dozke. Zrazu som tam našla jedno tlačítko ktoré keď som stačila tak sa mi rozsvietil podvozok. S Laylou sme sa na to pozerali a ona mi povedala aby som nastavila modrú farbu. Postupne som prepínala a nakoniec. Som sa dostala k modrej farbe. Bolo to úplne super pocit. Layla si vedľa mňa sadla a pomaly sme vyrazili na obhliadku mesta. Nočné Tokyo bolo úžasné, všetky tie farby a potom tém pocit že sa veziete v športovom aute s vysvieteným podvozkom. Zrazu sme si všimli partiu ako nastupujú do svojich športových áut. Jeden nás zástavy a pozrela sa do vnútra auta. „Čaute kočky, aj vy idete na preteky?” „Aké preteky?” „Do podzemnej garáže, ale ak to tu nepoznáte tak poďte za nami, mi vám to tu ukážeme.” povedal ten chalan a mi sme sa rozhodli že pôjdeme s nimi. Stali sa z nás tak trochu kamaráti lebo sme sa ešte zakecavali, čakali sme totiž ešte na jedného chalan ktorý bol že vraj ako spomalený film keď sa malo niekde ísť. Chalan ktorý nás však odstavil sa volal Park-Jimin, bol to zlatý chalan. Keď sa už ten jeho kamarát dotrepal tak sme vyrazili do stredu mesta a potom sme zabočili do nejakej garáže a v tom chalani len zastavili a okolo nás iba prebehli závodníci ktorý v každej zákrute zadriftovali. Bol to úžasný pohľad, ako sa tie auta krásne držia na ceste. S Laylou sme sa na to pozerali s otvorenými ústami. Dominic nám nepovedal že niečo takéto sa ešte závodí. Potom sme sa premiestnili ďalej kde bolo odparkovaných asi ďalších 30 áut, boli prekrásne a stavané na takéto závody. Spolu sme si našli celá partia miesta na odparkovanie. Potom sme iba vystúpili z auta a opreli sme sa. Pozorovali sme ako sa okolo nás preháňajú závodníci a driftujú na autách. V tom ku nám prišiel Jimin. „Takže vy nieste odtiaľto však?” „Nie niesme. Sme až z Kalifornie.” „Wou, tak to je super, ešte som nikdy nespoznal Kalifornčanky ktoré závodia toto.” „Po pravde, mi sme ani o niečom takomto nevedeli, u nás sa nič takéto nekoná a keď už závodiť tak len rýchlostné závody.” „Jasné chápem, otec mi rozprával o jednom typkovy ktorý v Kalifornii strašne často tieto závody vyhráva. Myslím že sa volá Dominic Toretto.” v tom sme sa iba na seba s Laylou pozreli. Boli sme prekvapené že aj oni ho poznajú. „Toho poznáme.” povedala som a v tom sa Jimin aj s jeho kamaráti na nás pozreli ako keby sme im klamali. „To není možné, nikto sa s ním moc nestretáva okrem tej jeho sestry a jeho priateľky Letty.” tak toto ma odrovnalo úplne, oni poznali aj moju mamu a Letty. „Ale aj tak nikto sa nikdy nevyrovná O'Connerovy, je to pre nás vzor, no asi pred rokom sme zistili že zomrel, tieto závody sú v podstate spravené na jeho počesť lebo je to vlastne už presne rok čo sme sa to dozvedeli. Ale už to musí byť dlhšie čo zomrel, aspoň tak sa to tu hovorí, že vraj je to už viac ako 4 roky.” ostala som smutná keď spomenul jeho meno. V tom sa iba ozvala Layla. „Chcete niečo vedieť chalani?” „Ak vieš o týchto ľuďoch viac než mi tak povedz, radi počúvame novinky.” povedal Jimin a oprel sa o svoje auto. „Ja som totiž Torettova dcéra a ďalšia vec stojíte aj pred dcérou vašeho idola.” povedala Layla a zase začala prežívať paličku v ústach. Ostatný ostali zarazený. „To nieje možné, Brian nemal dcéru a Toretto už tým dupľom nie, je to blbosť o tom by sme vedeli.” ozval sa jeden chalan keď ho v tom Jimin prerušili zo zdvihnutím ruky na náznak toho aby bol ticho. Zdá sa že Jimin bol vodca tohoto gangu. „Ja im verím, veď sa na ne predsa pozrite, Kayt vyzerá byť ako jej matka Mia s ktorou Brian žil. Layla má zase Torettovu povahu a ešte krásu po jej matke Letty.” povedal Jimin a usmial sa na nás. „Letty nieje moja mama, moja mama zomrela, ani som ju nepoznala. Papa ma zachránil zo zajatia nejakých zločincov a počas toho moju mamu zabili.” v ten moment som bola prekvapená že to Layla povedala, malo kedy sa s týmto niekomu zdôveri. Jimin ostal zaskočený a ostatný sa na ňu pozeralis otvoreními ústami. „Tak to mi je ľúto, nechcel som sa ťa nejako dotknúť.” „To je v pohode Jimin, už som si zvykla.” povedala Layla, vedela som však že ju to zarazilo. Zrazu sme však započuli ako k nám mieria ďalšie autá a zaparkovali to hneď vedľa nás. Skoro ten typek prešiel Jimin ktorý sa ledvom uhol. Mala som pocit že mi oškrel auto lebo išiel vedľa nás dosť na tesno. Z auta vystúpila nejaká baba a s ňou aj nejaký ďalší typek. Zabudla som vám povedať že Jimin je tiež šikmo oký, ale je to sympatický chalan a jeho kamaráti tiež sú taky istý, však prečo nie veď sme v Tokyu a tu sú taký ľudia všade. Typek bol dosť drsný a aj celkom pekný, no tá baba bola dosť protivná. V tom sa ten chalan na nás pozrela a potom mu pohľad prešiel na Jimin a jeho partiu. „Uuu, Jimini, snažíš sa znova zbaliť nejaké babenky do postele?” Jimin to naštvalo a chcel sa po ňom rozbehnúť ale jeho kamaráti ho zadržali. Baba ktorá bola s tým chalanom sa začala smiať a začala si nás obzerať. „Bože môj, Jimini veď máš aj na lepšie.” podišla ku mne a potom sa prudko otočila a udreal ma týmy jej hnusnými mastnými vlasmi ktoré mala v cope. Na to som hneď zareagovala dosť hnusnou vetou. „Ako sa tak pozerám tak nie každý dostal krásu...moja zlatá najskôr sa pozri na seba a potom na druhých lebo ako sa tak pozerám tak si sprchu nevadila asi tri dni s tou tvojou mastnou hlavou.” v tom sa otočila a dala na mňa pohľad ktorý bol plný nenávisti. „Ouuu tak toto si zaderala Kaytlin.” ozvali sa Jimin aj s jeho partiou. „Čo si mi to povedala?” „Počula si veľmi dobre, či si snáď aj hluchá?” „Ty si koleduješ moja zlatá však?” „Ooo už sa ťa bojím, čo mi spravíš...hmmm?” tá baba už nemala slov, nakoniec sa otočila a išla ku svojmu miláčikovy sa tlačiť do zadu. Vzdialili sa od nás asi o pár metrov a nevšimli si nás, no nakoniec aj tak skončil na mne pohľad jej chalana. „Hej Jimin, ako sa volá ten chalan a tá baba?” spýtala sa Layla ktorej už liezlo na nervy ako sa on po nás pozerá. „Fuuh, tak tá baba to je Rosé, je to jeho priateľka a on sa volá Taeyong, je to najlepší jazdec v driftovani, zatiaľ nikto tu nemal odvahu sa proti nemu postaviť, ale jeden môj kamarát trénuje a robí si na neho zálusk...však za chvíľku ho uvidíte, mal by tu čoskoro prísť.” „Aha takže ona na aute jazdiť toto nevie?” „Práve že vie, ona je tu zase najlepšia protivníčka pre dievčatá, dokonca si už trúfla aj na chalanov, je tu z báb ako kráľovná driftu a on zase kráľ, skvelé sa dopĺňajú.” „No majú nevýhodu, ste tu teraz vy.” „Počkať, však sme ti povedali že to nevieme jazdiť.” „Ale budete, mi vás to naučíme.” povedal Jimin a v tom do garáž vošli ďalšie dve autá. Auto mi bolo odniekiaľ povedome a keď ten jeho kamarát vystúpil tak som iba prekrútila očami. „Layla toto snáď není možné.” „Čo sa deje Kayt.” „Ten chalan čo teraz vystúpil z auta.” „A čo s ním, je dosť sexy.” „Layla toto nieje vtipné, to je ten čo do mňa vrazil a je to aj ten čo bol na letisku keď sme trénovali a ten ďalší v tom druhom aute je ten čierny čo tam ostali a pozerali sa na nás až do konca.” „To vážne? Vôbec si ich odtiaľ nepamätám, ale dobre vedieť, ten čierny je totiž celkom na zjedenie.” keď to povedala tak som jej trafila do ramena a ona sa snažila nezakrivčať od bolesti. V tom som sa otočila a ja som sa s ním stretla tvárou v tvár. Mala som pri ňom zvláštny pocit, vyzeral mi trochu povedome, na niekoho sa mi totiž podobal.
Ejjj, kto je tu zvedavý na to kto to je?😍😍😍❤️ Ráda by som však vedela na koho sa Kayt ten chalan podobá...je to niekto známi?? Hmm, uvidíme možno to časom zistí.
YOU ARE READING
Tokyo Drift
ActionKaždý pozná rýchlo a zbesilo Tokyjská jazda. Teraz to je niečo podobné len je to pokračovanie s ich deťmi z filmu rýchlo a zbesilo. Postavy budú hrať: Layla- Backy G Kaytlin- to som ja Jeden Smith Jungkook-BTS Jimin-BTS Taeyong-NCT Rosé- BlackPink...