Keď som sa ráno zobudila vedľa postele som mala položenú tacku s jedlom a bol položený na nej papieryk. Bolo na ňom napísané: „Dobre ráno Kayt, dúfam že si sa dobre vyspala, nechal som ti priniesť raňajky do izby. Keď doješ prídi dole aj s Laylou, potrebujem sa s vami o niečom dôležitom porozprávať.” keď som to dočítala tak som sa pustila do jedla. Jedlo bolo výborné a s chuťou som potom iba vypyla džús ktorý som ku tomu mala. Potom som išla do sprchy a pobrala som sa dole. Vošla som do obývačky no nikto tam nebol. Išla som sa teda pozrieť do záhrady a našla som tam už Laylu ako vylihuje na lehátku a vedľa nej ležal na ďalšom Jaden. V tom má niekto objal zo zadu a položil si hlavu na moje rameno. „Ahoj Kayt.” za mnou stál Jungkook a hneď za ním išli aj ostatný chalani. „Jungkoooook, len to nepreháňaj, nechceme aby sa tu dialo niečo nekalé.” povedal Jimin a Jungkook na neho sal pohľad masového vraha. „Heeej, však kľud len som si robil srandu.” keď to povedal tak sa začalo obidvaja smiať. „Ako si sa vyspala?” povedal Jungkook a dal mi jemnú pusu na krk. „Ale, celkom fajn. Len si nebol pri mne tak to bolo dosť o ničom.” povedala som a v tom si ma Jungkook otočil tvárou v tvár. „Vážne?” spýtal sa Jungkook a našpúlil pery. „Nerob hlúposti a čo tu vlastne vi všetci robíte?” „Dominic volal Jadenovi aby sme sem prišli, vraj chce s nami niečo prebrať.” „Aha.” keď so. To povedala tak sa za Jungkookom objavil Dominic aj Lukeom. „Ahoj Jungkook, poďte si sadnúť ku bazénu, musíme s vami o niečom hovoriť.” Jungkook a ja sme len prikývli a sadli si na hupacie kreslo. Ja som si dala medzi Jungkookove nohy a on si ovynul ruky okolo môjho pása. „Decká, máme tu jeden problém a týka sa to moje rodiny. A Jungkook, má na tom zásluhy aj tvoj otec, preto som ťa sem zavolal. Kayt a Layla, pamätáte si ten dokument ktorý ste našli v tvojom aute?” „Hej pamätám, ale nepovedal si mi včera že ho dáš zničiť alebo ukriť?” „Áno povedal, a s Lukeom sme sa rozhodli ho zavrieť na jedno miesto kde to je prísne strážené. Potrebujem na to však veľa ľudí aby z toho nebolo moc veľké podozrenie a ak by nastal nejaký problém tak by sme im vedeli zmiasť hlavy a odlakať ich. Chlap ktorého ste stretli na závodoch bol jeden z tých ktorý zabili tvojho otca Jungkook, myslím si že veľmi rád prijmeš pozíciu vodcu tvojho týmu, ale je tu jeden problém.” „Aký problém?” spýtala sa Jimin a všetci s ana seba pozerali. „Je váš príliš málo, je váš len osem, potrebujeme do partie ešte niekoho.” všetci začali rozmýšľať kto by to mohol byť a v tom má napadlo len jedno. „Mohla by som o niekom vedieť kto by nám mohol pomôcť, bude vám stačiť ďalších 8 ľudí?” v tom som ucítila Jungkookovu ruku ako mi drží zápästie. Keď som sa na neho pozrela ejho pohľad mi naznačoval že to nemám ani skúšať, no ja som ho neposlúchla, vedela som čo mám robiť a riadila som sa svojimi inštinktmi. „Koho myslíš Kayt?” ozval sa Luke a v rukách držal diár a niečo si zapisoval, asi si chcel zapísať naše mená aby vedel o nás niečo zistiť. „Chcem zobrať do týmu Taeyonga a ostatných, hodili by sa a sami ste povedali že potrebujete niekoho.” Dominic a Luke sa na seba pozerali a zrazu sa iba ozval Jaden. „Ako im máme veriť. Veď kvôli nim sa stalo to že si tam musela ostať a obetovala si sa na miesto Layli. Toto neprichádza do úvahy!” všetci na to začali pritakávať no ja som si aj tak stála za svojim. „Pozri te sa, prišla som na späť a to bez jediného škrabanca, nič mi nespravili a chovali sa ku mne dobre, nemali by ste o jich takto hovoriť a už vôbec ich za niečo odsudzovať, sú rovnaký ako vi všetci! Viem o nich možno aj viac ako vi všetci!” „Tak to si nemyslím Kayt, nepoznáš ich tak dlho ako mi a mi vieme čoho sú oni schopný, nikdy im nebudeme veriť, čo ak medzi nimi je nejaký špeh a všetko čo sa na okolo povie tak to povie tej druhej strane?!” v ten monet ako to Jungkook povedal tak som sa postavila pred všetkých a prekrížila som si ruky. „Ak im neveríte, tak neveríte potom ani mne!” „Kayt, ty si sa úplne zbláznila, asi viem čo ti spravili keď si odtiaľ prišla naspäť, vymazali ti mozok a úplne ťa poblaznili, Kayt toto niesi ty!” vtedy som už bola v šoku keď to Layla povedala. „Dobre, ak si myslíte že je chyba vo mne a že som sa zmenila tak...so mnou v tejto misií nepočítajte.” už som nemala čo povedať no keď som chcela odísť tak ma Luke zadržal. „Kayt, sadni si prosím ťa.” už som nedokázala sa pozerať na to ako ma všetci obviňujú že som niekto iný. Ale keď som videla Lukeovu tvár a keď mi držal zápästie tak som si sadla na zem a čakala som čo povie. „Keď sa neviete zhodnúť, tak Jungkook ty budeš mať svoj tým a Kayt ty zase svoj, dáme vás všetkých spolu do jedného táboriska kde si budete musieť navzájom pomáhať a uvidíme ako budete spolu vychádzať. Ak majú však Jungkook a ostatný pravdu a ty si sa do niečoho namočila, tak ťa z týmu vylúčime.” ostala som zaskočená no Jungkookov pohľad mi hovorila že nechce aby sa niečo také aj stalo. „Teraz Kayt mi nadyktuj mená všetkých ktorý sú v tvojom týme.” „Luke, myslím si že bude lepšie keď sa ich ti najskôr spýtam ako bez ich povolenia ich do toho ťahať.” Luke položil svoj notes aj s perom a prikývol mi. „Ide teda za nimi a skúsim sa s nimi o tom porozprávať.” ako som to povedala tak som hneď išla do svojej izby a zobrala som si kľúče od auta a išla som do garáže. Naštartovala som auto no v tom mi do neho nastúpila aj Layla. „Nič nehovor, proste idem s tebou, chcem sa totiž presvedčiť či si hovorila pravdu.” ja som nič nepovedal len som prikývla a vyšla som s garáže na semer Taeyongov dom.
Keď sme už boli pri jeho dome tak som vstúpila a povedala som Layle nech chvíľku ostane v aute. Pomaly som kráčala ku vchodu no bolo zamknuté. Rozhodla som sa to zobrať zadnými dverami ktoré boli otvorené. Dvere viedli rovno do obývačky kde som zbadala ako si na gauči spokojne leží Rosé. „Hej, Rosé!” zavolala som na ňu a keď ma zbadala ta rýchlo vstala z gauča a otvorila mi sieťku. „Omg Kayt, ty si späť, ako to že si tu?” „Kde je Taeyong? Potrebovala by som s celou jeho partiou niečo prebrať a tak tiež aj s tebou.” „Išli pozrieť Taehyounga do nemocnice, vraj by ho mali čoskoro pustiť aj keď bude asi na vozíčku nejakú dobu.” „Tak to je super správa.” „Keď chceš tak poddo vnútra a ja niečo spravím pod zub.” „Počuj, je tu so mnou aj Layla, mohla by som ju zavolať nech není v tom aute sama?” Rosé nemala moc pekný pohľad no keď som do nej strčila tak sa zasmiala a povedal nech ju zavolám. Išla som ku autu a otvorila som Layle dvere. „Poď do vnútra, Taeyong ty ešte není, ale je tu Rosé takže tu na nich počkáme.” „Dobre, a kde išli? Čo išli niečo vykradnúť?” keď vystúpila z auta a povedala toto tak som sa na ňu len pozrela zo znechuteným ksichtom. „Dobre, dobre, nič som nepovedala!” potom do mňa buchla a spolu sme sa zasmiali. Rosé mi vzadu nechala otvorené dvere a tak sme vošli do vnútra. Rosé už mala na stole nejaké dobroty a spokojne si zapínala Xbox. „Ouu, už ste tu!?” povedal a podala mi do ruky ovládač od Xboxu. „Čo si zahráme?” spýtala sa Rosé a ja som si sadla aj s Laylou a začala som si pozerať nejaké hry ktoré máj Taeyong uložené v skrinke. „Môžeme si dať toto.” ukázala som jednu hru ktorú má učil Taeyong keď sme boli sami. Rosé len prikývla a sadli sme si na gauč. „Vy sve sa tu už cítite ako doma.” povedal Layla a zasmiala sa popod nos. „Tak keď Taeyong vždy hovoril mne aby som sa tu cítila ako doma a keď spoznal aj Kayt tak aj jej to začal hovoriť.” ja viem asi som vám to nikdy nespomenula ale áno hovoril mi aby som hocikedy keď som chcela tak som si mohla niečo urobiť na jedenie. „Ahaa, ťažké, je to pravda že Kayt ste nič nespravili?” spýtala sa zvedavo Layla a Rosé sa na ňu pozrela a potom sa pozrela na mňa. „Preboha, vaša banda si naozaj myslela že jej chceme ublížiť?!” „Ja som im hovorila že ste boli na mňa milí ale nikto mi nechce veriť, práve preto tu je aj Layla, chcela si overiť či to je pravda.” „Puu, ťažké tak. Už chápem, inak áno musíme a a priznať, zo začiatku sme boli na Kayt zlí no potom na nej Taeyong zahliadol a ja som si uvedomila že Kayt je vlastne v pohode baba, tak isto aj Mingi a Hongjoong, vlastne oni boli na Kayt ako prvý milí. Kayt inak viem aj o tom že sa ti Mingi pokúšal pomôcť odtiaľto utiecť no ty si mu mám taký pocit potom povedala že nech to nechá tak.” ostala som chvíľku ticho a Layla bola prekvapená. „A prečo potom Jungkook tak neznáša toho Mingiho keď ti chcel pomôcť odtiaľto utiecť?” „Layla, ja sama neviem ale vraj na neho žiarli a je naštvaný že nechal Taehyounga samého keď mal nejaké problémy.” Layla ostala zarazena. „Takže, Jungkook je teraz s tebou hej?” spýtala sa ma Rosé jo ja som nevedela v ten moment či to tak mám naozaj brať, veď predsa len hneď ako sme sa dali dokopy tak sa so mnou len háda. „Ja ani sama neviem ako to mám brať Rosé, dali sme sa dokopy len včera a od vtedy sa len hádame, dokonca mi neverí a to je pre mňa asi ta hlavná vec ktorú by som od môjho partnera vyžadovala.” skolpila som hlavu k zemi a položila som ovládač vedľa seba. Layla vyzerala byť dosť sklamaná a Rosé dosť prekvapená. V tom som ucítila na jednom a aj na druhom ramene ruky. Layla aj s Rosé ma držali za ramená a snažili sa ma nejako naladiť aby som nebola smutná. „Oki, už neriešime Jungkooka a poďme hrať.” povedal Rosé a chitila som teda ovládač do rúk a hrali sme nejaké závody na autách, dokonca aj Layla si to skúsila a tak trochu sa skamaratila aj s Rosé.
Po dlhej dobe nová časť s Tokyo drift😍😍😍 dúfam že sa vám páčila. No čo ako myslieť že na Taeyong zareaguje keď mu Kayt povie o tejto misií? Napíše svoj názor do komentár, rada si ho prečítam. ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Tokyo Drift
ActionKaždý pozná rýchlo a zbesilo Tokyjská jazda. Teraz to je niečo podobné len je to pokračovanie s ich deťmi z filmu rýchlo a zbesilo. Postavy budú hrať: Layla- Backy G Kaytlin- to som ja Jeden Smith Jungkook-BTS Jimin-BTS Taeyong-NCT Rosé- BlackPink...