14.

63 7 0
                                    

„Ako to že vrah?” „Vieš niečo by som ti mala povedať....” najskôr sa Rosé nadýchla a potom ešte dosť vystrašene prehltla. „Vieš čo som ti hovorila o Taehyoungovom bratovi?” „Ty si robíš zo mňa srandu Rosé? Toto nemôže byť on preboha!!” bola som zhrozená. Pozrela som sa ešte posledný krát na toho chlapa a potom som iba uvidela ako sa na mňa pozrela on. V tento moment som skamenela, nedokázala som sa ani pohnúť. Zrazu sa ten chlap začal ku nám približovať a rovno sa postavil ku mne. „Ale čo, takáto pekná dievčina a pchá sa tu medzi tieto šikmo oke kurvy? Čo tu robíš Kaytlin O'Connerova?” v ten moment som už fakt nedokázala nič robiť. Ako je možné že ma pozná? Zrazu sa iba v pozadí ozvali chalani. „Odkiaľ ju poznáš?” „Ohoho, zasrany šikmo oký debili sa ma to pýtajú. Poviem vám len jedno, táto baba má otca ktorý drží môjho brata vo väzení. Chcel by som sa mu tak trochu pomstiť. Už je to asi skoro 20 rokov čo som ho nevidel. Čo keby som s nim spravil menšiu výmenu, hmmm??!” ja som len prehltla a pomaly som sa uvoľnila. „Aši ste jediný kto nevie že môj otec už nežije však?” keď som to povedala tak sa pustil do silného smiechu až sa začal chytať za brucho. „Ouuu, zlatko, to je úplná hlúposť. S tvojím otcom som bol celý čas v kontakte a pred asi troma mesiacmi som si s ním písal.” všetci si v ten moment na okolo začali šepkať a ja som sa len zasmiala popod nos. „Je to hlúposť, lebo môj otec zomrel pri jednej akcií. Nieje možné aby prežil, dostali sme písomne na papieri že už môj otec nežije, je to potvrdené vládou.” „Moja zlatá myslíš si že by som ti klamal?” „Nepoznám vás...takže asi hej!” podišla som k nemu a pozrela som sa ešte na Jungkooka ktorý mal aj s Mingim a ostatnými chalanmi ruky silno stiahnuté v pästiach. Snažila som sa mu naznačiť nech nič nerobí, že ja si sním poradím. Podišla som teda bližšie a pozrela som sa mu priamo do očí, síce bol vyšší než ja ale ešte som mu do očí videla. „Ak teda si myslíte že môj otec žije, tak chcem dôkaz!” „Dobre kráska, máš ho mať.” „A nehovorte mi kráska, neznášam keď ma tak volá človek ktorý ma vôbec nepozná!” „Tak dobre krpec!” potom odomňa odišiel a iba sa postavil vedľa auta. Taeyong prišiel ku mne a z celej sily ma objal. „Ty si blázon Kayt, mohol ti ublížiť, uvedom si že teraz nieje vhodné aby si si robila problémy!” povedal mi a znova si ma pritiahol k sebe. Potom som sa od neho dotiahla. „Taeyong mám svoj vlastný rozum a keď som teraz zistila že je tu možnosť že môj otec žije tak musím zistiť či to je pravda. Ale ešte pred tým mi prosím dovoľ sa vrátiť naspäť ku ostatným.” Taeyong prekrútil očami a začal sa chytať za bradu. „Prosím Taeyong, budme ťa navštevovať ak mi dovolíš byť s nimi. Nemusíš sa báť že o mňa prídeš, zistila som že si super človek. Nedokázala by som ti ublížiť.” „Tak teda dobre, ale ja ti spravím zoznam dní kedy budeš za mnou chodiť!” „Dobre sme dohodnutý.” „Ale jedna vec ešte, nebudem sa kamarátiť s Jungkookom a jeho partiou, to od mňa nežiadaj!” „Ani nebudem, toho sa báť nemusíš.” Taeyong mi vrátil kľúče od môjho auta a potom ku mne prišla Rosé. „Tak vidíš Kayt, nakoniec si v ňom našla niekoho, koho som ja už hľadala veľmi dlho. Si super baba a prepáč za to všetko čo som ti povedala alebo spravila. Ale na naše prvé stretnutie asi nikdy nezabudnem.”  obidve sme sa v ten moment začali smiať a potom sme sa objali. Takže nakoniec nieje mojim ryvalom áno Taeyong a ani Rosé, je to tento chlap a ďalší ktorý chcú získať ten spis, a ja som tá ktorá ten spis musí ochrániť. Spoločne s mojimi kamarátmi budem musieť ale postupne pochytať tých hajzlov ktorý sa ho snažia zobrať. No najskôr musím zistiť kde sa prepadol Dominic, dúfam že s tým nemá nič spoločné Taeyongov otec a už tým dupľom aj ostatný ľudia ktorých poznám. Po chvíľke keď už to všetko skončilo tak sme bez toho aby nás policajti naháňali odišli ku Taeyongovi aby som si vyzdvihla svoje auto a rozlúčila sa ešte s jeho služkou. Ešte sme sa naposledy objali, nastúpila som do auta a pomaly som vychádzala von z garáže. Jungkook a ostatný ešte nevedeli že sa vraciam naspäť, má to byť pre nich prekvapenie. Po ceste som však našla čiary od pneumatík ktoré smerovali do priekopy. Odstavyla som auto a išla som sa pozrieť či tam niekto nespadol. V tom som dole uvidela prevrátené auto. Rýchlo som zišla dole a pozrela som sa do vnútra či tam nikto nieje. Keď som však uvidela že tam bol zakliesnený Taehyoung tak som sa snažila rýchlo vypáčiť dvere lebo auto začalo horieť. Zdá sa že sa táto nehoda  sa stala len pred chvíľkou lebo auto a svah boli čerstvo nárazene. Keď som Taehyounga vytiahla z auta tak som sa ho snažila odtiahnuť čo najďalej a zavolala som sanitku. Keď prišla sanitka tak som volala Rosé aby som jej povedala čo sa stalo. Rýchlo som išla na aute za sanitkou a v nemocnici som sa stretla s Rosé ktorá už bola nervózna. „Ahoj Kayt, je v poriadku, žije vôbec?” „Rosé kľud, je v pohode, len je teraz v stave kedy musí ísť na operáciu ale viac neviem, neviem ani presne čo mu je, ale rada by som vedela čo robil keď nabúral.” „Tak tu počkáme kým bude všetko v poriadku, zatiaľ napíšem Taeyongovi že sme obidve v nemocnici.” „Dobre ale napíš mu to tak aby nebol vystrašený že sa jednej z nás niečo stalo.” „Neboj.” potom sme si iba sadli do čakárne a čakali sme na lekára ktorý tam už bol vyše dvoch hodín. S Rosé sme už boli v strese, z dverí sme uvideli ako vchádza Taeyong aj s Mingim. Taeyong sa rýchlo vrhol na Rosé. „Bože, už som si myslel že sa vám niečo stalo!” potom prišiel ku mne a objal aj mňa. „Neboj sa, sme v poriadku.” keď sme sa chvíľku rozprávali tak Rosé sa zatočila hlava a musel s ňou ísť Taeyong vonku. V čakárni som ostala len ja s Mingim. Zrazu som ucítila jeho ruku ako mi prechádza po pravom stehne. Moc som to ale nevnímala lebo som rozmýšľala nad tým čo sa deje za tými dverami. Bála som sa o Taehyounga, síce ho poznám nie dlho ale nejako mi na ňom záleží, už len z toho dôvodu čo mi povedal. Je mi ho dosť ľúto.

No čo vám už len poviem 😅😅 nemám moc času písať ale aj tak sa snažím lebo ako sa pozerám tak veľa ľuďom sa tento príbeh páči. Kvôli vám sa budem snažiť časti vydávať aspoň dva krát do týždňa. 😍❤️❤️❤️❤️ Ale štve ma že každý tú koronu rieši ako keby prišiel koniec sveta 🤣🤣🤣

Tokyo Drift  Where stories live. Discover now