11.

66 7 0
                                    

Už bolo asi 3 hodiny v noci a ja som sa snažila do podrobna vymyslieť plán ako pomôcť sebe a mojim kamarátom a rodine aby som nikomu neublížila. Vedela som že za dverami je ochranka a že sa medzi nimi potuluje aj Mingi. S malím sebavedomým som zaspala lebo som už bola unavená a nedokázala som už vôbec rozmýšľať.

--------------

Zobudila som sa o 9:27 keď som sa pozrela na čas na telefóne. Keď som si vspomenula na to čo sa všetko stalo a na miesto kde som, tak som zase začala plakať. Zrazu mi iba niekto zaklopal na izbu a ja som si rýchlo pretrela oči a sadla som si na posteľ. „Ďalej!" do izby vstúpil jeden z ochranárov a za ním hneď Mingi. Prišli aj z jedlom a sadli si na stoličky vedľa postele. „Ahoj Kayt, doniesli sme ti niečo pod zub, bolo by sme radi ak by si sa najedla." „Ďakujem Mingi, ale niesom hladná." v tom sa ozval ten druhý chalan vedľa neho, bol menší než Mingi, mohol merať asi tak ako ja. „Mala by si sa najesť, dneska ideme totiž sa Taeyongovim otcom a mala by si vyzerať fit." „A ty si kto?" „Ooo, Kayt, toto je Hong Joong. Je to môj najlepší kamarát a do všetkého ideme spolu, dokonca som mu aj povedal čo chceš spraviť." v tento moment som ho mala chuť zaškrtiť ale na to bol až moc zlatý. Rozhodla som sa nakoniec veriť aj Hong Joongovi. „Dobre, máš šťastie že som to ja a nie Layla kto tu práve sedí v tejto miestnosti." povedala som a hneď sme sa začali smiať. „Tak to asi hej." v tom zase niekto zaklopal na izbu a chalani sa hneď postavili do pozoru. Bol to Taeyong. „Na čom sa tu tak smejete?" povedal Taeyong kľudne lebo som sa na neho pozrela dosť vystrašeným pohľadom. „Iba sme sa tu rozprávali s Kayt, nechcem aby sa tu nudila a bola celí deň zavretá sama." povedal Hong Joong a trochu sa uvoľnil aj s Mingim keď vydeli že je Taeyong kľudný. „Jasné, chápem. Dneska ideme ku môjmu otcovi tak sa Kayt prichystaj, doniesol som ti nejaké veci." v tom spoza seba vytiahol veľkú tašku v ktorej boli veci na dnešný večer. Chalani sa na mňa pozreli zatiaľ čo ja som sedela na posteli a pozerala som sa na Taeyong. On sa na mňa posledný krát pozrel a odišiel z izby. Nevyzeral že by chcel aby sa mi niečo stalo. „Hej Kayt, nieje nejaký moc milí na teba?" povedal Hong Joong a pozrela sa na mňa s prekvapeným pohľadom. „Chalani, zistila som že on je iný ako si všetci myslia, je to milí chalan a záleží mu na ostatných, no kvôli otcovi sa musí správať tak ako sa správa k vám." chalani na chvíľku stíchli no potom sa postavili a pomaly išli ku dverám. „Dobre, tak mi už radšej pôjdeme, potom ťa prídeme zobrať na obed." „Tak dobre, ďakujem chalani." „Nemáš za čo." znova som ostala sama v izbe. Nudila som sa až tak že som sa zapozerala na tašku ktorú mi doniesol Taeyong. Som zvedavý človek a tak som neodolala a pozrela som sa čo v tej taške je. Keď som ju otvorila vytiahla som odtiaľ krásne šaty ktoré sa perfektne hodia k večery s Taeyongom a jeho otcom. Ani neviete ako sa cítim keď viem že Taeyong sa snaží byť na mňa milí, aj keď to je pre neho môžno ťažké. Na obed som zišla dole kde ma čakala Rosé ktorá sedela za stolom. Jej pohľad nebol dvojnásobne najkrajší. „Ale čo, pipka sa dokázala odvážiť ísť dole!!" keď povedala slovo pipka mala som jej chuť jednu vraziť, ale zrazu sa spoza rohu objavil Tae a ja som nechcela urobiť žiaden rozruch. Podišla som bližšie ku Rosé a pošepkala som jej do niečo do ucha. „Ešte raz budem od teba počuť slovo pipka, tak si skončila a to myslím na dobro!" povedala som po tichu aby to Taeyong nepočul a sadla som si s úsmevom na stoličku. Rosé zamrazilo, videla som na nej ako keby dostala strach. Taeyong si sadol vedľa Rosé a ja som sedela oproti nemu a jedli sme obed ktorý robila jeho chyžná (vlastne to bola jeho opatrovateľka len on sa za to moc hanbil, ale aj tak ju nepočúval). Bolo už asi 15:36 a ja som sedela v obývačke a s Rosé sme na seba pozerali ako na vrahyne. Neznášam ju a vždy aj budem. Taeyong išiel ešte do mesta niečo vybaviť a chalani tu neboli, takže na mňa má dávať pozor táto fľandra. Ach bože kedy sa nadomou zľutuješ a povieš mi na čo je toto dobré? Nechápem na čo sú v živote takéto hádky a takéto spori. Ľudia nedokážu byť normálny a žiť bez vrážd, krádeží a iných zločinov?
Najhoršie je že sa do takýchto vecí musím aktuálne zapájať aj ja. No nič, dneska to budem musieť vydržať pri večery s jeho otcom a ešte asi pár minút vydržať s touto fľandrou. Zrazu sa však náhle otvorili dvere, ako keby tu niekto vnikol a išiel to tu rozbiť. Ja s Rosé sme sa postavili a Rosé z ničoho nič vytiahla zbraň spoza pása, nechápem odkiaľ ju nabrala a od kedy ju má. V tom sa iba v obývačke objavil.....

Dneska nová časť 💙🥰sorry že tak neskoro ale nemám čas. Ale keďže sú teraz prázdniny tak sa pokúsim vydávať dve časti za deň. 😈😈😈❤️😅🥰

Tokyo Drift  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora