Ráno som sa zobudila na to že mi niekto prechádza rukou po tvári. Keď som otvorila oči tak som zbadala iba Jungkooka ako sedí vedľa postele a pozerá sa na mňa. „Ty si ešte stále tu?” spýtala som sa ho na čo pozdvihol obočie a trochu sa pousmial. „Hej som, nedokázal som ťa tu nechať samú.” posadila som sa na posteľ a pretrela som si oči. V tom som si iba v spomenula na včerajšok a do očí sa mi hrnuli slzy. „Kayt, si v pohode?” „Jungkook, strašne sa bojím o Laylu, čo ak sa jej niečo stalo?” povedala som a z plačom som sa zaborila do jeho hrude. „Neboj sa, nič sa jej nestane, sľubujem.” povedal a silno ma objal. „Poď sa najesť, urobil som raňajky.” „Ty si stihol ísť nakúpiť?” „Hej stihol, spala si dosť dlho.” „Jungkook ja ti to musím raz vrátiť, zbytočne na mňa mináš peniaze, môžeš ich využiť na lieky pre starú mamu.” „O to sa ty neboj, viem na čo tie peniaze míňam a pre moju starú mamu si peniaze odkladám.” ja som si len smutné povzdychla a postavyla som sa z postele, no asi som sa postavila moc rýchlo a zaútočila sa mi hlava. Skoro som spadla no Jungkook ma zachytil a posadil ma naspäť na posteľ. „Počkaj radšej tu, donesiem ti to tu.” chcela som mu niečo na to povedať, no vedela som že ma aj tak nepočúvne. Keď Jungkook prišiel s jedlom tak som sa na to pozerala ako na niečo divne. „Čo to je?” „Niečo ako ryzoto. Jedz nech ti to nevychladne.” pozrela som sa na Jungkooka a zobrala som si misku s ryžou a mäsom. Bolo to veľmi dobre a tak som si to pomaly vychutnávala. „Čo ti to nechutí?” pozrela sa na mňa Jungkook a zdvyhol obočie. „Nie práve že chutí a snažím sa si to vychutnať.” zase pousmial popod nos. Zdálo sa mi že je iný keď sa usmeje, ako keby pri mne sedela iná osoba. Už bolo asi 12:25 a Jimin aj s Jadenom mali prísť o 5 minút. Zatiaľ sme to v garáži s Jungkookom upratali. Presne na čas prišiel Jimin ktorý hneď ako vošiel do vnútra tak vypulil oči a pozrela sa na Jungkooka. „A ty čo tu robíš, ty si tu bol s Kayt?” ja som mu len na to prikývla a odložila som na posteľ deku ktorú som zložila. „Wou a stalo sa niečo, alebo to mám brať iba ako kamarátsky vzťah?” Jungkook sa začal smiať a udrela Jimin do pleca a začali sa tam biť ako malé deti s vankúšami. „Chalani-!” nikto ma nepočúval. „Chalaniii-!” stále nič, už nemám na nich nervy. Zobrala som vankúš a hodila som ho po nich. Trafila som presne medzi nich a oni sa na mňa pozerali ako na šialenca. „Chalani počúvajte ma konečne!”„Dobre prepáč.” povedal Jimin a naposledy hodil do Jungkooka vankúš. „Nepísal vám Jaden kedy príde?” „Nie nepísal, však sme sa dohodli že kto chce tak nech príde kedy chcel, hlavne nech to je skôr aby sme to nejako naplánovali.”Jungkook obs prikývol na Jiminovu odpoveď a zase po ňom hodil on vankúš. „Chalani uvedomte si že som to tu teraz pred chvíľou upratala!” chalani v tom prestali a keď sa na seba pozreli tak sa začali smiať a znova do seba začali mlátiť len tento krát s päsťami ale našťastie do ramien. Boxovali do seba ako do boxovacích mechov. Ja som sa na nich začala smiať. Správali sa ako malé deti. Ale bolo to zlaté.
------------------------
Už bolo asi 14:48 a Jadena ešte nikde nebolo. Jungkook sa mu snažil dovolať no bol nedostupný. Jimin sa rozhodol že pôjde pozrieť ku nemu domov. Keď sa Jimin vyparil tak sme zase s Jungkookom ostali sami. „Tak čo Jungkook, dneska ti je nejako moc do smiechu na to že tu riešime to že uniesli Laylu a mi ju musíme zachrániť.” povedala som na čo Jungkook zvráštil obočie a dal na mňa vážny pohľad. Moc som sa ho nebála lebo viem aký je keď je so mnou, neublížil by mi. Jungkook sa ku mne priblížil a mne z ničoho nič začalo búchať srdce tak rýchlo ako ešte nikdy. „Pozri aj mne je ľúto to čo sa stalo, ale nemusíš mi tu hovoriť že mi to je jedno, dobre!?” povedal Jungkook a chytil ma za ruku. Keď som zacítila jeho ruku na tej moje, moje telo ostalo stuhnuté. Ako je to možné, veď večera keď som aj vedľa neho ležala tak to bolo iné. Čo sa za ten čas zmenilo? Nechápala som tomu, nedokázala som to vydržať. No nakoniec som spravila to na čo Jungkook odstúpil a pozrel sa do zeme.
Dneska trochu kratšia časť😅😅 ale ďalšia časť bude už dlhšia lebo sa pokúsia o záchranu Layli ktorá bola unesená Taeyongom a jeho priateľkou. Čo sa však stalo medzi Kayt a Jungkookom?🤔🤔🤔
BINABASA MO ANG
Tokyo Drift
ActionKaždý pozná rýchlo a zbesilo Tokyjská jazda. Teraz to je niečo podobné len je to pokračovanie s ich deťmi z filmu rýchlo a zbesilo. Postavy budú hrať: Layla- Backy G Kaytlin- to som ja Jeden Smith Jungkook-BTS Jimin-BTS Taeyong-NCT Rosé- BlackPink...