21.

55 3 0
                                    

Ráno som sa zobudila na to že mi niekto zaklopal na dvere. „Áno prosím, ďalej!” do izby vošla Namsun aj s jedlom. „Ahoj, Hongjoong mi povedal že ti to mám zaniesť, aspoň sa s tebou zoznámim.” ako to dopovedala tak som jej prikývla a ukázala som jej nech si sadne ku mne na posteľ. „Takže, ty si Namsun však?” „Hej, som Hongjoongova priateľka a ty si určite Kayt, tá o ktorej Mingi celé dni rozpráva.” „Počkať! Mingi o mne rozpráva?” „Hej, po väčšine nám rozpráva o tom ako si pomohla Taehyoungovi a ako ti je za to vďačný a že by ti to chcel nejako vynahradiť.” „Ouu, tak to je od neho zlaté, ale sám dobre vie ako by som mu na toto reagovala. Aj tak sme si teraz v podstate vyrovnaný. Snažil sa mi totiž pomôcť od tialto dostať keď ma prvý krát Taeyong zajal.” „Hej, viem o tom lebo v tom bol zapletený aj Hong. Bola som vtedy naštvaná až do vtedy kým som ťa nespoznala, stačilo mi iba počúvať Mingiho a hneď som vedela že si výnimočne dievča.” „Toto by som asi netvrdila, každého dostávam len do problémov a vždy sa to snažím nejako ovplyvniť a tak sa vždy obedujem ja. Ako keď Taeyong zajal Laylu a nakoniec som sa kvôli nej obetovala.” „Myslíš si že si spravila vtedy chybu? Lebo ak by si ju spravila tak by si nespoznala Taehyounga, Hongjoonga, Mingiho, Rosé a ani Taeyonga. Možno by si nepoznala ani mňa. Myslím si že si to urobila vtedy zámerne aby si ostatným ukázala že Taeyoung není taky ostatný hovoria.” „Asi máš pravdu Namsun. Keby som bola taká tak by som nechala Taeyong zmlátiť Jungkookom a jeho partiou, no nespravila som to. Chalani mi vtedy chceli pomôcť a ísť so mnou celá partia no ja som zobrala len Jadena, Jimina a Jungkooka. Ale aj tak to chalani schytali. Nedali si povedať a začali na nich tak trochu mať nervy.” „Kayt, myslíš si že nedokážeš splniť Dominicove požiadavky a že ťa vyhodí s týmu?” „Pozri sa Namsun, viem aky je Dominic a viem že on je toho schopný. Z týmu ma môže vyhodiť, ale s rodiny nie, na to nemá, už len kvôli mojej mame a kvôli otcovi.” „Kto je tvoj otec?” „Môj otec je Brian O'Conner, teda vlastne bol.” „To meno mi niečo hovorí, viem že chalani ho dosť často vspomínajú.” „To je už jedno, ale aj tak mi na tomto všetkom niečo nesedí. Inak počuj, nevieš niečo o Jan Jungkookovi? Napríklad čo sa stalo jeho otcovi, alebo kto je jeho matka, a ako sa volali?” „Ouuu, tak o tomto by ti vedel povedať iba Taehyoung, ale on je teraz v tej nemocnici tak neviem či sa mu bude chcieť o tomto všetko rozprávať. Keď sme totiž včera boli v nemocnici tak tam prišli aj Jungkooka aj s jeho partiou a...” „Čo a? Namsun povedz mi čo sa stalo?!” „Neviem či si si všimla Mingiho monokel. On sa totiž pobil s Jungkookom, bolo to kvôli tebe a Taehyoung bol naštvaný, tak neviem či bude mať chuť po včerajšku sa s niekym rozprávať. Všetkých nás vyhodil keď sa to stalo.” v tom mi iba v hlave behalo v akom stave musí byť Taehyoung, bola som naštvaná no zároveň smutná z toho čo sa deje. „Asi by som som sa mala prezliecť, počkaj ma tu Namsun, idem iba do sprchy a pôjdeme dole.” „Dobre.” ja som si iba zobrala veci a išla som do sprchy, potrebovala som si trochu schladiť hlavu po tom všetkom čo som počula. Keď som sa dosprchovala tak som sa obliekla. Namsun ma čakala v izbe a pozerala sa do telefónu. „Tak poďme!” povedala som jej a išli sme pomaly dole. Akurát sme sa po ceste stretli s Hongim. „Ouu, ahoj láska, akurát som chcel ísť za vami!” „To je v pohode, ideme za vami dole tak sa môžeš rovno vrátiť.” Hongjoong zakňučal a Namsun mu dala pusu aby nebol ako malé decko. Bolo to zlaté, aspoň niečo ma rozosmialo keď som vstala. Keď sme prišli dole do obývačky tak tam už sedeli Taeyong aj s Mingim a hrali nejaké zabíjačku na Xboxe. Bolo ich zábavné sledovať ako sa hádajú. „Ahojte.” „Jeej, ahoj Kayt. Ako sa ti spalo?” „Ale super, ďakujem za opýtanie Taeyong.” Mingi sa mi moc nechcel odzdraviť a snažil sa zakryť si predomnou tvár. „Mingi, nemusíš si zakrývať tvár, viem o tom že si sa pobil s Jungkookom!” keď som to povedala tak si dal dole kapucňu ktorú mal na sebe. Pod okom mal veľký monokel no nevyzeralo to až tak strašne. Podišla som k nemu a začala som sa mu na to pozerať. „Bolí ťa to moc?” „Ani nie, je to v pohode.” snažila som sa mu neublížiť a torchu som mu prešla po líci s prstom. Trochu sa mi uhol a tak som dala ruku dole. „Prečo si sa s ním pobil?” „Snažil som sa ovládať no keď povedal že som kurevník a že ťa ťahám za nos tak som už nevydržal. Povedal som mu aby ťa do toho nezaťahoval no on ma nepočúval, preto som sa s ním pobil.” „No super, najlepšie je že ste to spravili pred Taehyoungom a on vás odtiaľ vyhodil. Mal si byť kľudný, teraz si o tebe Taehyoung bude myslieť že ti fakt na ňom nezáleží keď si to pred ním spravil.” „To nieje pravda, kvôli nemu by som spravil hocičo.” v tom som sa len tak z ľahka pozrela na Taeyonga ktorý si niečo písal do telefónu. Bol dosť zdesený a triasol sa. „Tae, môžem sa s tebou na chvíľku porozprávať sama?” keď som sa ho to spýtala tak odložil telefón a išli sme ku mne do izby. „Tae, deje sa niečo?” „Hej deje Kayt, nemôžem ísť s tebou na tú misiu.” „Prečo?” „Ty si nepamätáš to že môj otec ten spis chce?” ostala som v ten moment zamrazená. Úplne som zabudla na to že jeho tec chce ten spis. „A musí tvoj otec vedieť čo robíš?” „Sleduje ma ako oko v hlave, ani sám neviem ako by som sa ho zbavil!” Tae si sadol na posteľ a schulil sa do klbka. Ja som si sadla vedľa neho a obmotala som okolo neho ruky. „Si ako malé mačiatko keď si smutný, schováš sa do klbka a snažíš byť nevyditeľný, no sám vieš že pri mne nikdy taký nebudeš.” Tae zdvihol hlavu a s červenýmo očami sa pozrel do tých mojich. „Kayt, prečo si na mňa taká milá, veď som ti zničil život keď som ťa tu držal ako väzňa. Nútil som ťa aby si sa tvárila ako moja priateľka aj keď je ňou Rosé.” „Tae, prestaň myslieť na minulosť, teraz som tu a sme kamaráti a myslím si že keby je Rosé taká a nevedela aký naozaj si tak by ťa hneď opustila.” Tae sa v ten moment usmial a objal ma z celej sily. „Dobre, budem sa snažiť byť v tvojom týme, ale bojím sa že to len zhorším keď sa postavím prosto svojmu otcovi.” „Nemaj strach, Dominic a Luke budú mať všetko pod kontrolou a keďže sme pre nich dôležitý tak nás budú strážiť ako oko v hlave.”

S Taeyongom som sa rozprával a sedel v izbe ešte asi pol hodinku a potom sme zišli dole. „Dobre, je čas ísť ku mne a ukázať vás Dominicovi a Lukeovi!” oznámila som ostatným a všetci sme sa postavili zo sedačky no Mingi sa ani nepohol. Všetci už boli vonku no Hongjoong ostal stáť aj Namsun vo dverách a čakali na nás. Ja som im však ukázala nech idú a že sa povedal som im že sa všetci stretneme na najbližšiej pumpe. Hong iba prikývol a odišiel aj s Namsu do auta. Znova som si sadla vedľa Mingiho a chytila som ho za rameno. „Mingi, je čas ísť! Máš strach s Jungkooka však?” Mingi iba prikývol a ja som si položila hlavu na jeho rameno. „Nemusíš sa báť, ak ti niečo bude chcieť spraviť tak tomu Dominic zabráni, si v mojom týme takže teraz na teba nesmie Jungkook útočiť.” Mingi ma z celej sily objal a ja som ho objala tiež. Potom som sa dotiahla a postavila som sa. „Tak poď, ostatný na nás už budú čakať, možno sú už aj na pumpe.” podala som mu ruku a on ju chytil a išli so mnou. Nastúpili sme do auta a namieril sme si to ku Dominicovi domov. Počas cesty sme ešte boli na pumpe kde sme sa stretli s ostatnými a natankovali sme.

Keď sme došli ku Dominicovi tak tam už bolo odparkovane aj Jungkookove, Jiminove a Jadenove auto. Všetci sme spolu vystúpili a vošli sme do zadnej záhrady kde sa všetci zabávali a robili hlúposti. V tom sa však naše pohľady stretli a nastalo ticho. „Tak už ste prišli!” ozval sa Jimin ktorý sedel na lehátka a usmial sa na mňa. Ja som mu úsmev opätovala a pomaly sme všetci zišli dole schodmi k bazénu. „Idem zavolať papa, poviem mu že ste už prišli.” povedala Layla, aj keď nie moc nadšene a zmizla v balkónových dverách. V tom som si však všimla nejaké neznáme dievča ako sa motá okolo Jungkooka. „Kto je to?!” zavrčala som naštvane a pozrela som sa na Jungkooka. „Nemusíš všetko vedieť Kayt!” odpovedal Jungkook dosť hnusne a znova sa rozprával s tou babou. Ona sa na mňa pozrela dosť povýšenecky, ako keby chcela bay som žiarlila. Po pravde sa jej v to darilo až moc dobre. Bola som naštvaná, ako mi mohol toto spraviť? Teraz už vážne neviem aoo to mám brať, zmlatil včera Mingiho kvôli mne a ešte k tomu sa tu teraz mazná s nejakou namyslenou pičou. Už som išla niečo povedať keď v tom ku nám prišiel Dominic a kázal nám aby sme všetci išlo do vnútra. Zatiaľ čo som bola naštvaná a dosť smutná tak som sa snažila nevypustiť čoj len jedinú slzu aj keď to bolo pre mňa ťažké. Všetci sme si posadali dole do veľkej siene. V tom som vedľa seba ucítila na ramene ruku. Bola to Namsun a pozerala sa na mňa dosť vážnym pohľadom. „Kayt, mrzí ma to, nevedela som že tu bude aj ona.” „Ty ju poznáš?!” „Hej, je to Jungkookova bývalá priateľka, zdá sa že sú zase spolu lebo sa až moc spolu maznajú.” vtedy som už nezvládla ten tlak v sebe a na líci mi skončilo pár sĺz. Zrazu ma zo zadu niekto objal, bola to Rosé a podávala mi vreckovku. „Nevšímaj si to Kayt, keby bol naozaj normálny tak by ti toto nespravil!” povedala naštvaným halsom a znova sa odomňa dotiahla. Snažila som sa pohľadom nájsť Mingiho a nakoniec som ho aj našla. Sedel asi o dve sedačky ďalej pri Hongjoongovi. Keď sa naše pohľady stretli tak vyzeral byť naštvaný, ani s amu nečudujem keď vidí ako mi Jungkook ubližuje.

Dneska nová časť zase po dlhej dobe. Dúfam že sa vám páči 🥰🥰🥰❤️ a sorry vo všetkých častiach za gramatiku ale niesom v nej moc dobrá. Všimla som si to keď som si všetko čítala od znova a dosť ma to zarazilo ako mi Wattpad mení text a niekedy odstráni aj písmenká. 💔💔❤️😓😓🥰🥰❤️

Tokyo Drift  Where stories live. Discover now