IV.

616 37 0
                                    

Tma, nikde nikdo. Dívka otevřela své oči a uviděla před sebou mříže. Potichu zanadávala, že byla tak blbá a nechala se chytit. Pochodovala sem a tam, když někdo zachrastil klíči a otevřel jí. Dívka by ho neváhala zlikvidovat, kdyby za ním nestál oddíl. Odfrnkla si a nechala nandat pouta. Nechala se vést k výslechové místnosti, kde ji ještě víc přivázali, nevěřili jí a ona by se na jejich místech nedivila.

Jakmile zmizely, dívce se podařilo nohy vysvobodit z jednoduše uvázaných provazů, amatéři, a položila si je na stůl.

Dveře se otevřely a dovnitř vešla Black Widow ještě s obvazem okolo břicha.

Dívka ji pobaveně sledovala. Sotva se vyléčila a oni po ní chtějí výslech.

Black Widow se posadila na židli naproti ní a sledovala ji, oplácela ji stejným pohledem jako dívka před ní. Pak promluvila ,, Proč pracuješ pro hydru?" dívka se uchechtla, ale neodpověděla.

,, To je jako kdybych se já zeptala, proč jsi pracovala u KGB." odvětila dívka a ležérně, i když to moc nešlo, se opřela o kovovou židli, velice nepohodlnou musela dodat.

Black Widow se na ni zamračila, tohle jen tak někdo nevěděl. ,, Kdo jsi?"

,, Ježiš," protočila oči ,, to nevidíte? Co asi, že by člověk?" ironie z dívky přímo sršela.

Black Widow přimhouřila oči a založila si ruce na hrudi. ,, Jak znáš tedy mou minulost?" zeptala se.

,, Já znám všechny a všude. Třeba teď ti z fleku můžu říct, že Stark vyhledává na internetu informace o mně, které stejně nenajde a Fury se prohrabává starými složkami, doufajíc, že nějakou najde, dost chabé pokusy, řekla bych." pronesla dívka a změřila si pohledem Black Widow, která se ohlédla ke stěně, za kterou stáli ostatní. ,, Chci mluvit s Furym." dodala.

,, Nemá čas." namítla Black Widow a dívka se zašklebila.

,, Však on bude mít, až mu povíš o formulích nekonečna." prohlásila a kývla na dveře, které se za chvíli znovu zavřely a ona zůstala v místnosti sama, tedy na pár minut. Uslyšela jeho hlas a uchechtla se, věděla, že přijde.

,, Jak víte o formulích nekonečna?" ve Furyho očích se podivně zablesklo a on sám se posadil, přičemž sepnul ruce k sobě.

,, Chtěl jste se spíše zeptat na můj věk." řekla a při jeho pohledu se vítězně usmála.

,, To též." přitakal klidněji Fury a upřeně ji pozoroval.

,, Řekla bych, že odpovím, až mi sundáte pouta, ale to by asi neklaplo, takže sklenka tequily by na škodu nebyla." zadala si své podmínky a Fury se podíval na sklo, zřejmě po nich chtěl, oč si žádala.

Když se otevřely dveře, přešla k nim agentka s dvěma skleničkami, v níž byla tequila a voda, která moc nezářila čistotou.

,, Ale, že by náš svatoušek pil vodu s whisky, i když to není moc dobrá kombinace." podotkla a Fury se na ni zkoumavě podíval, znal ji, někoho mu připomínala, přesto si nedokázal vzpomenout koho.

,, Kdo jsi?" zazněla podruhé otázka v této místnosti za jeden den.

,, Nepatřím k hydře, přestože jsem tam pracovala a taky nenávidím rodiče, které jsem ráda zabila, Josephe." zazubila se a napila.

Fury vypadal, že vyprskne vodu. Zatímco navenek měl pořád kamenný výraz, uvnitř byl rozhozený a co bylo horší, ona o tom věděla. ,, Alethra Falingray." skoro vyplivl ze svých úst a dívka na souhlas přikývla.

,, Jak to že žiješ, naposled jsem tě viděl, padat ze základny hydry, která byla docela vysoko." podivil se, jelikož ho tohle opravdu zajímalo.

,, Vždyť ti to říkám celou dobu, ale když si tak tupej... Sérum formule nekonečna obsahuje zpomalené stárnutí, rychlejší regeneraci a když to doladila i hydra, tak i zotavování z těžkých zranění a i pádů. A navíc nevím, na co si tu hraješ, my totiž nikdy nebyli přáteli." odfrnkla si.

,, To je pravda, řekneš ještě něco o hydře?" optal se ledově přesto se škodolibým úsměvem, doufajíc, že dívku převezl, jaká to chyba.

,, Ne, myslím, že jsem toho řekla dost, jelikož bych si něco měla schovat na zítřek." pronesla a stoupla si, byla bez pout. ,, V klidu, nikam nehodlám jít, tedy zatím." uchechtla se, když ho uviděla. ,, Vím, kde mám celu, stejně jako před lety." poplácala ho po rameni a otevřela dveře, za nimiž stáli vojáci a avengers, jak jinak. Zvedla ruce do vzduchu a nechala se odvést zpět do cely

,, Nepřijde mi, že by měla zabijácké sklony, spíš bych řekla, že je skeptická." namítla Black Widow po hádkách Furyho s ostatními avengers.

,, Agentko Romanovová, tato dívka se pohybuje na opačné straně zákona, zná svůj cíl, je demagogická."

,, A jak to asi vy můžete vědět?" nadzvedla obočí a Fury zamítavě pokýval hlavou, o tomhle mluvit nebude.

,, Když nad tím tak přemýšlím, ani jsem nevěděl, že se druhým jménem jmenujete Joseph." ozval se Stark.

,, Neuteče náhodou?" zeptal se Bruce, který doufal, že kdyby utekla, nespustí se jeho zelený poplach.

,, Ne, nejdřív zjistí, co se dá a pak to předá hydře." Fury si tím byl tak jistý, oba měli podobnou temnou minulost, tedy ona jí měla tmavší, tudíž mohl předpokládat její kroky.

,, A co ji přemluvit, aby se přidala k nám?" navrhl Steve a Fury měl, co dělat, aby ho neprobodl pohledem, té dívce se nedá věřit, opakoval si v mysli.

,, Na to nepřistoupí a ani bych ji k Shieldu nepustil, zradí nás." pravil, jenže to nikdo nechápal.

,, Jak to můžete vědět? Mně jste přeci dal šanci." protestovala Black Widow a Fury vstal.

,, Znám ji, ona udělá vše, aby Shield a avengers zničila." ani netušil, jak moc se tehdy mýlil, neznal ji, nikdo ji neznal, byla nepředvídatelná.

Incorrigible ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat