Letchworth Village
Z jejích očí tekly vodopády slz. Bolelo to, odstrčili ji. Její rodina, i když nepravá, ta adoptivní, ji zradila. Dali ji sem, jako nějaký odpad.
Seděla na bílé chladné zemi pokryté dlaždicemi a slzami. Měla svěšená ramena a její hnědé vlasy se jich dotýkaly. Byla tu kvůli němu, ale zasloužil si to.
Za jejími zády bylo malé okno s mřížemi a stará rozvrzaná železná postel brunetu taktak udržela. Postel měla lehkou přikrývku, ani se nepokoušeli o peřinu. Zdi byly prázdné, bez výrazu, bez špetky emocí.
Vadilo jí to, byla zvyklá na svůj rozjařený pokojík se spoustou žluté barvy, milovala své žluté šaty s černými maličkými puntíky.
Najednou se otevřely bílé dveře s klikou pouze z druhé strany, neklepali, nikdo.
,, Ahoj maličká." promluvila osoba a vešla dovnitř.
,, Kde je máma?" hlesla v otázce dívka a zvedla hlavu. Pořád se jí v očích třpytily slzy.
Žena zavrtěla hlavou a dívka vzlykla. Chtěla něco dodat, cokoliv, jenže byla přerušena.
,, Clariso." ozvalo se zvenčí a žena zaklepala na dveře, které se následně otevřely.
Dívka doufala, že tu s ní bude déle, neměla by být sama, měla přece narozeniny, své patnácté narozeniny.
,, Oběd." někdo zabouchal na dveře a dívka pomalu vstala. Uchopili ji za paže a táhli do jídelny.
Šla na svoje místo a nimrala se v jídle.
,, Ahoj, Marine." pozdravila Marine dívka sedajíc k ní.
,, Ahoj, Mell."
,, Ty léky ze včerejšího dne mi opravdu pomohli, myslím, že nás tu doopravdy léčí." prohlásila Mell a Marine se na ni otočila. Mell měla červené propadlé oči, ale měla v nich naději, ale ne tu stejnou jako Marine, která si teď myslela jediné.
Dostali ji, měli dalšího nemocného v hrsti.
Marine odstrčila tác s jídlem a vstala, hlad ji přešel.
,, Běž si sednout." sykl na ni kdosi, když procházela dveřmi.
Neposlouchala, jediné co chtěla, byla láska, ale chtěla toho tak moc?
Chytl ji za paži a ať se vzpírala sebevíc, nepomohlo jí to.
-------
Ležela připoutaná koženými pásy na lehátku a pozorovala doktora. Právě se odvracel, přesto zahlédla tu injekci.
,, Vůbec to nebude bolet." prohlásil a otočil se k ní. Injekce byla zpět na stole a doktor jí připoutal i čelo, čímž jí zabránil alespoň pohnutí hlavou. Přiblížil se k ní a jakési dva přístroje jí přiložil ke každému uchu. Kývl na jednu z ošetřovatelek a ta stiskla žluté tlačítko.
Marine sebou cukla, překvapil ji ten proud, a odhodlaně se podívala na doktora.
,, Ještě." přikázal a žena s černými vlasy uvázanými v pevném drdolu znovu stiskla žluté tlačítko.
Marininým tělem projel šok a její oči se leskly.
,, Tak se tě znovu ptám, odpovíš mi?" po třetím šoku se k ní sehl a Marine nashromáždila v ústech sliny.
,, Nikdy." vydechla a plivla mu do tváře.
Žena mu podala kapesník, aby si ji mohl utřít. Uhodil ji do tváře a Marine ucítila zvláštní pachuť železa v ústech. Stiskl modré tlačítko a Marine utekla slza jedna dvě.
Znovu to modré a Marine tentokrát znovu tekl vodopád. Znovu a znovu. Omdlela.
Doktor se škodolibě usmál a vzal injekci položenou na stole. Vybral místo na paži a bodl.
Marine se samy otevřely oči a doktor jí oddělal přístroje i pásy.
,, Běž na pokoj, uvidíme se zase pozítří."
Chytli ji a odvedli na pokoj. Byla tu sama, opět.
Když se za nimi zabouchly dveře, Marine zvedla hlavu a natáhla se pro knížku pod postelí.
,, Čarovná zima." přečetla si název dětské knížky od Tove Janssonové a pousmála se.
Tu knihu jako malá milovala, milovala rodinku mumínů a jejich kamarádů, ale nejvíc tátův hlas, byl ochraptělý ale hlasitý, až na poslední díl, nad tím se vždy zadrhával, čemuž se smála. Měl ji rád a najednou. Marine si přitiskla knihu k hrudi, jakoby ji měla zanedlouho ztratit.
Dovnitř bez vyzvání vešla žena se zrzavými vlasy, které jí byly až po lopatky, a posadila se naproti Marine.
,, Jsi Marine Hirvonen?"
Marine přikývla a snažila se schovat knihu.
,, Co je to?" zeptala se žena a natáhla ruku před sebe.
,, Nedám vám ji." zaprotestovala Marine a žena svěsila ruku a přikývla.
,, Dobře." bylo toho hodně, co čekala, ale tohle rozhodně ne. ,, Proč jste tu?" zeptala se Marine a usmála se na ni.
,, Jeden kluk, roznášel jídlo a nožem mě řízl. Rozdrážilo mě to, ta krev se mi líbila a já jí chtěla víc a víc. Nevím, co mě to popadlo." zalhala dosti přesvědčivě Marine a žena se chvíli zamýšlela, než se na ni otočila s úsměvem.
,, Chtěla bys odsud?" zeptala se žena a Marine pomalu přikývla.
,, Pomůžu ti, taky mi všechno vzali, můj bratr se tady zbláznil." podotkla a Marine ji poslouchala, ne z nutnosti ale ze zvědavosti.
,, Jak se jmenuješ?" zeptala se jí Marine.
Žena se tajemně usmála a prohrábla si své zrzavé vlasy, než pronesla: ,, Jsem Alethra, Alethra Falingray."
Marine se naskytla příležitost, kterou neváhala využít.
Na počest dvacáté kapitoly, že Vás ještě tahle kniha neomrzela, jsem se rozhodla odhalit střípek z minulosti.
A my ve škole máme snad úplný idioty. Čtvrtý ročníky jsou v karanténě a další třída taktéž, jelikož byl jeden žák pozitivní. A prej do měsíce se možná zavře.
A co vy? Kdo už má zavřenou školu?
ČTEŠ
Incorrigible ✔
Fanfiction,, Jsi zrůda." vyplivl krev z pusy a dívka se ušklíbla. ,, Aspoň neškodím Revenantu." pronesla a zabodla do něj dýku. Krev se nezastavitelně řinula a stékala po podlaze. Černý pár bot vstoupil do krvavého moře, přičemž na jeho tváři vládl úšklebek...