VIII.

536 27 0
                                    

,, Už jsi v pořádku." konstatoval Merde při pohledu na ni, když vstoupil do místnosti.

,, Překvapuje tě to?" nadzvedla obočí a pokusila se posadit.

,, Málokdo přežije otravu jedem." mrkl na ni a sedl si do křesla naproti ní.

,, Málokdo přežije s kulkou v hrudi a boku." vrátila mu to a tím oběma připomněla, jak to tehdy bylo snadné.

,, Jsou mrtví." informoval ji a Alethře na tváři zazářil úsměv.

,, Konečně." vydechla a natáhla se pro sklenici.

,, Nějací blízcí?" zajímal se a vytáhl si nůž z kapsy, se kterým si pohrával a převracel v prstech.

,, Dalo by se to tak říct, i když bylo naše setkání krátké. Taková opovážlivost..." odfrnkla si ,, Prosit mě o slitování." dodala a věnovala Merdovi prosebný pohled k přístroji za ní.

,, S obrovskou radostí." usmál se a hodil nožem, který se zabodl přesně do středu přístroje a následovalo občasné pípání.

Alethra si ze sebe strhla všechny hadičky připojené k přístroji a pomalu si stoupla. Merde ji okamžitě podepřel a vyrazil s ní do jejího pokoje, kde byly kupodivu stěny dvě bílé a dvě barvy noční modři. Jedna bílá už byla celá pomalovaná. Alethra si sedla na postel a Merde si přivlastnil její křeslo. ,, Jak jsou na tom nováčci?" zeptala se, přičemž si vzala složku z nočního stolku.

,, Dost bledě, sice je nemůžu naučit, co ještě chceš, ale základy umí." odpověděl a vyhl se jejímu pohledu, zatímco ona pozvedla obočí.

,, Dovoluji ti je ztrestat za jejich neposlušnost." řekla příkazem a Merde přikývl. ,, Mimochodem kdo to byl?" narážela tím na její pomalý metabolismus.

,, Shield, v laboratoři zjistili, že byl jed spojený s tekutinou, vpraven do tebe." oznámil.

,, Tequila." zavrčela a zaskřípala zuby.

,, Jo a zjistili jsme, že ta základna, ve které si byla držena, vybuchla přesně dvě minuty potom, co jsi utekla." dodal a dál ji sledoval, jak si prohlíží obsah složky.

,, Takže to Fury udělal schválně, abych tam shořela." podívala se na něj a Merde přikývl, takhle měla skončit. ,, Myslíš, že ví o mém útěku?" optala se a Merde zakroutil hlavou.

,, Christopher Carter ihned utekl a nám se ho naštěstí podařilo oddělat, neměl šanci to někomu říct." dodal.

,, A vysílačkou?" opět zakroutil hlavou.

,, Žádnou u sebe neměl." Alethra po něm střelila spikleneckým pohledem.

,, Takže využijeme toho, že jsem prakticky mrtvá pro shield i hydru a začneme konat. Buď s Ianem za pět minut u mě." rozkázala, čímž ho vyhodila. Převlékla se do čistého a ihned se vydala ke své pracovně. Když tam vešla, oni už tam seděli, měla zpoždění, ale tady to nevadilo, ona byla šéf. ,, Doktore, jak jdou experimenty?" zajímala se a on před ni položil papíry.

Protáčela si stránky ,, Zkusil jste zkombinovat slitinu stříbra a mědi s titániem?" zeptala se a Ian se zamyslel.

,, Zkusím to." rozhodl a něco si zapsal do papíru, co si sem vzal.

,, Merde, potřebuji co nejdřív mít dokončený výcviky a začněte s projektem A3." přikázala mu a on nadzvedl obočí.

,, A3, ten jsi nechala zničit už před lety."

,, Jenže ty jsi ho nezničil." v jeho očích se zablýsklo, byla to pravda, doufal v druhé využití. Přikývl.

,, Co budeš dělat ty?" zeptal se Ian a Alethra se usmála a vytáhla ze šuplíku pistol, kterou v ruce protočila.

,, Zbraní není nikdy dost." řekla jen a Merde se zasmál. Probodla ho pohledem a on hned ztichl.

,, Myslel jsem, že máš důležitější věci na práci, než objednávky." věděla, že tohle bude mít na talíři ještě dlouho.

,, Však taky jo." usmála se a v očích jí poskakovaly radostné jiskřičky.

Merde se na ni překvapeně podíval a prohlásil ,, Sklad se nachází úplně dole, označuje ho výstražné tlačítko."

Alethra je oba mávnutím poslala pryč a pomocí klíče otevřela zamčený šuplík. Ihned na ni vykoukly složky z Kyjevu, Darchanu, Antalahu, jenže ta poslední ji zaujala nejvíc, byla z Dallasu, z města odkud pochází.

----------------

Merde se vydal společnou cestou jako Ian, akorát vyšel o jedny schody nahoru. Kartou otevřel kovové dveře své pracovny a vstoupil dovnitř. Dveře se zaklaply a on přejel prstem po mahagonovém dřevěném stolu, který se rozložil, a uchopil jednu z mnoha složek. Program A3. Usmál se a rozevřel ji. Hned na něj vykoukly informace o sestrojení a Merde neváhal je využít. Pohl pákou pod stolem a ze zakryté stěny vyjela jeho práce.

Robot, lehce nalakovanou stříbrnou barvou, prudce otevřel oči. Merde k němu přešel a utáhl pásy. Robot zkusil pohnout čímkoli, jenže to nešlo. Pohlédl na sebe a zjistil nespočet chyb na sobě.

Merde odsunul robota a šel do místnosti, kde přebýval, kam ho zatáhl. Vytáhl skoro dokončenou nohu s modrým hadem na kotníku a položil ji na stůl.

Robot ho upřeně pozoroval s jedním okem.

Merde si bez váhání vzal z nářadí šroubovák, aby se mohl dostat k vnitřnímu ovládání. Poupravil tam tabulku plnou drátů a jeden napůl přestřihl.

Robotovy oči se zavřely a on se přestal vzpírat.

Merde v dalších hodinách zařizoval objednávky pro nové součástky a dokončoval i druhou dolní končetinu.

Incorrigible ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat