Alethra chodila v kanceláři Merdeho okolo robota a prohlížela si ho.
Měl černomodrou barvu. Hlavu mu pokrývala helma a měl ji připevněnou ke krku, tudíž se nikdo nemusel obávat, že by spadla. Na hrudi se mu vyjímala černá uniforma z hadí kůže a temné šupinky byly lehce vidět. Zip byl z malé části rozeplý a tak si Alethra mohla všimnout tlustší vrstvy trika, pod kterým se jistě nacházela neprůstřelná vesta. Kalhoty byly upevněny páskem, který svíral i horní část oděvu. Boty byly už od pohledu pevné a silné.
,, Navrhl jsem ještě pár úprav." upozornil na sebe Merde a uchopil složku nesoucí název A3 do rukou.
,, Já tě poslouchám." pronesla Alethra a koutkem oka se na něj podívala.
,, Hlava se dá říct, že byla nejjednodušší." promluvil a vytáhl z kapsy kalhot přístroj připomínající ovladač a zmáčkl jedno z tlačítek.
Z robotovy hlavy vyjelo několik ostrých hrotů, jenž se leskly.
,, Malé a přesto ostré hroty splývají s helmou, která skrývá jed. Když se však vytáhnou, jed z vnitřností jedovatých žab se zaleskne na světle a daný nepřítel je do minuty mrtvý." přestal číst a podíval se na Alethru, která se mírně usmívala, a opět se sklonil ke složce. ,, Hruď je chráněna neprůstřelnou vestou, čehož sis určitě všimla, takže nic nového. Zvolil jsem jinak materiál asteria, který se pyšní svou odolností proti zápachu a je velmi pružný. Nechal jsem i dodat látku zvanou Dryclim Athletic, nevím, jestli jsi o ní slyšela, ale dokáže se přizpůsobit tvaru těla, má vyšší pevnost a dokonce je na tom o hodně lépe než jiné látky, jelikož trvá velmi dlouho, než promokne a pak je rychleschnoucí."
,, A použít Skytech tě nenapadlo?" skočila mu do toho Alethra a Merde pootevřel pusu, načež zakroutil hlavou. Alethra mávla rukou a pokynula mu, aby četl dál.
,, Boty jsou velmi pevné a hlavně nepromokavé. Dal jsem je udělat mnohem vyšší, aby při hluboké kaluži tam nenatekla voda." odmlčel se.
,, Dobře." přikývla Alethra a chtěla odejít. Sáhla po železné klice, když ji Merde zastavil.
,, A dokáže se v tom pohybovat člověk."
Tato zpráva ji donutila se zamyslet. Předčila ho, předčila Tonyho Starka, už nemusí být jediný Iron Man. Její prsty opustily kliku a Alethra se s úšklebkem podívala na Merdeho. ,, Nechť započne náš zapomenutý projekt A1."
Merde se zasmál a na svých ústech vytvořil úsměv, který odhaloval jeho dvě řady perfektně bílých zubů.
----------------
,, Projekt A1 byl obnoven..." četl si muž a naklikal to do počítače. ,, sám Alethrou Falingray. Nadešel čas, aby se minulost vrátila domů, aby ji budoucnost mohla přivítat." zamračil se a prstem odeslal danou zprávou. Sic pro něj byla nepochopitelná, pro jiné však znamenala jasnou zprávu.
-------
Na jiné planetě vzdálenější od Země se zatím oslavovalo. Další vítězství jim nadělalil sám Bór.
Muž si prohrábl své zlaté vlasy a hladově se pustil do probodnutého prasete s jablkem v ústech. Byl vznešeného rodu a proto musel jíst jako králův bratr, nikdo to však nevěděl.
,, Lorde Hoenire." uklonil se před ním jeden ze stráží Ódina a lord k němu stočil svůj pohled.
,, Děje se něco?" stačilo mu jedna věta, kterou mu zašeptal a věděl, oč jde. Odložil příbor a čistým kapesníkem, pohozeným na stole, si utřel svá ústa a vstal.
Jednooký muž se zlatou páskou přes oko na něj krátce pohlédl a zvážněl, když se na něj Hoenir neusmál. Jeho manželka, bohyně Frigga spatřila, jak vstává. Měl dobrý důvod, aby narušil tuto slavnost. Cinkla tedy dvěma skleničkami o sebe, aby mohl v klidu odejít a nikdo se ho nevyptával.
Hoenir kráčel zlatými chodbami paláce za stráží, který se zastavil před jednimi z dveří a ustoupil, aby ho pustil dovnitř.
Ódin mezitím šel stejnou cestou jako Hoenir a nechal přivolat Heimdalla, který zřel něco prapodivného. Stráž mu ustoupila a Ódin vešel do komnaty lorda Hoenira, prince Höniho, jeho bratra.
,, Co se stalo?" zeptal se ihned a Hoenir se na něj podíval.
,, Přišla zpráva z Midgardu."
,, Jak tedy zní?"
,, Jötunheimen musí vstoupit na jejich půdu."
Ódin přikývl a opustil místnost, věděl, co se stane, když nikdo do století nenastoupí na lidský povrch.
Hoenir se mezitím podíval na Heimdalla, který se uklonil a šel splnit příkaz. Jakožto strážce toho věděl mnoho a jeho osudem bylo toho vědět mnohem více. Byl předurčen k tomuto úkolu, jenž mu král uložil.
ČTEŠ
Incorrigible ✔
Fanfiction,, Jsi zrůda." vyplivl krev z pusy a dívka se ušklíbla. ,, Aspoň neškodím Revenantu." pronesla a zabodla do něj dýku. Krev se nezastavitelně řinula a stékala po podlaze. Černý pár bot vstoupil do krvavého moře, přičemž na jeho tváři vládl úšklebek...