XIII.

272 17 0
                                    

Pohybovala se ve stínu, zatímco mezi dvěma lidmi probíhala zásilka. Hydra a Lüge. Kina je tiše sledovala a zvedla ruku při rozkazu agentů, tahle mise byla na její hlavu. Mírně s ní pohnula, a když se hydra otáčela zády ke spolupachateli, zaútočili. Svůj revolver držela v levé ruce, přičemž jí nůž spočíval v pravé. Agenti Shieldu se starali o hydru a ona měla na starost ty dva hlavní. Jednoho bez milosti prostřelila, avšak ten druhý byl vycvičený. Podívala se na něj a poznala ho dle vyprávění. Jako vždy lehce oholen s krátkými upraveně ulízanými vlasy s tetováním chobotnice na levém předloktí, jenž bylo velmi dobře viděno. Věnovala mu zabijácký pohled, než přešla do bojového útoku. Vrhnul se na ni a ona ucítila za sebou zeď, o kterou bez menšího váhání udělala salto. Muž se na ni otočil, jako by to čekal, a dal jí pěstí do břicha. Kina se předklonila a uhla před další ránou. Někdo vykřikl a Kina sebou trhla. Muž jí vrazil nůž těsně vedle modřiny, která se jí tvořila po jeho prvním uhozením ji. Tentokrát to byl Kinin křik, jenž prořízl tmu. V tu chvíli se rozsvítilo a Kina musela zamrkat, než si přivykla na světlo. Spatřila svůj revolver na druhé straně místnosti a i pár mrtvých agentů Shieldu. Opět svůj pohled přesměrovala na muže, který se šklebil a jedním pouhým tahem si shodila kápi a následně i černý plášť ze sebe. Překvapilo ho to a na chvíli se zarazil. Kina zaútočila a chvíli dělala vše, co ji Shield naučil, než přešla k výcviku z Revenantu. Začal ji škrtit a ona lapala po dechu, když vtom uslyšela výstřel. Poslední žijící agent Shieldu ho střelil do ramene a muž z ní slezl. Ušklíbl se na ni a zmizel. Kina děkovně kývla na agenta a ten se pousmál. Pozvedla revolver ze země a než se agent stačil nadát, ležel s kulkou v hlavě na chladné podlaze. Byl to jediný svědek toho, co předvedla, nemohl se to dozvědět ředitel. Všimla si pláště pohozeného v krvi a zvedla ho, načež upustila. Zastrčila si revolver k pasu a vydala se pryč z budovy.

Tato událost proběhla před pár hodinami. Kina momentálně ležela na ošetřovně a nechala doktora dělat svou práci. Přemýšlela. Uprchl. Elizar Kepler uprchl a byla to její chyba.

Do místnosti vešel Fury. ,, Agentko Mayson, nebyl jsem si jist vaší loajalitou, až doteď. Povězte, jak jste byla vycvičena, jelikož tohle se v Shieldu neučí, tudíž máte dvě možnosti. Naučíte tuto techniku naše agenty anebo na vás čeká cela." tvrdě se na ni podíval.

Kina se zamyslela. Potřebovala s ní mluvit. Naučí je to a přijdou o výhodu, v tomhle případě bylo lepší to vězení. Sklonila hlavu a Fury dal příkaz ji zatknout.

,, Agent Zeeper mohl klidně žít." sykl ke Kině a ta ztuhla.

Odvedli ji do temnější části vězení a hodili s ní na zem.

Kina se po uslyšení zabouchnutí dveří zvedla a rukou opřela o zeď. Z jedné nohy si vyzula botu a vyndala zařízení. ,, Nastala akce F1, opakuji nastala akce F1." srozumitelně zamumlala do přístroje, než ho sklopila a vložila zpět. Ušklíbla se, ani ji nekontrolovali.

,, Mayson?" ozvalo se zpoza rohu a Kina se tam podívala.

,, Leersi?" zamračila se a afroameričan se na ni zazubil. ,, Co tu sakra děláš?"

,, Nevidíš? Odpočívám." rozmáchl rukama okolo sebe, než si je opět urovnal za hlavu. ,, Přišli na akci F1?" Kina přikývla. ,, Tak to trvat dlouho nebude." odfrnkl si a Kina po něm střelila nechápavým pohledem.

,, A co?"

Leers zbledl, jakoby řekl něco jiného, než měl.

Kina k němu přešla a neváhala ho chytit pod krkem. ,, Co nebude dlouho trvat?"

,, Přece konec hydry, budeme volní." zachraptěl a Kina ho ihned pustila a bouchla pěstí do zdi.

,, Mluvil jsi s Biscartem, že jo?" nepotřebovala slyšet jeho odpověď a on to věděl.

,, Víme to, Mayson, víme všechno. Je nás mnoho, povstalců, přidej se k nám." pronesl a Kina se k němu otočila.

,, Leersi, uvědomuješ si, že se to může dozvědět? Zabije vás."

,, Já už jsem mrtvý dlouho, už nechci, aby se s námi takhle zacházelo, nejsme zvířata."

Kina pootevřela pusu, takového ho neznala, za ty roky se změnil. ,, Kersone, ty se měníš."

,, Ne," zakroutil hlavou, ,, okolí se změnilo, však my jsme stejní."

,, Býval jsi věrný, vždy, za jakýkoliv okolností."

,, Já jsem věrný, ale svobodě, ne otroctví."

Kina nevěřícně zakroutila hlavou. ,, Není to otroctví."

,, A co teda, Kino Iris Mayson?"

Kina otevírala pusu, kterou ihned zaklapla, neměla co říct.

Věznice Utkin, Rusko

Bože, Carja chrani!
Silnyj, děržavnyj,
Carstvuj na slavu,
na slavu nam!
Carstvuj na strach vragam,
Car pravoslavnyj!
Bo-o-že Carja,
Carja chrani!

Bože, Carja chrani!
Slavnomu dolgi dni
Daj na zemli!
Daj na zemli!
Gordych smiritělju,
Slavnych chranitělju,
Vsech utěšitělju
Vsjo nispošli!

Pervoděržavnuju
Rus pravoslavnuju,
Bože, chrani!
Bože, chrani!
Carstvo jej strojnoje,
V sile spokojnoje!
Vsjo ž nědostojnoje
proč otženi!

Voinstvo brannoje,
Slavoj izbrannoje,
Bože, chrani!
Bože, chrani!
Voinam-mstitěljam,
Česti spasitěljam,
Mirotvoritěljam
dolgije dni!

Mirnych voitělej,
Pravdy bljustitělej
Bože, chrani!
Bože, chrani!
Žizň ich primernuju
Nělicemernuju,
Doblesťam vernuju
vospomjani!

O, Providěnije!
Blagoslovenije
Nam nispošli!
Nam nispošli!
K blagu stremlenije,
V sčasťje smirenije,
V skorbi těrpenije
daj na zemli!

Bud nam zastupnikom,
Vernym soputnikom
Nas provožaj!
Nas provožaj!
Svetlo-prelestnaja,
Žizň podněbesnaja,
Serdcu izvestnaja,
serdcu sijaj!

Muž se žlutě slámovými vlasy si zpíval postarší píseň jejich rodiny. Čekal na svého bratra. Za chvíli měl dorazit. Využil nepozornosti vojáků a svému spoluvězni a příteli utrhl z mrtvého těla žebro a schoval ho za záda.

Prudce se otevřely dveře, přišli, a hodili jeho bratra na zem.

Vladimir pomohl Anatolijovi vstát. ,, Tol'ko drug druga."

,, Skoro budesh', Voloď."

,, Net Moy brat. My uyezzhayem syuda vmeste. Segodnya noch'yu."

Co řekl, to splnil, onen večer se pomocí jediné zbraně pokusili utéct. Vladimirovi ani Anatolijovi vraždění nevadilo. Byli k tomu stvořeni. Když se dostali na zemský povrch posypaný sněhem, usmívali se, po třech letech byli svobodní.

,, My byli v etom adu v techeniye trekh let, ot moskovskikh knyazey do proryva cherez vedro." pronesl Anatolij a Vladimir vdechl vonný vzduch do plic.

Ranskahovovi byli na svobodě, jenomže co měl teď svět dělat, bát se? Vůdci ruské mafie Veles Taxi mají čas obnovit svou reputaci.

Incorrigible ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat