XII.

276 17 0
                                    

Základna Revenantu

,, Cože to?! Jaká Shaina Rivers?" vytřeštil oči Merde na svého spolupracovníka, který zaznamenával misi Shieldu na kamerách.

,, Nevím, přišla do Shieldu před pár dny." zakroutil zamyšleně hlavou, tohle mu nesedělo. ,, Kde je vlastně ředitelka?" optal se a Merde frustrovaně vydechl.

,, Pryč. Už se několik dní neozvala." pronesl Merde a v duchu se napomínal za tu druhou větu.

,, A není možnost, že by..." nechal agent větu nedokončenou a zkoumavě se podíval na Merdeho.

,, Vyloučeno." zamítl to a z kapsy vylovil vysílačku. Ozvalo se zašramocení. Okamžitě vyrazil pryč z místnosti do svého pokoje. Tam vysílačku přiložil k uchu. ,, Jak to jde?" zeptal se a přitom rozhlížel po pokoji, než zmizel do koupelny.

,, Skvěle, nic netuší. Naivky. Pokusím se dostat co nejvíc informací."

,, Buď opatrná a držím palce." na druhé straně se ozval smích.

,, Nemusíš, nepotřebuji to." típla to.

Merde vyšel z koupelny a následně i ze své ložnice do jídelny.

,, Pane." pousmála se na něj jedna agentka.

Překvapil ho její oslovení něj. Podíval se jí na visačku. ,, Jak se daří experimentu X10?" zeptal se se zájmem a mile se na ni usmál.

,, Zjistili jsme příčinu." pronesla a Merde na ni překvapeně pohlédl, zadával jí to včera, nemohli tak rychle. Nadzvedl obočí a vyzval ji, aby pokračovala. ,, Myslíme si, že..."

Alarm. Začal pípat. Agentka zmizela.

Merde se vypravil společně s pár agenty ke dveřím, za nimiž stála Alethra. Zdála se být vyčerpaná. Merde zrušil zabezpečení a odvolal vojáky.

,, Já..." zachraptěla Alethra a Merde si všiml jejího postřeleného břicha. Překvapeně si prohlédl její kadeře, které měly novou barvu.

,, Pojď." všiml si agentky, se kterou právě hovořil, jak stála za rohem.

,, Musíme to uskutečnit co nejdříve." dodala a nohou klopýtla.

Kdyby ji Merde včas nezachytil, spadla by. ,, Jistě, ale ty si teď musíš odpočinout." prohlásil a položil ji na lůžko, zatímco kdosi hledal doktora.

,, Potřebuji to, teď hned, PB."

,, No to v žádným případě." zamítl to a v tu chvíli se otevřely dveře.

,, Pane, musíte jít." řekla agentka Merdemu a ten kupodivu poslechl.

Alethra se podepřela lokty a zamračila se. ,, Děje se něco, Mayson?" zeptala se a nechala doktora dělat svou práci.

,, Máme problém, Shield o ní ví."

,, Cože?! Jak?!"

Mayson otevřela pusu, ale po výstražném pohledu Alethry ji zavřela. Zasoustředila se a začaly komunikovat pomocí mysli.

Základna Hydry

,, Děláte si ze mě legraci? To mi říkáte až teď?" rozčílil se velitel.

,, Pane, nemohli jsme to vědět."

,, Tak oni to nemohli vědět! Měl jsi jedinej úkol, jen jeden a ty ho zvořeš." vytáhl pistol a voják se vyděsil.

,, Ppane," zakoktal se, ,, my ji najdeme."

,, Pane, máme informace o základně Shieldu číslo 45." podala mu běžící agentka složku a on ji otevřel.

,, Výbuch šel ze sekce vězňů, tudíž není možné, aby někdo z nich přežil." přečetl poslední větu a voják se začal klidit z cesty. Ovšem zastřelil ho někdo jiný. ,, Mayson?"

Dívka se usmála schovávajíc pistolí přicházejíc k nim a v ruce držící složku. ,, Nové informace." věděla, co ho bude zajímat.

-------

,, Takže žila a poté zemřela, znovu?" shrnul fakta velitel a dívka přikývla a rozhlédla se po velitelově pracovně.

,, Jedna ze základen nepatříc ani Shieldu a ani nám vybuchla a způsobila smrt několika lidí. Tělo se našlo." po celou dobu se mu dívala do očí.

,, A co ještě?" rozeznal jistou jiskru v jejích očích.

,, Tohle." přes stůl k němu posunula zničený kruh, v jehož středu byl vypálený modrý had.

Velitel si to vzal do rukou a chvíli přehazoval, než to otočil. ,, Revenant." pronesl po přečtení a zamračil se.

,, Cože?" nechápala dívka, teda tak se to aspoň zdálo.

,, Organizace dříve vedená Alethrou Falingray, přísahala, že vše spálila a osoby zabila." vysvětlil a podíval se na agentku. ,, Zjistěte, zda jsou někde další základny." vydal jí příkaz a ona se spokojeně usmála, věděla, co dalšího řekne o Revenantu.

Kráčela si to k největší místnosti krom střelnice na základně.

,, Řekla jsi mu to?" zajímal se mladík s bílými vlasy a černými oči.

Dívka se do nich vždy nerada dívala, byly prázdné, plné nicoty. ,, Ví to." potvrdila mu jeho slova a mladík se ušklíbl.

,, Zítřek nám možná přinese trochu nového ovoce." broukl a strčil si lžíci jídla do pusy.

,, Biscarte, varuji tě, ani na to nemysli." varovala ho.

,, Oba nenávidíme hydru, tak proč se nepřidat k Revenantu." navrhl Biscarte a dívka ho chytla pod krkem. ,, Klid, Clear, nehodlám je zradit." uklidňoval ji.

,, Mýlil ses, můj domov je hydra a vždy bude."

,, Ale co když ji Shield zničí?"

,, Pak nebude ani on sám."

,, A co hrdinové?"

,, Na ty v nejbližší době čeká někdo v cele."

,, To je nechce zabít osobně?"

,, Vždy je pro lidstvo lepší vědět, že jsou mrtví."

Incorrigible ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat