XXI.

114 12 0
                                    

Základna Revenantu

,, Jak pokračuje plán A?" zeptala se Alethra sedíc naproti Merdeho a ten si povzdechl.

,, Stále se nedaří lokalizovat jeho poslední aktivitu." promluvil a Alethra se zamračila. ,, Ale zjistili jsme, že kdosi si vybral před dvěma dny v Mongolsku 6 milionů tugriků, dost neobvyklá částka řekl bych." dodal a Alethra najela na internetovou stránku.

Chvíli bylo slyšet pouze klikání klávesnice a pak zmáčkla Enter, načež se podívala na Merdeho. ,, Proč ti připadá dva tisíce dolarů podezřelé?"

,, Mongolsko je docela chudá země, nemyslím, že by někdo měl na vybrání tolika peněz." odůvodnil své mínění a Alethra se skousnutým rtem na náznak přemýšlení přikývla, něco na tom bylo.

,, I tak nemáme jistotu, že to bude Ian Oakley. Kupodivu je až moc dobrý."

,, Myslím, že už asi nebudeme přibírat náhodné osoby." poznamenal Merde a Alethra se ušklíbla.

,, Spíš určité debily." ukazováčkem na stole patrně poukázala na Merdeho židli a ten si dotčeně položil dlaň na hruď.

,, Co tím chceš naznačit?"

,, Lidi jako tebe." řekla a sladce se na něj usmála, Merde mírně pootevřel pusu a vítězně mu cukl koutek.

,, To nechceš brát žádné génie?"

Alethra pozvedla obočí a zasmála se. ,, Tím myslíš sebe? To snad nemyslíš vážně?"

Merde otevřel a zavřel pusu, přemítal co na to říct, zatímco se Alethra vítězně usmívala. Jejich problém vyřešilo zabouchání na dveře.

Dívka se zrzavými vlasy stála před velitelčinými dveřmi. Bez vyzvání vstoupila dovnitř a při pohledu na Merdeho se pousmála a mírně sklonila hlavu.

,, Je normální, že se dívky při pohledu na mne červenají." mávl nad tím ruku Merde a Alethra pozvedla obočí.

,, Tohle jsem nikdy neslyšela." zamumlala Alethra a pohled zvedla k nově příchozí. ,, Děje se něco?" zeptala se, když spatřila výraz, který dívka měla a uchopila propisku pro případné zapsání. Jednou jí cvakla a sáhla po nejbližším papíře.

,, Agentka 007 je mrtvá." pronesla a Alethře vypadla propiska z ruky a zalapala po dechu. Jejich plán byl bez jediné chybičky, ale něco ho muselo zkazit.

,, Kdo je agentka 007?" zajímalo Merdeho a překvapeně se rozhlédl na ně. Alethra byla úplně jinde.

,, Agentka 007 je jiné označení pro Clear Ingrith Mayson." vysvětlila Mary, jak si to přečetl na její kartě, když mu ji ukázala.

,, Patřila do top 7." zašeptala Alethra. ,, Jak?"

,, Náš plán vycházel, jen něco se pokazilo spíš někdo to pokazil. Kerson Leers posunul projekt Delta ke Clear a na onen projekt někdo příchozí sáhl a padl na zem. Další agent, jenž byl zřejmě kamarád mrtvého, ji zastřelil kulkou do hlavy." pověděla jim a Alethra se zamyslela.

,, Kerson Leers? On ještě žije?" bylo to zvláštní, ten chlap podle zpráv spáchal sebevraždu a našli i jeho tělo.

,, Ne na dlouho, má celu s agentkou 001."

,, Počkat, jak dlouho je v Shieldu?"

,, Něco okolo půl roku, ale nepracuje tam, je pouhý vězeň."

Alethra se na ni zamračila, ,, A o tomhle nevím proč?"

Mary svěsila ramena, kajícně sklonila hlavu a tišeji zamumlala. ,, Nepřišlo mi to důležité."

,, Tak nepřišlo." promluvila sladčím hlasem než obvykle a s falešným úsměvem, který jí hned zmizel, se postavila a dlaněmi se opřela o desku stolu. ,, Život Kersona Leerse hraje u nás velkou roli, to že je naživu je mnohem komplikovanější než se zdá, některé akce potřebují zrušit."

Merde jen povytáhl obočí a překvapeně se podíval na Alethru. ,, To je tak moc důležitý? Proč jsi ho tedy nezachránila ze Shieldu?"

Alethra ho probodla pohledem, skoro na povrchu uklidněná, zatímco vevnitř vřela, a posadila se. ,, Můžeš jít, ať nemají podezření." mávla na Mary a ta za sebou zavřela dveře.

,, Kerson Leers, máš jeho složku?" zeptal se jí tiše Merde, jakoby se obával dalšího jejího výbuchu.

,, Kerson Leers býval - tedy je..." odmlčela se, přičemž si promnula kořen nosu a hledala slova, na tohle složku nepotřebovala. ,, složitější osobnost. Ve škole byl považován za nejchytřejšího a to se někdy nevyplácí. Starší ročníky si ho dříve dobíraly a šikanovaly, nezajímalo je, že má i americké kořeny, hlavní byly ty africké. V šestém ročníku se zúčastnil hned několik vědomostních soutěží, vyhrál tři. Proto si na něj počkal a zmlátil poslední ročník základní školy..."

,, Počkat," přerušil ji Merde a Alethra se na něj podívala, ,, Oni ho zbili za výhru?" Alethra přikývla a Merde vyjeveně otevřel pusu.

,, Skončil v nemocnici s nespočet zraněními a rodiče ho přeložili na jinou školu. Začal se učit jak se bránit, sebeobranu a za pár let zjistil, kde přebývají jeho bývalí šikanátoři a počkal si na ně. Tehdy se ukázal v nočním klubu pojmenovaném po francouzském majiteli poprvé. Když je spatřil, dával si pozor, aby si ho nevšimli, a když dopili, následoval je."

,, Zabil je." dopověděl za ni Merde, ale Alethra zavrtěla hlavou.

,, Hůř, vykuchal, jejich ostatky lidé našli ještě o několik ulic dál a od té doby onen klub začal krachovat."

,, Jelikož se toho báli." skočil jí do toho Merde a ona se na něj zamračila.

,, Kdyby jsi mě nechal domluvit, řekla bych to. Takže dál... Nikdy se nezjistilo, kdo nebo co to udělalo, takže se Kerson nemusel bát o prozrazení. Dál si trajdal..."

,, Trajdal? Co to je za slovo?" rozesmál se Merde a utřel si pár slz, které mu tekly. Pohled mu spadl na jeho šéfku a uklidnil se. ,, Pokračuj." zamumlal a Alethra se nadechla.

,, Dál si trajdal..." pohlédla na Merdeho a když mlčel, pokračovala. ,, po světě a za ani ne rok narazil na velice zvláštní a ne tak známou organizaci. Ale nebyla to Hydra a ani Shield. Nevím, jak se jmenovala před jeho příchodem. Byl inteligentní a velmi často uměl obelhávat lidi, dostal je pod sebe, byl pro ně něco jako Bůh, uznávali ho, ale po dvou letech jeho nejbližší přítel spáchal sebevraždu, vzalo ho to a spousta lidí odešla. Malefaction se rozpadla a i on se zabil, tedy tak to alespoň bylo ve zprávách. Proto je pro nás nebezpečný, ovládá snad všechna bojová umění, jeho inteligence je nadprůměrná a má vliv."

,, Aha, to je vcelku špatné, ale jestli se můžu zeptat..." Alethra mírně přikývla. ,, Říkala jsi, že ovládá sebeobranu a teď že i bojová umění, kde se to naučil? Potom proč ho zavřel Shield. Jak to že o něm tolik víš? A...?"

,, Brzdi, jen zpomal." zastavila ho Alethra a on si povzdechl a zopakoval svůj první dotaz. ,, Řekněme, že existuje jistý Sam Louis, který byl veřejně prohlášen jako jeho osobní trenér, takže od něj."

,, Co provedl?"

,, Shield ho zavřel za spolupráci s Černým trhem, hackerství a ilegálním prodejem drog."

,, Odkud toho ale tolik víš? Ty se s ním znáš osobně?" zeptal se podezřívavě Merde a Alethra zavrtěla hlavou na náznak ne.

,, Já ne," řekla a se slzami v očích se na Merdeho podívala a to ho zarazilo. ,, Ale má dcera ano."

Merdemu se rozšířili zorničky a mozkem mu začaly prolétávat různé návrhy.

Incorrigible ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat