21.BÖLÜM - EVLENME TEKLİFİ

7.9K 855 44
                                    

Kısa ama güzel bir bölüm sizlerle :)

GÜNÜMÜZ...

"Ama içimde yanan ateşi anlatamam Arda."

Arda'nın kanı donmuştu. Sinir ve acı tüm bedenine yayılırken birden ayağa kalktı. Bir sürü şey vardı dilinin ucunda ama o sadece kadına, "Sen tam bir gerizekalısın," diyebildi.

Yazgı birden başını kaldırdı ve "Ne?" diye çıkıştı, "Bana mı dedin onu sen?"

"Evet sana dedim. Böyle bir şey yüzünden seni nasıl bırakacağımı düşündün Yazgı?"

"Bir kızın olsun istiyordun-"

"Hayır yanımda sen ol istiyordum, hayatımda sen ol, gitme istiyordum. Ne istiyordum biliyor musun, hamile kalırsan benimle evlenirsin diye umut ediyordum. Lanet olsun, ben sadece beni sev istiyordum. Aşık ol, karım ol..."

Yazgı acı ile gülümsedi. "Ama hiç kızın olmayacak ya da oğlun."

"Senin göz bebeğini ben bebeğim diye severim. Sen benim ol, dünyadaki tüm çocuklara bedel gülüşünü izlerim. Yazgı yeter ki sen ol. Gitme..."

"Yani teklifin hala geçerli mi?" dedi mutluluk gözyaşları arasında.

Kızın sorduğu şeyle içindeki tüm sinir yok olmuştu Arda'nın, "Tabi ki değil. Sen o evlenme teklifinin cevabını verdin. O yüzden yenisine ihtiyacımız olacak. 'Evet' cevabının olduğu bir teklife."

Yazgı'nın gözleri aşkla parladı ve ayağa kalkıp, adamın yanına oturdu. "Yani yeniden mi teklif edeceksin?"

Adam onu kucağına çekerek yanaklarını okşadı, "Yok. Ben etmeyeceğim. Sen edeceksin," deyip gülerek kızın dudaklarına yapıştı.

Yazgı şaşkınlıkla adama bakarken, Arda onu kucaklayıp odaya götürmüştü bile. İşte mutluluk bu kadardı Arda için. Yazgı'nın artık yanından gitmeyeceğini biliyordu, artık ömür boyu onunla olacağını biliyordu.

***

Yankı aynada saçlarını şekillendirip, odaya girmişti ki karısının mırıldanarak uyandığını gördü ve koşarak ağzını dudakları ile kapattı. Ne olduğunu anlamayan Yasemin adama bakarken, Yankı kızlarını işaret etti.

"Sessiz ol ve banyoya gel."

"Saçmalama Yankı çocuk ne olacak?"

"O daha bir saate uyanmaz. Çok geç yattı," diye sessizce fısıldaşırken, kadını yataktan kaldırdı.

"Delisin," dedi Yasemin kıkırdayarak banyoya giderken ve o an duymak istemedikleri kapı sesini duydular.

"Lanet olsun ya kim bu sabah sabah?" Kadının elini bıraktı "Sen görünme, gir banyoya," diyerek kapıya gitti.

Açtığında ise derin bir nefes alıp verdi, "Efendim," dedi annesine kaşlarını çatarak.

"Torunum uyandı mı? Odasına baktım yok da."

"Yok uyuyor, bütün gece bizi itinayla delirttiği için şu an mışıl mışıl uyuyor daha..." kadın kıkırdayınca, Yankı kaşlarını çattı. "Komik mi anne? Yok sonra kardeş diye tutturmasın da."

Kadın bu sefer kahkaha attı, "Edepsiz. Baban bekliyor bizi, torunumuzla markete gideceğiz. Siz de biraz daha uyursunuz," derken göz kırptı oğluna.

KASABALI - İLK GÖRÜŞTE AŞK SERİSİ I * FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin