4| T

720 20 0
                                    

Mire haza értünk, River már rég aludt. Miután bejártam a garázsba és kierőszakoltam River-t az ülésből, letettem a kanapéra, majd betakartam. Nem akartam addig a saját agyába rakni, amíg le nem fürdött.

River mindig is okosabb volt, mint a nagyja 6 éves. Átlátott másokon. Mindig tudta mit kell mondani. Sosem bántott meg senkit és mindig azon volt, hogy mások jól érezzék magukat.

Leültem River mellé, a fejét az ölembe tettem. Bekapcsoltam a tévét és felmentem a Netflix-re. Csak keresgéltem, de nem tálaltam semmit, amit nézhetnék, ezért inkább kikapcsoltam a tévét és felnéztem netre.

Elég sok értesítés érkezett, főleg snapchat és messenger, de egy instagram értesítés különösen felkeltette az érdeklődésemet.

danilwest
Téged aztán nem könnyű megtalálni.

Háromszor elolvastam az üzenetet, majd remegő kezekkel írtam az első dolgot, ami az eszembe jutott.

ro_ballentine
Ez volt a célom.

danilwest
Elbújni előlem? Jól ment.

ro_ballentine
Baszki, követlek. Elég lett volna megnézni a követőidet 😂

danilwest
Jólvan, ezt nem tudtam. Azt hittem, nem ismersz 🤷🏽‍♂️

ro_ballentine
Ki nem ismer téged manapság?

danilwest
Épp ez az, bárcsak ne ismernének.

ro_ballentine
Olyan rossz a hírnév?

danilwest
Tudhatnád milyen, hisz apád egy híres tetováló művész.

ro_ballentine
Na ezt honnan tudod? 😂

danilwest
Szívem, tele van az instád képekkel róla

ro_ballentine
Hoppá 😂 Lényegtelen. Apa a híres a családban, nem én. Én nem érdeklem az embereket és ez így is maradhatna.

danilwest
Lesz egy buli. Gyere el velem.

Letettem a telefont az előttem lévő asztalra. A kezemmel elkezdtem a szemeimet dörzsölni, hátha álmodok. Hisz ez nem lehet igaz. Miért hívna engem? Pont engem?

danilwest
Sosem hívtam még senkit sem randira, de a filmekben többnyire az jön, hogy a lány közli a sráccal, hogy szeretné e még látni a pofáját vagy nem 😅

ro_ballentine
Te... te randira hívsz... engem?

danilwest
Nekem nagyon is úgy tűnik, igen 😂
azt hittem a randi szó elárul

ro_ballentine
Biztos vagy te ebben?

Miért hívna pont engem? Hisz ő... ő, én meg... én vagyok. Nincs bennem semmi különleges, szóval... Miért?

danilwest
Ha nem lennék biztos benne, nem kérdeztem volna meg igen, Royal, biztos vagyok benne. Kérlek, gyere el 😳

Másodpercekkel később felugrott a kis ablak, miszerint fényképet küldött nekem. Féltem megnyitni, de egy mély levegő után, úgy gondoltam, baszni rá, egyszer élünk, nem de?
Daniel szelfit küldött, amin a szemei nagyra vannak nyílva és az alsó ajka kibuggyan. Rövidítve, kiskutya pofit vág.
Istenem, de édes.

ro_ballentine
Nem fogok hazudni, ez nagyon cuki 😳

danilwest
Ha eljössz velem, mindennap küldök neked egy ilyen képet 😉

ro_ballentine
Ezzel megnyertél. Mikor és hol?

Daniel küldött megint valamit, ezúttal egy videót. A videóban vigyorogva dobja fel az öklét a levegőbe, majd a végén lepacsizik Valentino-val. Küldtem neki vissza egy képet, amin vigyorgok, mint az arpakefe és még az elpirult arcocskáim is látszódnak.

danilwest
És még hogy én vagyok a cuki 😏
Nos, mi lenne, ha elküldenéd a címedet és én ma 8-kor véletlenül megjelennék ott?😁

A mosolyom már mostanra a fülemig ért. Elküldtem neki a címünket, egy picit még beszélgettünk, majd éppen ideje volt készülődni. Igen, én három órával előbb kezdek el készülődni és nem szégyenlem.

A kádba engedtem meleg vizet, belesüllyeztettem egy eper illatú fürdőbombát, bekapcsoltam a Spotify lejátszási listámat és fürdés, na meg hajmosás, közben rendeztem magamnak egy faja kis privátbulit.

Fürdés után megszárítottam a hajam és ahelyett, hogy kivasalnám, begöndörítettem. A hajam mostmár göndör fürtökben omlott le a vállaim körül és még így is a popómig ért.

Besétáltam a szobámba, felhúztam minden redőnyömet és előkaptam a sminkjeimet. Hátha a napfény segít, hogy ne nézzek ki úgy, mint a hulla valaga.

Miután elégedett voltam a vakolattal, feltettem a műszempilláimat és reménykedtem, hogy kitartanak egy éjszakán keresztül és nem vesztem el őket félúton.

Kitártam a szekrényemet és előkapartam az agyam legsötétebb részéből azt a maradék divatérzékemet, amim van. Előkaptam egy fekete bőrszoknyát és egy piros csipkés pólót, aminek a hosszú ujjai végen vannak fodrok. A póló gyönyörű, de sajnos sosem volt okom viselni.

Most itt a tökéletes alkalom.

Felvettem egy piros magassarkút, amiben bár alíg tudtam járni, de amiben a lábaim valóban jól mutattak.

Végig néztem magamon a tükörben és hosszú idő óta elősször, tökéletesen elégedett voltam magammal.

A házat betöltötte a csengő hangja. Kifutottam a szobámból, de persze feleslegesen, mert apa már kinyitotta az ajtót.

Apa elősször végig nézett Daniel-en, majd megszólalt. "Lányom, miért áll egy focista az ajtónkban?"

Daniel szemei már rég megtaláltak az enyéimet és ezt apa is észre vette. Apa lassan, drámaian lassan, felém fordult. "Azta, hát te aztán kiöltöztél, mint Szaros Pista Krisztus nevenapján."

Szóhoz sem jutottam, ezért egy ideig csak a számat tátogattam. "Eh... pff...izé, köszi?"

"Gyönyörű vagy, mint mindig, de hova lesz a menet?" Apa közöttem és Daniel között váltogatta a tekintetét.

"Hát, randim lesz, szóval..."

"Randid? Vele?" Mutatott a mögötte ácsorgó fiatalemberre, akit be kellene mutatnom.

"Igen, hadd mutassam be, nem mintha nem tudnád ki ő. Apa, ő itt Daniel. Daniel, ő itt a drága apukám." Daniel előre lépett és a kezet nyújtotta.

"Örvendek, Mr.Ballentine. Ígérem, hogy vigyázni fogok a lányára. Nem hagyom, hogy bármi baja is essen." Apa megrázta a kezét, szemeiben a meglepődés csillogott, egy kis tisztelettel keverve.

"El is várom, viszont fejezd be ezt a magázást. Nem vagyok annyira öreg. Hívj csak nyugottan Dante-nak."

Daniel elmosolyodott, tekintete újra rám siklott. "Szia."

Márcsak ennyitől elpirultam, ezért lehajtottam a fejem, remélve, hogy a hajam majd eltakarja piros arcocskáimat.

"Na jólvan, harmadik keréknek érzem magam, ezért én most szépen csendesen elhagyom a szobát. Vigyázz rá, fiam, de azért te is vigyázz magadra, kicsikém." Elköszönt Daniel-től, nyomott egy puszit a homlokomra, felkapta River-t és elment.

Miután becsukta maga után a szoba ajtót, Daniel kuncogni kezdett.
"Nagyon jó fej az apukád."

___

Remélem, hogy tetszik a sztori, ha bármi ötletetek van, ne féljetek megírni kommentbe 💚

H E A V E N L Y | HUWhere stories live. Discover now