19.bölüm

138 42 178
                                    

Denizin dibinde incilerle taşlar karışık bulunurlar,

Övülecek şeyler de kusur ve yanlışların arasında bulunurlar ...

Mevlânâ~~


⛏⛏⛏⛏⛏⛏⛏⛏⛏⛏⛏⛏⛏⛏⛏⛏

Multimedya: Buse Kara

Telefon sesi...
Kapatın şunu...
Alarm kurmadım ki ben...
Yok biri arıyor...
Beni mi?

Yataktan hızla doğruldum. Noluyor ya? Çalan telefonumun alarmı değildi. Biri arıyordu hem de gün aydınlanmadan. Hayırdır inşallah!

Ayağa kalkarak telefon sesini takip ettim. İçerde loş bir ışık vardı. Bir şey göremesem de silüetlerini tahmin edebiliyordum. Sonunda ses kesildiğinde, çalışma masamın üstünde aydınlanan telefonumu gördüm. Tam elime alıyordum ki tekrar çalmaya başladı.

Bilinmeyen numara... Hem de bu saatte, sahi saat kaç?

Telefonun saatine baktım.05.34

Ee yok artık. Kim beni bu saatte uyandırmaya cesaret eder?

"Alo!"

Karşı tarafta birkaç saniye sessizlik olduktan sonra Arzu'nun tiz sesi odada yankılandı.

"Elülülülülü!"

"O ne be?"

"Ela uyandın mı ?"

"Yok canım rüyadayım hala!"

"Ha o zaman ben sonra uğrarım."

Telefonu kulağımdan çekip ekrana baktım. Sonra tekrardan kulağıma götürdüm.

"Arzu sen iyi misin?"

"Evet neden ki? Ha dur ! Şimdi benle Kumsal geliyoruz seni almaya!"

"Bu saatte!?"

"Evet beraber spor yapacağız. Sabah sporu. Zaten bugün okul. Daha dinç kalmak için . Normalde yapmayız da benim bugün yapacağım tuttu. Kumsal'ı da sürükleyerek getiriyorum."

Kumsal'a acımıştım. Bugün okul da vardı. Unutmuşum. Ayrıca çok yorgunum. Dün olanları bilmiyorlar tabi.

"Ben gelmesem?" dedim yalvarırcasına.

"Yok vallahi geleceksin. Hatta ben geleceğim. Hatta geldim. Evin önündeyim. Bekle odana geliyorum. İtiraz kabul etmiyorum. O spor olacak dediysem olacak. "

Bir anda kapım pat diye açılınca irkildim. Arzu telefonda konuşa konuşa odama girdi.

"...ve hala hazır değilsin. Dur ben sana bir şeyler bulurum."

"Arzu kapa şu telefonu!"

Arzu telefonu kapatıp, belden bağlamalı çantasına koydu. Üzerinde lacivert bir eşofman takımı vardı. Saçını arkadan toplamıştı.

Ardından Kumsal girdi kadraja. Oflayarak geldi ve kendini yatağıma attı. Onunda üzerinde gri bir eşofman takımı vardı. Arzu ,Kumsal'ın elindeki karton poşeti çekiştirdi. Kumsal itiraz etmeden verdi ve yatağıma kıvrıldı.

"Ehh! Yeter be!" Kumsal'ın sitem dolu sözüyle Arzu onaylamaz bakışlarını Kumsal'a attı.

"Ya size iyilik yapıyorum. Ve siz de iyiliğimi görmezden geliyorsunuz. Hafta başı, okul var, yorulacaksınız. Ela giy şunları,"elindeki poşeti bana uzatarak "çabuk ol!" dedi Arzu.

SAUDADE (Yeni Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin