9.bölüm

198 78 39
                                    

Babam hep derdi sadece senle annen de bu göz rengi var diye. Ama şimdi karşımdaki kişide de bu gözler vardı.

Karşımdaki kadın annem gibi yaklaşık 30'lu yaşlardaydı. Simsiyah saçlarını arkadan sıkı bir topuz yaptırmıştı. Koyu mavi gözleriyle bana bakıyordu. Dudaklarında şeftali renginde bir ruj vardı .Yüzündeki tebessüm çok samimiydi. Fiziği benim fiziğime benziyordu. Siyah dar bir elbise giymişti. Ayağına giydiği krem renkte stilettolar ile bana yaklaştı. Yanıma gelince durdu ve gözlerime baktı.

Bir anda kollarıyla bana sımsıkı sarıldı. Bu karşılamayı hiç beklemiyordum ,böyle bir kadın olabileceğini hiç hayal etmemiştim.

Bu kadın artık benim teyzemdi.Hiç bilmediğim teyzem...

Bir süre daha bana sarıldı. Daha sonra kolları gevşedi ve bir adım geri çekildi .

Gözlerine baktığımda ,gözleri nemliydi. Hemen elinin tersi ile gözlerinin kenarlarını sildi . "Tekrardan evine hoşgeldin Ela " dedi . Sesi annemin sesine benziyordu. Cevap veremedim... sustum...

Kadın yani teyzem ,sürekli benimle telefonda konuşan adama dönüp " Cemal şu valizleri Ela'nın odasına götür" dedi . Daha sonra yanımda hazır bekleyen hizmetçi kadına bakıp "Sen Ela'yı odasına götür .Biraz dinlensin ,sonra akşam yemeği yemek için aşağı insin" dedi.

Bu sefer bana dönüp "Elam sende biraz dinlen, çok yorgun olmalısın , sonra konuşuruz." dedi.

Benimle konuştuğunda olan yumuşak ve sevimli sesi , evinde  çalışanlarla konuştuğunda daha otoriter ve sert oluyordu.

Başımı yavaşça tamam anlamında salladım. Teyzem önde ilerledi ve salondaki krem renkli koltuğa oturdu.

Kadın "Buyurun" diyerek merdivenleri işaret etti .Cemil adındaki adam valizlerimin ikisini aldı, kadın ise diğer küçük valizimi aldı ve merdivenlerden çıkmaya başladılar. Onları takip ederek merdivenlerden yukarı çıktım.

Yukarıya çıkınca evin uzun koridoru beni karşıladı. Turkuaz renkteki koridor sessizdi.

Koridora çıktıktan sonra 4 tane kapı belirdi .Cemil 3.kapıyı açtı ve valizlerimi yere bıraktı . Kadın ise benim küçük valizimi diğer valizlerin yanına koydu .Arkalarından ben de odaya girdim .

Odanın duvarı pudramsı bir renkti, pencerenin yanına konulan gri-pudra renkteki çalışma masası ve siyah renkte ofis sandalyesi odaya uyum sağlıyordu. Gri renkte koca bir dolap ve pudra başlıklı baza karşılıklı yerleştirilmişti .

Cemil ifadesiz bir yüzle kadına döndü "Küçük hanıma yardımcı ol" dedi ve odanın kapısına doğru ilerledi. Odadan çıktıktan sonra sadece odanın açık olan penceresinden rüzgarın sesi geliyordu.

Kadın beni baştan aşağı süzdü . "Ben Elif ,annenin yardımcısıyım ve doğruyu söylemek gerekirse annene çok benziyorsun " dedi . Ağzım bir karış açılırken kapının aralandığını duydum .

Kapıya döndüğümde kaşları çatık bir biçimde teyzem bizi izliyordu...

////////////////////////////////////////////

Bölüm nasıldı?
💙💙Teyzesinin annesine  benzemesi sizce tesadüf mü?

💙Oy ve yorumlarınızı bekliyorum💙

!!!Bölüm 15< oydan sonra gelecek❤❤😇

SAUDADE (Yeni Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin