Deel 2

602 3 0
                                    

Perspectief J/n
Ik zit nu op mijn fiets onderweg naar school... Ik weet niet precies waar het is, dus ik ben een beetje aan het zoeken. Tijdens het fietsen luister ik weer naar FOURCE. "Er is niemand zoals jij. Nee niemand anders. Niemand zoals jij. Waar het chiller is om bij te zijn." zing ik zachtjes mee. In de verte zie ik mijn nieuwe school al staan. Als ik het schoolplein op fiets, hoor ik de bel gaan. Ik zet snel mijn fiets in de stalling en ren naar binnen. Ik heb geen idee waar ik heen moet, dus ik loop naar de conciërge. "Weet u misschien waar lokaal 2.4 is?" vraag ik een beetje verlegen. "Dat is daar de trap op, op de tweede verdieping links en dan aan de linkerkant." zegt ze vriendelijk terug. Ik zeg "dankjewel" tegen haar en loop de trap. Ik ga op de tweede verdieping links en zie het lokaal al. Voor de deur blijf ik even staan. Ik haal heel diep adem en doe dan de deur open. Iedereen kijkt me aan als ik naar binnen loop. Ik loop naar de lerares en geef haar een hand. "Jij bent volgens mij J/n." zegt ze. "Ja..." "Welkom! Jij mag daar achter gaan zitten. Naast Anna en Joke." Ik loop langs alle tafels en iedereen kijkt me aan. Als ik Anna en Joke zie, blijf ik staan. Zijn dat nou de vriendinnen van Max en Ian?! OMG JA! Ik zit gewoon bij hun in de klas! Ik was helemaal vergeten dat ze ook op deze school zitten. Ik loop naar het tafeltje naast hun en ga zitten. "Haii, ik ben Anna." zegt Anna vriendelijk. "En ik ben Joke." "Euhm... Ik ben J/n." "Mooie naam!" zeggen Joke en Anna bijna te gelijk. "Dames, kunnen jullie dit gesprek straks verder voeren? Ik wil beginnen met de les." zegt de lerares. "Ja sorry mevrouw." Ik pak mijn boeken uit mijn tas en de les begint...

Geheime liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu