Deel 26

242 7 7
                                    

Perspectief J/n
Zaterdag (3 dagen later)
"J/n, papa en ik gaan nu weg! We zijn vanavond rond 21.00 terug!" roept mijn moeder van onderaan de trap. Ik wil nog iets terug zeggen, maar de voordeur wordt al dichtgegooid. Ik kijk op mijn klok en zie dat het 11.00 is. Vandaag ben ik de hele dag alleen. Mijn ouders hebben vandaag weer een dagje voor hun samen. Ik vind dat altijd wel relaxed als ze er de hele dag niet zijn. Hoef ik niet de hele tijd naar hun gezeur te luisteren... Ik stap mijn bed uit en loop naar beneden. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik vandaag ga doen. Normaal zouden me vriendinnen langskomen, maar ja... Die wonen nu 3 uur van me vandaan... Ik heb Anna en Joke ook gevraagd, maar Joke die is ziek en Anna had helaas iets anders te doen vandaag. Ik kan Niels ook vragen, maar ik heb hem al een paar dagen niet meer gesproken. Hij had gezegd dat hij mij een berichtje zou sturen als hij eruit was, maar ik heb nog niks van hem gehoord. Ik wil hem daarom ook niet vragen of hij vandaag iets wil doen, want misschien ben ik dan een beetje te opdringerig. Ik moet mezelf dan maar vermaken met Netflix! Ik wil net op de bank gaan zitten, als ik mijn telefoon hoor. Het is Niels... "Euhm... Hey..." "Hey J/n! Heb je zin om vandaag af te spreken?" "Ja is goed. Om 14.00 bij mij?" "Ja prima! Zie ik je dan!" "Ja..." "Tot straks!" "Tot straks..." Hij is eruit... Of ja... Dat denk ik tenminste, want anders zou hij me toch niet bellen. Ik ben nu eigenlijk wel een beetje zenuwachtig over wat hij heeft besloten. Om 14.00 weet ik het.

Geheime liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu