Deel 8

350 4 0
                                    

Perspectief J/n
'Tring... Tring...' hoor ik van mijn telefoon. Ik doe langzaam mijn ogen open en zie dat ik nog steeds op bed lig. Ik ben in slaap gevallen... Ik heb vannacht ook heel slecht geslapen, omdat ik de hele tijd aan mijn vriendinnen dacht. Ik mis ze echt zo erg! Misschien moet ik ze maar even gaan bellen. Als ik op mijn telefoon kijk, zie ik dat ik ben gebeld door Niels... Snel bel ik hem terug. "Heyy Niels... Je had me gebeld..." "Ja klopt. Ik wilde vragen of je zin had om een keer af te spreken? Kunnen we elkaar beter leren kennen." "Euhm... Ja is goed... Wanneer?" "Dit weekend?" "Prima." "We spreken nog over hoelaat en waar enzo." "Ja..." "Ik moet nu ophangen. Ik zie je dit weekend! Heb er nu al zin in! Tot dan!" "Tot dan..." OMG! Niels wil met me afspreken! Dit had ik dus echt niet verwacht... Ik had echt verwacht dat hij me een raar meisje vond, omdat ik huil om mijn vriendinnen. Het was net ook zo awkward toen ik opeens begon te huilen op de fiets. Maar Niels reageerde wel echt super lief. Hij is gewoon echt super lief. En super grappig... En super knap... Ik denk dat ik hem leuk vind. Ik vond hem natuurlijk al heel leuk toen ik hem nog niet had ontmoet, maar ik denk dat er vandaag wat vlinders in mijn buik zijn ontstaan... Het was echt heel bijzonder om hem en de andere jongens van FOURCE te ontmoeten. En ook nog op deze manier. Ik wilde ze eigenlijk al heel lang ontmoeten, maar dat mocht natuurlijk weer niet van mijn ouders... Maar ik heb ze nu gewoon gezien en ga met een van hen afspreken! Niels weet niet dat ik fan ben, maar als ik het ga zeggen denk ik dat hij niet meer met me wil afspreken... Dus ik denk dat ik het gewoon niet zeg. Ik kijk nog eens op mijn telefoon en zie dat het al 19.00 uur is geweest. Ik moet maar eens gaan avondeten. Ik sta op, doe mijn haar in een knot, want dat zag er niet uit. Daarna loop ik naar beneden...

Geheime liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu