Deel 17

289 5 2
                                    

Perspectief Niels
'Tring...' De schoolbel gaat en ik ben vrij. Ik loop met mijn vrienden het lokaal uit, naar onze kluisjes. Daarna lopen het schoolplein en pakken onze fietsen. Ik zeg de boys gedag en stap op de fiets. Normaal fiets ik nu naar huis, maar vandaag niet. Ik ga even langs J/n. We hebben elkaar sinds ons afspraakje niet meer gesproken, dus ik wil graag even met haar praten. Ik heb haar heel vaak geprobeerd te bellen, maar ze nam niet op, dus ik ben er maar mee gestopt. Volgens Anna en Joke is ze thuis, dus daarom ga ik nu naar haar toe. Volgens hen is J/n ziek en is ze daarom thuis, maar ik denk dat ze zich niet zo goed voelt door ons afspraakje. En misschien is ze ook wel bang dat ik het tegen Anna en Joke heb gezegd en dat die boos zijn. Ik denk niet dat ze boos zouden worden, maar ik heb het toch nog niet tegen hen gezegd. Ook niet tegen Max, Jannes en Ian... Ik heb hen zelfs niet eens vertelt dat ik met J/n had afgesproken. Ze doen namelijk altijd een beetje irritant als ik met een meisje ga afspreken. Ik ben als enige nog single in de groep, dus als ik met een meisje ga afspreken plagen ze me ermee. Dus daarom heb ik het dit keer niet vertelt, waar ik nu extra blij mee ben!Krijg ik niet de hele tijd de vraag of ik al met J/n gepraat heb... Ik ga het de boys waarschijnlijk wel vertellen als ik het heb goedgemaakt met J/n. Ik hoop in ieder geval dat we het kunnen goedmaken. In de verte zie ik haar huis al. Als ik er aankom, stap ik af en zet mijn fiets tegen de muur. Ik loop naar de deur en bel aan. De deur gaat al best snel open.

Geheime liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu