Deel 39

206 5 7
                                    

Perspectief J/n
Na school
Ik doe de voordeur open en loop naar binnen. In de woonkamer laat ik me op de bank vallen. Wat een dag! Ik heb me vandaag op school echt niet kunnen concentreren. Ik dacht alleen maar aan Niels en dat we niet meer samen kunnen zijn... Ik voel de tranen al weer opkomen, dus ik haal heel diep adem. Niels komt zo en ik wil echt niet huilen waar hij bij is. Ik ga hem zo vertellen dat we geen geheime relatie meer kunnen hebben... Ik weet niet hoe ik het zeggen en ik denk dat het ook heel moeilijk gaat worden. Ik wil Niels ook gewoon niet kwijt... Er stroomt toch een traan over mijn wang. Ik snap niet dat ik nog kan huilen, want ik heb echt al te veel gehuild op school. Ik ben elke pauze naar de wc's geweest en heb daar wel 10 minuten lang zitten huilen. De eerste pauze zijn Anna en Joke me achterna gerend en heb ik ze alles uitgelegd. Ze snapte het eerst niet helemaal en toen werd ik boos. Ik weet niet wat ik had, maar ik zat heel hoog in mijn emotie. Nu nog steeds... Ik wil het gewoon niet! Ik wil Niels niet kwijt... Ik wil het niet, maar het moet. Mijn ouders mogen er niet achter komen en dat gebeurd wel als we doorgaan. Het is ook gewoon allemaal de schuld van mijn ouders! Als zij niet zo moeilijk zouden doen hadden Niels en ik gewoon een relatie kunnen hebben. Maar ja... Mijn ouders moeten het weer altijd voor me verpesten... Er stroomt nog een traan over mijn wang. Ik wil opstaan om een glaasje water te pakken, als de bel gaat. Oh nee... Dat is Niels... Snel veeg ik mijn tranen weg. Ik haal heel diep adem en loop ik naar de deur. Als ik de deur open doe, kijk ik tot mijn grootste verbazing niet in de ogen van Niels, maar in de ogen van...

Geheime liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu