Perspectief Niels
"Wat zei de moeder van J/n dan allemaal?" vraag ik aan Anna en Joke. We zitten met ze allen op de bank bij mij thuis: ik, Anna, Joke, Max, Ian en Jannes. Anna en Joke zijn net bij J/n haar huis geweest, maar dat heeft volgens hun niet heel goed uitgepakt... "Die moeder zei dat wij een slechte invloed hebben haar hadden en dat ze vond dat wij echt lef hadden dat we daar waren. Echt ongelofelijk! Wat een stom mens! Ik heb echt medelijden met J/n..." "Anna... Je overdrijft wel een beetje," zegt Max, "Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand zomaar naar mijn huis zou komen en zegt dat ik dingen niet goed doe." "Ja oké... Maar hoe ze tegen ons deed kan echt niet!" "Dat zeg ik toch ook niet!" "Nou sorry hoor..." Het is een tijdje stil en niemand zegt wat. Anna en Max hebben echt nooit een discussie, dus dit was de eerste keer. Ik snap ze allebei wel, maar om dan allebei zo te reageren... Het is voor ons allemaal niet makkelijk, deze weken... Dat gedoe met J/n. Ze was een vriendin van ons allemaal. We missen haar allemaal ook heel erg! Ze was zo'n leuk meisje! Ik ben eigenlijk nog nooit zo verliefd geweest als nu... Echt nog nooit... Het is ook gewoon zo stom hoe het is gelopen! Ik baal er nog steeds heel erg van! Het komt allemaal ook gewoon door die stomme foto! Ik snap het gewoon nog steeds niet! Ik snap gewoon nog steeds niet dat iemand dat doet! Maar ja... Ik kan het helaas niet terugdraaien... 'Tring...' De bel gaat, waardoor ik het mijn gedachtes word gehaald. "Wie is dat?" vraagt Jannes. "Geen idee... Ik ga wel even kijken..." Ik sta op en loop naar de deur. Als ik open doe, zie ik... Zie ik J/n staan. Voordat ik iets kan zeggen loopt ze naar me toe en... En zoent ze me op de mond...
JE LEEST
Geheime liefde
RomanceEr zijn twee mensen heel erg verliefd op elkaar, maar ze mogen niet samen zijn. Ze krijgen een geheime relatie... Loopt dit goed af of komt iemand erachter? {Voltooid} {Geschreven 10 februari 2020 - 8 mei 2020}