Perspectief Niels
J/n haalt nog een keer diep adem en dan begint ze te vertellen. "Euhm... Ik ga maar beginnen vanaf het begin..." "Ja!" Ik zie dat ze heel gespannen is, maar ze begint toch te vertellen: "Nou, ik zit al een tijdje niet zo lekker in mijn vel. Dat komt ook door de verhuizing enzo, maar daarvoor was dat ook al wel zo. Het is een tijdje geleden uitgegaan met mijn ex vriendje. Hij had me bedrogen... Ik voelde me daar toen al heel k*t over, maar mijn ouders maakten het alleen nog maar erger. Ze geven normaal niet zoveel om me, maar als het over jongens gaat zijn ze heel erg bezorgd. Maar toen mijn ex vriendje me had bedrogen, zeiden mijn ouders dat ze mij hadden gewaarschuwd en ik naar ze had moeten luisteren." "Gewaarschuwd voor wat?" "Dat de jongens van die leeftijd niet te vertrouwen zijn... Maar ik ben het daar niet mee eens, dus toen kreeg hele erge ruzie met mijn ouders. Zo erg dat ik een paar dagen bij een vriendin heb geslapen...Zij heeft me wat afleiding gegeven. Ze liet me toen ook muziek horen, waar ik me ook heel erg afleidde. En... Ik denk dat je misschien heel erg gaat schrikken, maar ze liet me jullie muziek horen. De muziek van FOURCE..." Ik kijk J/n met open mond aan. Dit had ik dus echt niet verwacht... Ik wil net wat zeggen, maar J/n is me voor. "Euhm... Dat is nog niet alles... Nadat mijn vriendin me jullie muziek een keer liet horen, ben ik het vaker gaan luisteren. Ik ben zelfs fan van jullie geworden..." Ik moet hier even van bijkomen. Dit had ik echt niet aan zien komen... "Niels... Er is nog iets..." "Wat dan?" "Ik ben je verliefd op je..." Wacht wat?! Is J/n verliefd op mij? "Ben je serieus?" vraag ik met verbazing. "Ja... Maar ik had dat nooit tegen je moeten zeggen. Ik had zelfs niet eens met je moet afspreken. Dus sorry daarvoor!" J/n staat op en rent weg. Ik wil achter haar aan rennen, maar een ober houdt me tegen. "Je moet nog betalen!" zegt hij boos. Ik betaal snel en ren dan naar buiten, maar J/n is al weg...
JE LEEST
Geheime liefde
RomanceEr zijn twee mensen heel erg verliefd op elkaar, maar ze mogen niet samen zijn. Ze krijgen een geheime relatie... Loopt dit goed af of komt iemand erachter? {Voltooid} {Geschreven 10 februari 2020 - 8 mei 2020}