Perspectief Anna
Joke en ik lopen naar de kantine. We hebben net nederlands en wiskunde gehad. Echt saai... Nu hebben we pauze en daarna gym. We hebben trouwens ook een nieuw meisje bij ons in de klas. Ze is wel aardig. Volgens mij is ze FOURCEfan, want ik had het gevoel dat ze ons al kende. Ik ga het haar straks even vragen. "Anna, wat wil jij?" vraagt Joke als we bij de kantine zijn. "Doe maar een saucijzenbroodje." "Oke. Komt eraan!" En Joke loopt weg. Ik zie J/n verderop zitten, dus ik loop naar haar toe. "Haii J/n. Hoe gaat het?" vraag ik. "Wel goed. Het is alleen een beetje wennen." antwoordt ze. "Ja snap ik! Mag ik je misschien wat vragen?" "Ja hoor..." Ik pak een stoel en ga bij J/n aan tafel zitten. "Ken jij FOURCE ?" "Ja die ken ik. Hoezo?" "Nou, ik had al zo'n gevoel. Ik dacht namelijk dat je ons herkende in de klas, voordat Joke en ik ons hadden voorgesteld." "Ik herkende jullie inderdaad al. Ik ben eigenlijk heel erg fan van FOURCE... Hun muziek is echt geweldig!" "Hahahaha. Max is het leukste!" "Ik vind Niels leuker!" "Hij is nog vrij." "Hij vindt mij vast niet leuk..." en ze is gelijk wat minder vrolijk. Ik wil nog iets zeggen, als Joke aan komt lopen. "Hier is je saucijzenbroodje Anna!" schreeuwt ze in mijn oor en ze geeft mij mijn broodje. "Thanks schat." "Ik heb niks voor jou J/n, sorry..." "Maakt niet uit hoor." "Eh Joke. J/n is fan van FOURCE." "Echt?" J/n wordt een beetje verlegen en antwoordt: "J... Ja..." "Leuk! We gaan vanmiddag met de jongens bowlen. Heb je zin om mee te gaan?" "Ja tuurlijk! Leuk!" zegt J/n blij. We kletsen nog wat verder over FOURCE en als de bel gaat lopen we weer naar de gymzaal.
JE LEEST
Geheime liefde
RomanceEr zijn twee mensen heel erg verliefd op elkaar, maar ze mogen niet samen zijn. Ze krijgen een geheime relatie... Loopt dit goed af of komt iemand erachter? {Voltooid} {Geschreven 10 februari 2020 - 8 mei 2020}